1. leht 1-st
auto ei käivitu!
Postitatud: 04 Juul 2015 20:57
Postitas graniit
Hei
tekkis probleem: hakkasin õhtult koju minema, sõitsin ca 10meetrit ja auto suri välja. Enam käima ei lähe, starterit ringi ei vea ning ei tee piiksugi.
Armatuuris ükski tuli põlema ei hakka kui võtit keerata. Samas aku on täis sest raadio läheb käima ning tuled saab ka sisse lülitada.
Kahtlustasin süütelukku ning täna vahetasin luku põhja ära aga ei miskit :S endiselt võtit keerates ei juhtu midagi.
Ideid?
Re: auto ei käivitu!
Postitatud: 04 Juul 2015 21:02
Postitas ahti22
kontrolli kaitsmed üle nii kapotiall aku juures(kui on) ja armatuuri all. Vaata ka mootori ja kere vaheline massi ühendus üle.
Re: auto ei käivitu!
Postitatud: 07 Juul 2015 21:53
Postitas graniit
keegi tallinnast saaks üle vaadata?
Re: auto ei käivitu!
Postitatud: 12 Juul 2015 22:20
Postitas graniit
kapoti all oli see kaitse läbi nr4

vahetasin ära, pani süüte sisse, paar sekki oli ok ja siis läks uuesti läbi

Re: auto ei käivitu!
Postitatud: 12 Juul 2015 23:03
Postitas Marcouver
Kui on automaat, siis vaata käigukasti kaitse üle (hammasratta märk) kui see küpse siis ilmselt sektorlüliti vms el kala sees.. nii oli mul vähemalt

üks kõikidest võimalikest põhjustest

Re: auto ei käivitu!
Postitatud: 16 Juul 2015 20:59
Postitas graniit
võib teema kinni panna, mootorist oli õli tilkunud starterisse mis tekitas lühise.
Re: auto ei käivitu!
Postitatud: 16 Juul 2015 23:28
Postitas Omega Sport Packet
Õli voolu ei juhi seega mitte lühis vaid ahela katkestus oli võimalik seal...
Re: auto ei käivitu!
Postitatud: 15 Aug 2015 10:58
Postitas graniit
peale starteri remonti sõitis 100km ja uuesti sama sümptom, suri välja ja kaitse läbi.
peale 2 nädalat leiti uus viga - ühelt juhtmelt isolatsioon maas ja käis vastu kere.
sõitsin koju (display näitas millegipärast rear light ja low beam vms errorit kuigi tuled põlesid ilusti), hakkasin parkima ja siis viskas mootoritule põlema.
10min pärast tahtsin poodi minna, siis sõiduajal läks TC ABS ja mootorituli põlema, displayle tulid igasugused errorid, gearbox jne, hakkas jõnksutama, displayd tuhmuma, tuled tuhmuma ja siis suri välja. 15min ootasin siis sain käima ja kuidagi jõnksutades koju, nüüd enam ei lähe käimagi, korra jõnksutab starterit ja siis kõik. nagu oleks aku tühi. süüde sisse panna siis jääb mootori tuli põlema ja õli tuli ka põlema)
äkki genekas ei lae ja aku sai tühjaks? aga siis oleks pidanud vist sõidu ajal aku tuld näitama?
kui enam remontida ei jaksa ja müüki lükata mis oleks umbkaudne väärtus autol? 1998a mv6 atm.
või tasuks veel remonti panustada?
Re: auto ei käivitu!
Postitatud: 15 Aug 2015 13:28
Postitas Martin
Isegi rikkega mv6 hinnad algavad 500€.Vana kerega omega hinnad on harva üle 1200€ ja siis peab sigakorras pill ka olema.
Ma panustaks ikkagi remonti. Tundub mingi elektrikala olema. Lae aku täis korralikult ja vaata asi uuesti üle. Kunagi ammu oli mul Nissan millel aku tegelikult oli elus, kuid ikka väga viimase piir peal. Hakkasid ka mingid väga imelikud anomaaliad tekkima, näiteks suri tipptunnil keset ristmiku ära, sõidupealt hakkasid kellad lolli panema, jänksutamine jne. Viimane hetk oli see, et aku andis Tallinna Bussijaama cargos saba ja enam tööle ei saanud. Sõitsin trammiga Lasnakorskisse, ostsin poest uue aku, sõitsin aku süles tagasi ja panin peale ja kõik anomaaliad olid järgmiseks pooleks aasaks pühitud, kuniks autoga avarii tegin. Pool aastat tagasi õnnestus omega peal aku läbi lasta, mutrivõtme lühisega. Siis ka kellad panid villast, auto aku pealt tööle ei saanudki. Uus aku lahendas probleemid. Tehtud teema all tuletas nii mõnigi omale meelde, et vana akuga mingeid elektri anomaaliaid on täheldanud.
Re: auto ei käivitu!
Postitatud: 15 Aug 2015 14:36
Postitas graniit
Martink91 kirjutas:Isegi rikkega mv6 hinnad algavad 500€.Vana kerega omega hinnad on harva üle 1200€ ja siis peab sigakorras pill ka olema.
Ma panustaks ikkagi remonti. Tundub mingi elektrikala olema. Lae aku täis korralikult ja vaata asi uuesti üle. Kunagi ammu oli mul Nissan millel aku tegelikult oli elus, kuid ikka väga viimase piir peal. Hakkasid ka mingid väga imelikud anomaaliad tekkima, näiteks suri tipptunnil keset ristmiku ära, sõidupealt hakkasid kellad lolli panema, jänksutamine jne. Viimane hetk oli see, et aku andis Tallinna Bussijaama cargos saba ja enam tööle ei saanud. Sõitsin trammiga Lasnakorskisse, ostsin poest uue aku, sõitsin aku süles tagasi ja panin peale ja kõik anomaaliad olid järgmiseks pooleks aasaks pühitud, kuniks autoga avarii tegin. Pool aastat tagasi õnnestus omega peal aku läbi lasta, mutrivõtme lühisega. Siis ka kellad panid villast, auto aku pealt tööle ei saanudki. Uus aku lahendas probleemid. Tehtud teema all tuletas nii mõnigi omale meelde, et vana akuga mingeid elektri anomaaliaid on täheldanud.
Hei
kuna endal laadijat kodus pole siis peaks vist kuskile töökotta laadima tassima? Aku on uus tegelikult, kevadel ostetud varta.
Samas kui täis laadida ja käima läheb kas peaks genekat ka laskma kontrollida vms?
Re: auto ei käivitu!
Postitatud: 15 Aug 2015 17:31
Postitas petzp
Mõõda töötava mootoriga pinget aku klemmidelt: kui see on 12V kandis, siis laadimist ei toimu. Laadimispinge peaks olema kusagil 13-14V vahel.
Re: auto ei käivitu!
Postitatud: 15 Aug 2015 19:22
Postitas Faric
Korras genekas peaks andma mingi 13.8-14.2v, enda omal on juba laip, üle 13.4v laadida enam ei jaksa, korra sai isegi aku otsa nii. Märkasin et väga maltsalt vedas käima. Atm kast tahab üldse palju voolu saada solenoidide liigutamiseks.
Re: auto ei käivitu!
Postitatud: 27 Aug 2015 12:10
Postitas graniit
aku käis kontrollis ja laeti täis, sellega korras.
aga kui nüüd pinget mõõta siis on see 11-12v vahel, ilmselt genekas siiski läbi? mingi imelik tiks kostub ka mootorist.
Re: auto ei käivitu!
Postitatud: 27 Aug 2015 15:19
Postitas petzp
Kui on töötava mootoriga alla 12V, siis genekas maha ja remonti. Ei lae ja varsti on uuesti aku tühi.
Re: auto ei käivitu!
Postitatud: 27 Aug 2015 16:52
Postitas graniit
keegi tallinnas oleks nõus üle vaatama, nõuga jõuga abiks olema

mingi summa eest.
ise ei jaga asja ning pole teist autot ka et remonti viia.