3. leht 6-st

Re: Külm Käivitus

Postitatud: 20 Jaan 2014 16:40
Postitas Omega
http://www.upload.ee/image/3837378/Pilt.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; Pilti näeb siit,paremat ei ole võimalik teha kuna pean siis ta maha võtma,aga all siis on kütuse fillter ja sissetulev ja väljaminev voolik pm kõik,peaks olema asendatav asi mingi muuga või otse panna ja filter vahele aind siis küsimus kas ta kütet hoidma ka jääb,fixuses mees oli hämmingus,et sellel autol selline asi,et kõiki muid variante oli aga seda mitte

Re: Külm Käivitus

Postitatud: 20 Jaan 2014 17:40
Postitas ahti22
Pane peale tuleva kütte voolikule tagasivoolu klapp vahele. See peaks aitama kütte survet üleval hoida.

Re: Külm Käivitus

Postitatud: 20 Jaan 2014 18:02
Postitas Omega
Nüüd vähe kasu kuna ei leia seda pumpa ja ma mõtlen vb elektriline vahele monteerida.. vms ei teagi mis ette võtta..

Re: Külm Käivitus

Postitatud: 20 Jaan 2014 18:23
Postitas rocker
Endal samuti see käsipump kapoti all, enam näppida peale selle teema lugemist väga ei julge :P
Looda, et sul jahutus radikas vastu peab, saadaval ainult A varuosa (sedagi, mitme nädalase tellimise peale) hinnaga 400+ euri :D
Üldse tundub see 2.0 74 kw üks õnnetu isend olema. Infot netis üldse pole. Ise paigaldasin täna uue geneka rihma, isegi selle skeemi ei leidnud kusagilt.

Re: Külm Käivitus

Postitatud: 20 Jaan 2014 18:27
Postitas Omega
yhesõnaga tuleb lahti saada:D Nu kui juba 400 pluss euri see siis pigem teine auto,kõrgsurve pump ka uus alates 1300 eurist:D Pole seda väärt lihtsalt.. Jahutus radikas on siis see väike seal yleval lõdvikute vahel?

Re: Külm Käivitus

Postitatud: 20 Jaan 2014 18:51
Postitas rocker
Omega kirjutas:yhesõnaga tuleb lahti saada:D Nu kui juba 400 pluss euri see siis pigem teine auto,kõrgsurve pump ka uus alates 1300 eurist:D Pole seda väärt lihtsalt.. Jahutus radikas on siis see väike seal yleval lõdvikute vahel?
Mõtlesin ikka mootori radikat. Mul küll lõdvikute vahel ühtegi pisikest radikat pole :D Pilti pole?

Re: Külm Käivitus

Postitatud: 20 Jaan 2014 18:53
Postitas Faric
Fordi oma jh nt mondeo 1.8 TD, leiab ka teistelt sama ajastu diiselfordidelt, või vw golf2 diislil on ka 2otsaga filtreid (pead küsima ilma tagasivoolu otsata filtrit) etteandepumpa vw omal pole ja üsna töökindla etteande pumbaga filtri leiad vanema japsi päritolu diiselautolt.

Re: Külm Käivitus

Postitatud: 20 Jaan 2014 19:23
Postitas Omega
Üleval kohe on siuke peenike radikas kust õhk mootorisse l2heb.

Re: Külm Käivitus

Postitatud: 20 Jaan 2014 19:44
Postitas Omega
turbost tuleb sisse ja siis läheb paremalt sealt suure vooliku kaudu mootorisse..KIndlasti on ka sul see

Re: Külm Käivitus

Postitatud: 22 Jaan 2014 21:31
Postitas rocker
Probleem järgmine. Eile käivitus auto veel kenasti (2.0 74kw dti) täna aga vikas sumpsist musta vingu ja ennast käima ei vedanud (lõpuks käiasin aku tühjask), isegi ei lubanud mitte. Esmased soovitused mida kontrollida?

Re: Külm Käivitus

Postitatud: 22 Jaan 2014 23:33
Postitas Faric
Küünlad oled ehk läbi tossutanud, ega see külm lõhub autot korralikult. Ja tühjakskäiatud aku soovitan sooja viia ja mingi laadija sappa panna.
Muidugi mõnikord joppab ka kütuse kvaliteediga.
Ja kergema käivituse huvides kasuta olemasolul plokisoojendust, selle puudumisel ajab asja ära ka üheraudne elektripliit vasta karterit, muidugi eelnevalt veenduda et mingi andur või muu kergestisüttiv jubin ette ei jää.

Re: Külm Käivitus

Postitatud: 23 Jaan 2014 15:41
Postitas Omega
Küte on üleval ikka w?
Ma nv vahetan selle vahva käsipumba välja filtri vastu millel on kütuse torud küljes,see krd pump tõmbab igalt poolt õhku sisse ja laseb ka kütuse tagasi seistes. Üks mõtetu junn on vahel, vajadusel saab ka elektrilise lisada paaki.
Võibolla jah küünlad õhtal,endal ka pole jõudnud kehvade rahaliste vahendite tõttu neid vahetada. Kuigi mul vajus kütus tagasi selliste sümptomitega mul läbipaistev voolik siis kohe oli näha,ja siis hakkasin yles lööma ja hakkaski vahelt välja ajama ja lõpus ei löönud enam üldse..

Re: Külm Käivitus

Postitatud: 25 Jaan 2014 13:33
Postitas meduus
EH ma vahetasin eila starteri ära kuna hommikul käima ei läinud.
Akut kontrollides oli see täis ja koormustesti läbis 5+le seega vahetasin starteri kuna küünlad on mul aastake vanad.
Nüüd uue starteriga käivitub masin ainult võtme näitamisest nii soojalt kui külmalt.
Ega diislil ongi 4 asja mis käivitamist mõjutavad.
Need on neli lihtsamat asja mida peab kontrollima ennem kui midagi suuremat remontima hakkate.
1.Aku
2.eelsüüteküünlad
3.Kütus,filter
4.starter.

Re: Külm Käivitus

Postitatud: 25 Jaan 2014 14:03
Postitas rocker
Omega kirjutas:Küte on üleval ikka w?
Ma nv vahetan selle vahva käsipumba välja filtri vastu millel on kütuse torud küljes,see krd pump tõmbab igalt poolt õhku sisse ja laseb ka kütuse tagasi seistes. Üks mõtetu junn on vahel, vajadusel saab ka elektrilise lisada paaki.
Võibolla jah küünlad õhtal,endal ka pole jõudnud kehvade rahaliste vahendite tõttu neid vahetada. Kuigi mul vajus kütus tagasi selliste sümptomitega mul läbipaistev voolik siis kohe oli näha,ja siis hakkasin yles lööma ja hakkaski vahelt välja ajama ja lõpus ei löönud enam üldse..

Anna teada kui vahetatud! Endal hakkas täna samuti käsipump jamama. Ajab igast võimalikust kohast diislit välja :lol:
Kas piisab selle pumba asemele see tavaline läbipasutev diisli filter või vaja ikkagi seda "õiget" pumpa sinna?

Re: Külm Käivitus

Postitatud: 25 Jaan 2014 14:30
Postitas ahti22
Ma arvan et need käsipumbad on teil terved kuid nagu enamus tihendeid muutuvad külmaga jäigaks siis sellest ka need probleemid. Küte külm, väljas külm ning käsipumbast ajad surve peale ning siis enam tihendid ei pea.
Ei saa ju olla nii et nagu külmad käes siis kõigil käsipumbad lekivad.