5. leht 6-st
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
Postitatud: 18 Jaan 2011 11:46
Postitas Lepa
Mul õnneks väga hullu pole old.Korra olen kinni old..A siis oli ka väikest tõuget vaja ja väljas jälle...
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
Postitatud: 20 Jaan 2011 22:35
Postitas raudpats0
silluboy kirjutas:automaat kast on suht mõttetu kui kinni jääb.
Ta ei lase jõnksutada ja sund esimesel ka pole nii palju jõudu et lumes auto veerema hakkas, kui gaasi natuke anda sis kohe rattad ringi ja kaputt.
Drivest pole ülde mõtet rääkida, kui tunne et hakkab vajuma sis ainult anna kaasi ja palu jumalat et kinni ei jää:D
automaadil on jälle suur eelis lumehelbe nupu näol.kasutage seda kes kinni istub...
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
Postitatud: 20 Jaan 2011 22:59
Postitas risto
silluboy kirjutas:automaat kast on suht mõttetu kui kinni jääb.
Ta ei lase jõnksutada ja sund esimesel ka pole nii palju jõudu et lumes auto veerema hakkas, kui gaasi natuke anda sis kohe rattad ringi ja kaputt.
Drivest pole ülde mõtet rääkida, kui tunne et hakkab vajuma sis ainult anna kaasi ja palu jumalat et kinni ei jää:D
mis vahe on sund esimesel ja D-l ?
ja,kui väga vaja saab jõksutada küll..
hoiad õrnalt gaasi peal ja mängid R ja D
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
Postitatud: 21 Jaan 2011 08:30
Postitas reims86
Sund esimesel ja D on vahe selline, kui kinni jääd ja nii mönigi ei oska gaasiga mängida ning vajutab selle põhja vms. Käigud laob siis ju ülesse ja kaevad ennast päris auku kust enam omal jöul ei pruugigi välja saada. Kaua sa ikka R ja D jõnksutad varsti kast laiali
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
Postitatud: 21 Jaan 2011 09:20
Postitas risto
reims86 kirjutas:Sund esimesel ja D on vahe selline, kui kinni jääd ja nii mönigi ei oska gaasiga mängida ning vajutab selle põhja vms. Käigud laob siis ju ülesse ja kaevad ennast päris auku kust enam omal jöul ei pruugigi välja saada. Kaua sa ikka R ja D jõnksutad varsti kast laiali
seda muidugi,et d-ga hakkab käike üles laduma,aga ma ei saanud silluboy mõtest täpselt aru,et esimesega pole jõudu ja d on mõtetu jne..
selge see,et kastile jõnksutamine head ei tee,aga olen ainult nii omal jõul auto liikuma saanud päris hulludest olukordadest...omega kast on pommikindel.
mul üks tuttav kasutab R näiteks käsipidurina

Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
Postitatud: 21 Jaan 2011 09:31
Postitas mardus72
Nõustun Ristoga,saab ka automaadiga kenasti välja jõnksutada.Kui ikka sõiduoskust napib,ei aita siis ka manualkast,ega jumala appi kutsumine.
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
Postitatud: 21 Jaan 2011 14:41
Postitas Q-tok
mardus72 kirjutas:Nõustun Ristoga,saab ka automaadiga kenasti välja jõnksutada.Kui ikka sõiduoskust napib,ei aita siis ka manualkast,ega jumala appi kutsumine.
+1
Nagu ma siin teemas juba mainunud, kõik sõltub rooli ja istme vahelisest tihendist ja selles, mis ketsid auto all on.
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
Postitatud: 21 Jaan 2011 14:42
Postitas silluboy
point ongi selles et mul automaat esimest korda ja seda paar kuud olnud.
Dja sund 1he värk seda et mul on sund 1l tühi käigul rohkem jõudu ja nagu piduri lahti lasen hakkab lumes kaapima.
lumes muidu sõites ma koguaeg vajutan lumehelvest
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
Postitatud: 21 Jaan 2011 15:31
Postitas risto
silluboy kirjutas:point ongi selles et mul automaat esimest korda ja seda paar kuud olnud.
Dja sund 1he värk seda et mul on sund 1l tühi käigul rohkem jõudu ja nagu piduri lahti lasen hakkab lumes kaapima.
lumes muidu sõites ma koguaeg vajutan lumehelvest
korras kasti puhul ei ole vahet kas paned 1 või D...mingit jõu erinevust ei ole esimesel käigul.
kui talvereziimi sisse lüllitad,siis on tõepoolest D-ga vähem jõudu,sest auto stardib kolmanda käiguga.
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
Postitatud: 21 Jaan 2011 17:56
Postitas Tarff123
silluboy kirjutas:point ongi selles et mul automaat esimest korda ja seda paar kuud olnud.
Dja sund 1he värk seda et mul on sund 1l tühi käigul rohkem jõudu ja nagu piduri lahti lasen hakkab lumes kaapima.
lumes muidu sõites ma koguaeg vajutan lumehelvest
Mul samamoodi esimene automaadiga auto ja paar kuud olnud. Kinni olles olen siiski ennast välja jõnksutand kui on vähegi liikund. Tavaliselt kinni olen jäänud hooga minnes ja põhja peale, muidu ronib ikka läbi. Siis ei aita ka muud kui labidas ja kaevama

Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
Postitatud: 25 Jaan 2011 15:37
Postitas silluboy
no jh mul õnneks alati keegi kes mind bushib aga vahet pole kas istub kinni või mitte on see esimese oma valitud auto kohta oodatust mugavam ja taastamisega olen juba alustand
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
Postitatud: 14 Mär 2012 22:25
Postitas offkicker
mul suvilas läheb majani tee veits tõusuga, lõpus läheb veel järsemaks...lahti seda ei lükata ja vahepeal on mõnus paks lumi kui tükk aega käinud pole
esiveoline proovis igasuguse hooga, ei liikunud meetritki...mina läksin esimese korraga peaaegu üles välja, lõpus pidi korra tagasi laskma ja läks ilusti
2.0 diisel...rehvideks olid naastud ja esimese käiguga vaikselt töristasin...
kui gaasi lappama hakata siis jääks kohe kinni...ilmselt enamus seda viga ka teevad
teine asi on muidugi kui hooga peab kuskilt läbi ronima...siis ei tohi gaasi päris maha ka lasta
talvel on manuaalkast igati kasuks...
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
Postitatud: 14 Mär 2012 23:55
Postitas Westcoast
Ütleks, et pask läbivus:D sportvedrustus ja lamellrehvid= ülimadal auto ja sama seis nagu oleksid slikid all kuigi mustrit ikka päris uhkelt on
Aga 2,5 see murrab igaltpoolt läbi garantii võin kah anda kuna sai pirukaid tehes isegi 30cm lumest läbi käidud, veits jauramist ja tuli ikka ise välja

Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
Postitatud: 02 Juun 2012 12:53
Postitas Zoa2
nyyd kinldasti läbivus kõigil oluliselt paranenud

Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
Postitatud: 02 Juun 2012 15:01
Postitas ultimaco
automaat , lsd ja eelmine talv ostetud rehvid ja polnud probleemi 2,5 bens kylge on ainult sitaks hea universaliga lasta

ja ykspäev käisin mudakolkas yht tuttavat sikutamas ja sikutasin välja oli audi 26ga põhjapeal täitsa kinni...