Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
Omega meeste üldine arvamus on see siis et nemad saavad praegu vabalt hakkama, kasvõi metsavahel rinnuni lumes ja pole kordagi kinni jäänud, ja mina olen ainuke sittade rehvidega joobik juht?
krt audiklubi sõidurõõmu möla moodi on see juba, kui räägitakse palju keegi 20a vanuste B3 coupe remondile viimase kuuga on kulutanud... aga sõidurõõm jääb .
Talvel omega pakub funi ainult libedaga ja jäärajal, aga läbivuse kohal ilma LSD-ta või muu abimeheta no sry ei usu......
Saaks äkki kokku ja teeks talvised läbivussõidu katsetusklubipäeva, siis saaksid mehed demonstreerida oma oskusi vähem kogenud inimestega.
krt audiklubi sõidurõõmu möla moodi on see juba, kui räägitakse palju keegi 20a vanuste B3 coupe remondile viimase kuuga on kulutanud... aga sõidurõõm jääb .
Talvel omega pakub funi ainult libedaga ja jäärajal, aga läbivuse kohal ilma LSD-ta või muu abimeheta no sry ei usu......
Saaks äkki kokku ja teeks talvised läbivussõidu katsetusklubipäeva, siis saaksid mehed demonstreerida oma oskusi vähem kogenud inimestega.
- mardus72
- Klubiliige
- Postitusi: 1184
- Liitunud: 16 Apr 2007 12:57
- Auto: volvo v60cc
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 13 korda
- Been tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
zoa mis juttu sa ajad,loomulikult pole omega mingi tsiip,ja lumisele metsavahele kus teed pole,pole mõtet ronida,aga linnavahel ja maal kruusateel kus sinu ületamatu 10cm lund on,pole küll selline probeem,et peaks omega hange jätma.Põhiline osta omale rehvid alla.aasrtaringsed m+sid mis pole isegi lamellid,ei kõlba mitte kuhugi ei suvel ei talvel.Olid ka omal kunagi ja iialgi enam ei tee seda viga,et need alla kruvin.Pane naelad alla ja vaata,kuidas hakkad teist juttu rääkima.See on muidugi tõsi,et esiveoline on parema lumest läbi ronimisvõimega,kui tagaveoline,aga see põhjus mind näit.autot küll esiveolise vastu vahetama ei pane,sest see vahe mind ei häiri ja hange ei jäta.Tagaveolisel jälle teised eelised,mida esiveolisel pole.
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
mingi imeronia pole tõesti aga talvel saab täitsa ilma liigse vingumiseta ja kõrvalise abita sõitu nautida ka maa teede peal, muidugi normaalsuse piires. Ja kui kõrgemat lund väga pikalt ees ei ole siis aitab ka hooga läbi rammimine ( lemmik tegevus )
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
No ma ei tea kuidas teistel on aga minu auto läbivus küll kiita ei ole. Tagaveoline suhteliselt raske auto siiski ju. Ema väike esiveoline punn läheb ikka palju paremini lumest läbi.
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
No ma ütleks nii, et väga hea ka pole, ja halb ka pole, kui lsd on, korralikud naelad läheb läbi küll! Loogiline, isegi 6 a tatt teab, et kuskil on mingi piir, auto jääb põhja peale ja siis jääbki tühja ketrama, niiet tuleb sõita seal ja tuleb osata sõida siis ei jää kinni, eriti meie peres naiste puhul, kohe kui kinni siis lähen sinna ja kohe väljas, kogemust peab ka olema, aga no kui on ikka tõesti ulme lumi siis ei lähe see nelikveoline audi ka sealt läbi, aga no ikkagi nelikvedu ikka parem kui taguvedu ja esivesost me ei räägi, kuna mass on kohe vedaval teljel, haakumine parem, omegal on tagumine osa suhteliselt kerge ja esimest osa vedada jääbki lahjaks. Mina ei kurda, pole vaja sinna ronida kuhu pole vaja!
Irmscher Omega 3.0 MV6
Ostan:
*Tagumist soojendusega nahkistet
*FL el. klapitavaid küljepeegleid
*Tagumist käetuge topsihoidjaga
Ostan:
*Tagumist soojendusega nahkistet
*FL el. klapitavaid küljepeegleid
*Tagumist käetuge topsihoidjaga
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
Mul vaja hommikul tööleminemiseks läbida 2 umb.200m kinnituisanud teelõiku,siis alles saan maanteele.Ega maanteele(kõrvalmaantee) pole ka ju hommikuks sahk jõudnud ja siis veel põhimaantee.Kuivastu-Kuressaare maante pole kah just igapäev normaalsuse piires puhas(3rööbast on keset teed+lõputu hulk "soolalume putru"!).Marko540 kirjutas:pole vaja sinna ronida kuhu pole vaja!
Igastages täna külavaheteelt maanteele keerates kapitaalselt kinni,sahamees lükkab ju maanteel suure hurraaga valli külatee otsa,siis on seal veel inimesekõrgune hang(mitte midagi ei näe vasakule-paremale),hooga maanteele keerata ei saa ja siis peabki "hiilima".Suvisel ajal 10min.poeskäigu peale kulus mul täna ~1h rsk.
Lumelabidas koguaeg kuudis loksumas,ilma selleta pole üldse mõtet kodust välja sõita.
Üksi omegaga naljalt mina küll kuhugi praegusel aastaajal ei kipu.Selline masin siis.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
Juhtusin täna lõuna paiku Megahabet Peterburi teel kesklinna poole suundumas - mees oli suht hädas foori alt liikuma saamisega ja tagumine ots käis mitu korda lumevalle ründamas. Isegi liinibuss sai kohapealt paremini minema Põhjus muidugi lihtne, mõtetu pealetallamine, mis libedaga kuskile ei vii. Ja siis pärast on auto süüdi, et ei saa hakkama, mitte rehvivalik ega sõidustiil..
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
Nõustun täitsa Marduse ja Markoga, ehk siis nii kogemus kui rehvid vägapalju mängus. näiteks toon täna juhtunud teema. sõbra kõnepeale läksin välja ja ta oli oma audi A6 Quattro kinni suutnud ajada lumehange. Ei midagi hullu aga ise välja ei tulnud. sõitsin sappa ja paar nõksu tuli välja. põhjus siis selles mis ta isegi tunnistas et jäi kõhklema et kas laseb läbi või jääb enne seisma ehk siis ei aita ka 4 vedu kuisõita ei oska. ja peale teda läksin ees et nö ``jäljed`` sisse teha. ja niipalju ka lisaks et oli kõrval kruusatee, kuna elan maa. ja siis ei kurda tõesti läbivuse üle ja pigem kiidaks omega suurt massi hooga läbimisel. see siis minu arvamus.
- mardus72
- Klubiliige
- Postitusi: 1184
- Liitunud: 16 Apr 2007 12:57
- Auto: volvo v60cc
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 13 korda
- Been tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
veendusin täna jälle,et omega ikka kuradimahästi ronib tõsisest sopast välja.Meil maja tagumises otsas tõsine lume songermaa,prügiauto jäljed ja mida kõike veel ja selle päevase sulaga vähemalt 15cm kõrgused roopad.istutasin ennast sinna kenasti sisse ja algul vaatasin küll,et pean labida võtma pagassist,aga vaatamatta automaatkastile sai väikese jõnksutamise tulemusena seal sopa sees ringi keeratud ja tulema,ilma abita ja labidata.
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3806
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
Omegaga mul ei ole küll probleeme olnud et talvel kinni istun. Pigem rehvide viga, läbivus on küll hea- Aga ma olen selgeks saanud, et vajan 4x4 endale ja olen küllaltki Volvo xc70 mõelnud. Siiski on tagasillad mis jäävad kinni ja on kas need mis ei jäää, leian et Omega kuulub sinna viimaste hulka.
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
kiidan ka omega läbimisvõimet. pole veel sedasi kinni istunud, et vajaks kõrvalt kellegi abi. Näitena võin tuua lihtsalt hale-naljaka loo, kuidas viisin nädala see lapsi lasteaeda. Nimelt lasteaiast tulle hakkasin parklast väljuma ja jäin "kinni". Seisin keset teed, polnud lund, ega midagi - lihtsalt puhas jää Sel hetkel oleks küll tahtnud lsd-d. Aga jah rehvid peavad olema korralikud.
- oskaja
- Klubiliige
- Postitusi: 757
- Liitunud: 13 Okt 2008 17:49
- Asukoht: Tallinn
- Has tänanud: 3 korda
- Been tänatud: 25 korda
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
Omega on väga hea läbivusega kui on OK rehv all. Hea võrdlus oli eelmine aasta 85kw+Vallai prott ja see aasta 110kw+Nokian Hakkapelitta. Vallaidega oli vahepeal ikka suht keeruline liikuma saada ja päris palju tahtis nina otse joosta kuid siiski suutis mõned korrad ka väga meeldivalt üllatada. Nokianid pole samas senimaani veel hätta jätnud. Labidat olen tõesti kasutanud mitmel korral kuid siis ka enamasti seetõttu, et tegemist on olnud maasturitele sobilike oludega ning üldiselt on piisanud sellest kui paar labidatäit lund rataste eest ära visata ja edasi läheb auto omal jõul.
Samuti oli hea võrdlusmoment ennem aastavahetust. Tuttav jäi oma e39-ga hoovipeale kinni (täiesti mõtetu auto talveks ). Algul proovisin Omegaga tirida. Pemm jäi seal paksus lumes tagurpidi vedades natukese raskeks ja vedas Omega jäljepealt kõrvale niimoodi, et 1 külg oli põlvini lumes ja teine pool oli veerandi ratta jagu augus. Nöör küljest, 6 korda labidaga lund visata ratta eest ning veidike jõnksutamist ja Obel oli taas liikvel. Prooviti siis Vw Caddyga, et noh esivedu ja äkki lumes parem. See vajus juba hoovipeale sõites jäljest välja ja enam omal jõul ära ei tulnud. Ei aidanud 5 inimese lükkamine ega labidaga vehkimine. Heaküll, Omegale köis järgi ja Caddy oli väljas. Lõpuks ajas pemmi omanik Vene aegse rasketehnika käima ja pemm tuli hoovist välja nagu oleks suvi
Üldiselt head rehvid on keskmise sõidukiiruse tunduvalt kõrgemale ajanud, pigem jääb juba oma julgusest puudu
Samuti oli hea võrdlusmoment ennem aastavahetust. Tuttav jäi oma e39-ga hoovipeale kinni (täiesti mõtetu auto talveks ). Algul proovisin Omegaga tirida. Pemm jäi seal paksus lumes tagurpidi vedades natukese raskeks ja vedas Omega jäljepealt kõrvale niimoodi, et 1 külg oli põlvini lumes ja teine pool oli veerandi ratta jagu augus. Nöör küljest, 6 korda labidaga lund visata ratta eest ning veidike jõnksutamist ja Obel oli taas liikvel. Prooviti siis Vw Caddyga, et noh esivedu ja äkki lumes parem. See vajus juba hoovipeale sõites jäljest välja ja enam omal jõul ära ei tulnud. Ei aidanud 5 inimese lükkamine ega labidaga vehkimine. Heaküll, Omegale köis järgi ja Caddy oli väljas. Lõpuks ajas pemmi omanik Vene aegse rasketehnika käima ja pemm tuli hoovist välja nagu oleks suvi
Üldiselt head rehvid on keskmise sõidukiiruse tunduvalt kõrgemale ajanud, pigem jääb juba oma julgusest puudu
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
Tundub,et diisli omanikel on elu natuke parem.Nt.saab 2käiguga rahulikult lumes ukerdada,diislil pole vaja mootorit pöördes hoida ja väänet on niigi piisavalt tühikäigul.
100kw masinaga nii lihtsalt juba ei lähe.1käiguga pole mõtet jamama ju hakata ja 2käiguga on mootor väikestel pööretel nõrk,kui nüüd natuke jõu saamiseks gaasi lisada,võtab üsna kergelt lumepudrus ratta ringi käima ja ongi korras.
100kw masinaga nii lihtsalt juba ei lähe.1käiguga pole mõtet jamama ju hakata ja 2käiguga on mootor väikestel pööretel nõrk,kui nüüd natuke jõu saamiseks gaasi lisada,võtab üsna kergelt lumepudrus ratta ringi käima ja ongi korras.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
- oskaja
- Klubiliige
- Postitusi: 757
- Liitunud: 13 Okt 2008 17:49
- Asukoht: Tallinn
- Has tänanud: 3 korda
- Been tänatud: 25 korda
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
Ei tea ei kurda... 85kw kannatas ka täitsa kenasti 2 käiguga kohalt minna paksemas lumes. Pigem on väiksema/jõuetuma mootoriga just etem sellistes oludes... siis vähemasti mootori võim ei käi pidamisest üle.
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
automaat kast on suht mõttetu kui kinni jääb.
Ta ei lase jõnksutada ja sund esimesel ka pole nii palju jõudu et lumes auto veerema hakkas, kui gaasi natuke anda sis kohe rattad ringi ja kaputt.
Drivest pole ülde mõtet rääkida, kui tunne et hakkab vajuma sis ainult anna kaasi ja palu jumalat et kinni ei jää:D
Ta ei lase jõnksutada ja sund esimesel ka pole nii palju jõudu et lumes auto veerema hakkas, kui gaasi natuke anda sis kohe rattad ringi ja kaputt.
Drivest pole ülde mõtet rääkida, kui tunne et hakkab vajuma sis ainult anna kaasi ja palu jumalat et kinni ei jää:D