Jospa kirjutas:Kuule oskaja. Vabsjee jälle väär teema teise masina kohta aga kas sa oled jeebi luugil vahetanud amorte!? Standart sinna ei sobi nii nagu automaailm ja teised pakuvad. Kinnitub see poldiga sinna mitte klambritega nagu normaalne lahendus oleks.
Jospa kirjutas:Kuule oskaja. Vabsjee jälle väär teema teise masina kohta aga kas sa oled jeebi luugil vahetanud amorte!? Standart sinna ei sobi nii nagu automaailm ja teised pakuvad. Kinnitub see poldiga sinna mitte klambritega nagu normaalne lahendus oleks.
Mis seos mul jeebiga peaks olema?
ahtile paljud tänud!
AI AI Ai Stupid!!!! Ajasin sassi hoopis teise klubilisega, vabandust...läheb häbeneb nurgas
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Jospa kirjutas:Kuule oskaja. Vabsjee jälle väär teema teise masina kohta aga kas sa oled jeebi luugil vahetanud amorte!? Standart sinna ei sobi nii nagu automaailm ja teised pakuvad. Kinnitub see poldiga sinna mitte klambritega nagu normaalne lahendus oleks.
Mis seos mul jeebiga peaks olema?
ahtile paljud tänud!
AI AI Ai Stupid!!!! Ajasin sassi hoopis teise klubilisega, vabandust...läheb häbeneb nurgas
Sinna lähevad jah teised amordid algul oatain isegi klambritega, nüüd aga sai ostetud auguga ja toimivad
On kellegil tulnud sellist viga ette? P1613 (1) Immobiliser No Or Wrong Signal Ja siis diislimeestel sellist P1189- (9) No rail pressure at engine start .Viimase kohta see, et rõhuandurid ja kõik muu peale kõrgsurve pumba vahetatud. Pump uhab elueest ja peaks nagu kütet kätte saama ei aidanud ka see kui pump kanistrisse panna
Taavi00 kirjutas:On kellegil tulnud sellist viga ette? P1613 (1) Immobiliser No Or Wrong Signal Ja siis diislimeestel sellist P1189- (9) No rail pressure at engine start .Viimase kohta see, et rõhuandurid ja kõik muu peale kõrgsurve pumba vahetatud. Pump uhab elueest ja peaks nagu kütet kätte saama ei aidanud ka see kui pump kanistrisse panna
immo signaali puudumist on esinenud peale aku tyhjaks käiamist.
CR mootorite puhul teine viga näitab üldjuhul seda et kõrgsurvepump ei löö piisavat survet ette.
ehk siis kas kütus jõuab pumpa?st kas eelnevad 2 pumpa löövad kütuse kohale
.kui löövad siis lase ülevooluvoolik lahti kuskilt ja käia edasi. peaks käivituma kiiremini.
kui kütus tagasivooludesse ei jõua siis on kõrgsurvepump õhtul omadega.
Taavi00 kirjutas:On kellegil tulnud sellist viga ette? P1613 (1) Immobiliser No Or Wrong Signal Ja siis diislimeestel sellist P1189- (9) No rail pressure at engine start .Viimase kohta see, et rõhuandurid ja kõik muu peale kõrgsurve pumba vahetatud. Pump uhab elueest ja peaks nagu kütet kätte saama ei aidanud ka see kui pump kanistrisse panna
immo signaali puudumist on esinenud peale aku tyhjaks käiamist.
CR mootorite puhul teine viga näitab üldjuhul seda et kõrgsurvepump ei löö piisavat survet ette.
ehk siis kas kütus jõuab pumpa?st kas eelnevad 2 pumpa löövad kütuse kohale
.kui löövad siis lase ülevooluvoolik lahti kuskilt ja käia edasi. peaks käivituma kiiremini.
kui kütus tagasivooludesse ei jõua siis on kõrgsurvepump õhtul omadega.
Kuidas selle immo värgi uuesti korda saab? Aku juhe oli mul maas muidu jh päevotsa peale seda jebib nüüd.
Aga oskab keegi öelda kus asub sellle autol immo majandus? Arvatakse, et ka aju või olla lolliks läinud ja siis oleks hea teise autopealt aju prooviks võtta oleks kohe näha.
Taavi00 kirjutas:Aga oskab keegi öelda kus asub sellle autol immo majandus? Arvatakse, et ka aju või olla lolliks läinud ja siis oleks hea teise autopealt aju prooviks võtta oleks kohe näha.
Immo peaks olema aju sees juba ning transponder ümber süüteluku.
Keegi audio kohapealt hääd nõu oskab anda?
Nimelt aftermarket makkidega kaob uste kõlaritest kaootiliselt heli ära. Kõik RCAde otsas olev säilib.
Algul mõtlesin et juu siis makil mingid külmjooted vms. Siis läks järgmine makk sisse, sellel sama jama kuni mingi hetk läbi põletas ennast ja ISOst enam üldse heli ei tulnud. Läksin originaal maki peale tagasi sellega kõik korras. Nüüd mitmeid kuid hiljem ostsin kolme kohalise numbri eest tutika maki(ühildub display ja roolinuppudega) sellega hakkas jälle sama nuss pihta.
Kaob ja tuleb tagasi laias laastus omatahtsi. Kiirendad muuutub, pidurdad muutub tagasi, keerad volüümi juurde kaob ära, veidi jälle vähemaks tuleb tagasi. Käib pastel korra all ringi-olukord muutub, keerad rooli muutub- tõmbad otseks kõik jälle korras. Vahepeal sõidan mitu km ilma ustekõllideta, teen mingi liigutuse autos ja on jälle olemas. Vahepeal on mingit raginat ka kõlaritest kuulda. Vahepeal mõtlesin küll, et äkki pistik ei anna korralikult kontakti, aga samas....kõik neli kaovad korraga ära mitte üksikult. Panen originaal maki tagasi on kõik jälle korras, ei mingeid kadumisi ega tagasi tulekut.
Üks makk, mis mul vahepeal oli viskas koguaeg Protecti ka.
Autopoolsest pistikust mõõtes on iga kõlli takistus sinna 3,6-3,7 oomi.
eih, mul bose süsteemi pole. Originaal süsteemil 4 kõlli+4 tweetrit, sellel minuteada mingit võimendit kuskil ei eksisteeri ju.
Sessuhtes, et kui kõllid kõik taga on, siis on heli täitsa titi-miti.
Lihtsalt arusaamatu audio kadumine.