1. leht 3-st

opel-chjan

Postitatud: 03 Mai 2015 21:38
Postitas chjan
Pikka aega pole olnud millestki kirjutada. Pole ka olnud tükk aega omega omanik.
Kuid ca pool aastat tagasi sai minust juba 4jandat korda omega omanik eelnevalt omanud siis FL(2,2 bens; 2,6 bens ja 2,5 96td)
Nüüd viis tee mind ühe 2,5dti juurde.


Image

Alates ostust ei ole peale küttefiltri vahetuse midagi teinud. Ainult puhas rõõm kalla ja talla.

Kuid nüüd tuleb masinasse investeerida ja teha (juba tehtud) kere korda.
Taga stange parandamisel avastasin , et alt paistab pisike rebane. Mis peale eemaldust ja haamriga koksimist osutus päris suureks

opel-chjan

Postitatud: 03 Mai 2015 22:04
Postitas chjan
viskan mõned pildid ka kere olukorrast:

Image
Image
Image
Image

Viimased pildid siis koopa salongi küljepoolsest otsast. Auke ei märganudki ei põhja alt ega mujalt enne kui selle kohapealt oli plastik eemaldatud.
Praeguseks hetkeks juba vead kõrvaldatud ootab praegu stange pealse liistu kinnitus klambreid ja kere vaha karpide peale seest poolt määritud karbid
Kere sai alltpoolt kuni keskmise liistuni värvitud , vaja teha veel poleer ja ülejäänud põhi krownis üle mäkerdada. Siis võiks öelda vist, et üks omega päästetud.

opel-chjan

Postitatud: 03 Mai 2015 22:09
Postitas chjan
Endale väike märge TO do list.
1) Esimesed klotsid -
2) õli + filtrid - tehtud
3) Pihustite kontroll -
4) Poleer-
5) Krown kerekaitse -
6) Võta üks õlu ja naudi

Re: opel omega 2,5dti-chjan

Postitatud: 03 Mai 2015 22:14
Postitas raudpats0
kas masin on sünnist saati meil ringi vuranud.

Re: opel omega 2,5dti-chjan

Postitatud: 03 Mai 2015 22:36
Postitas Martin
dsiisas, isegi minul pole asi nii peetis...

Re: opel omega 2,5dti-chjan

Postitatud: 03 Mai 2015 23:12
Postitas Faric
Polegi enam midagi keevitada suht, lihtsam juba kerevahetus teha.

opel-chjan

Postitatud: 03 Mai 2015 23:25
Postitas chjan
ei sünnist saati päris pole aga. oli toodud vist eesti 2007 a niiet eks seda eesti soola ole ta saanud korralikult.
Nagu mainisin siis ega enne ei näinud ka kui stange küljest ära ja koobastest kõik eemaldatud. Julgen arvata, et nii mõnelgi leidub seal juba auke lihtsa vaatlusega lihtsalt neid ei märka. Samuti oli karpides mõned pisemad augud . Praeguseks kõik keevitatud ja värvitud.

Re: opel omega 2,5dti-chjan

Postitatud: 10 Mai 2015 16:30
Postitas chjan
Nii kere detailid külge lappitud.

hakkasin nüüd mootori poolt ülevaatama. siselaske kolle ja egr puhtaks.
Samuti mure, et üks pihusti külmalt "kuseb" läbi. On kellelgi mingit juhendit kuidas pihusteid maha saaks võtta ?

Re: opel omega 2,5dti-chjan

Postitatud: 10 Mai 2015 16:59
Postitas Jürts
Youtube abiks,aga tean,et lihtne lõbu see ei ole :D

Re: opel omega 2,5dti-chjan

Postitatud: 10 Mai 2015 17:17
Postitas chjan
youtubist leidsin mingi peugeoti sara. Aga 2,5dtil väheke teine

Re: opel omega 2,5dti-chjan

Postitatud: 10 Mai 2015 17:39
Postitas ahti22
Otsi youtubest bmw 530tdi, oplil vast samamoodi käib :)

opel-chjan

Postitatud: 10 Mai 2015 17:44
Postitas chjan
https://www.youtube.com/watch?v=nK8MqxEeMJY" onclick="window.open(this.href);return false;
:D

Re: opel omega 2,5dti-chjan

Postitatud: 10 Mai 2015 17:55
Postitas ahti22
Midagi sellist jah. See siis kinni põlenud pihusti eemaldus :D

Re: opel omega 2,5dti-chjan

Postitatud: 10 Mai 2015 17:57
Postitas Jürts
Minu arvamus,et pihustid võiks ikka proffidele anda.Mida sa ikka selle pihustiga ise teed,kui perses on?

opel-chjan

Postitatud: 10 Mai 2015 20:54
Postitas chjan
5 tk tulid phmt hüppasid ise välja. 1-ks ei tule ega tule
võtangi maha ja viin stendi. Ma nagunii tahan veel klapikambrikaane tihendi / karteri tuulutuse puhtaks/ eelsüüte küünlad / termostaadi ära vahetada