1. leht 2-st
2.5dti ei lähe pöördesse
Postitatud: 11 Juul 2015 09:11
Postitas anonymic
Nimelt siis üle ~4000-4200 pöörde ei lähe ja must suits taga. Samuti mingi kärsakas taga, pakuti kat umbes või miskit. Võib see reaalne olla?
Re: 2.5dti ei lähe pöördesse
Postitatud: 11 Juul 2015 10:30
Postitas ahti22
Viska see katt sealt minema. Diislil on see ainult tüliks seal all.
Re: 2.5dti ei lähe pöördesse
Postitatud: 11 Juul 2015 13:19
Postitas Faric
Sellel 2tk veel
Re: 2.5dti ei lähe pöördesse
Postitatud: 11 Juul 2015 16:16
Postitas anonymic
Kus tal kütusepump asuda võib, põhjaall kuskil?
Re: 2.5dti ei lähe pöördesse
Postitatud: 11 Juul 2015 21:39
Postitas raudpats0
anonymic kirjutas:Kus tal kütusepump asuda võib, põhjaall kuskil?
kõrvalistuja jalgade all esimene ja tagumine paagis
Re: 2.5dti ei lähe pöördesse
Postitatud: 02 Sept 2015 11:59
Postitas anonymic
No jätkuvalt ei ole korda saanud. Käidud diagnostikas kus ainsad kahtlased näidud olid õhulugejal. Praegu proovisin teise Omega pealt ja viga säilib. Kõik voolikud ja asjad üle vaadatud, neis viga ei leitud. Aasta algul käisid pihustid kontrollis ja kõrgsurvepump lekkis mis tehti korda. Alles vahetasin turbo välja. Testisin ka teist põhjaalust pumpa. Järgmiseks võtan EGRi puhastuse ette, ei tohiks väga must olla, aga puhastamine ka halba ei tee vast. Kellegil mingeid mõtteid veel? Kati seisukorda ei tea, äkki on umbes.
Re: 2.5dti ei lähe pöördesse
Postitatud: 02 Sept 2015 19:47
Postitas Sasspoiss
Õhulugejal tõmba pistik tagant ning tunneta, kas muutus paremaks.
Re: 2.5dti ei lähe pöördesse
Postitatud: 12 Sept 2015 07:53
Postitas anonymic
Õhulugejal pistik ära võtta, siis mingit muutust nagu ei märganud. Tagasi pannes oli vaevu kuulda sellist häält nagu oleks mingi pump tööle hakanud.

Üldiselt pöörded tõusevad suht aeglaselt, õhulugejata vist läksid suht kiirelt isegi. Õhulugeja lahti oli, siis ka üle 4500 ei lähe, vb ei peagi?
Re: 2.5dti ei lähe pöördesse
Postitatud: 12 Sept 2015 09:15
Postitas Taavi00
anonymic kirjutas:Õhulugejal pistik ära võtta, siis mingit muutust nagu ei märganud. Tagasi pannes oli vaevu kuulda sellist häält nagu oleks mingi pump tööle hakanud.

Üldiselt pöörded tõusevad suht aeglaselt, õhulugejata vist läksid suht kiirelt isegi. Õhulugeja lahti oli, siis ka üle 4500 ei lähe, vb ei peagi?
Kusjuures ma hakkasin mõtlema et ega mul ka üle 4500 vist ei läinud ja ei peakski

Diislil 4500 juba suht okei audil originaalis umbes sama kütuse koguse muutmisega saab seda natuke tõsta.
Re: 2.5dti ei lähe pöördesse
Postitatud: 12 Sept 2015 19:08
Postitas Argo
Minul ka üle 4500 väga ei lähe, minu arust see täitsa normaalne.
Kui palju ta sul siis suitseb enda autol visab ka musta natuke kui kiirendad.
Muidugi mõjutab seda suitsemist ka see kui sõidad väikeseid otsi ja väga ei talla siis koguneb seda tahma sinna väljalaskesse ja kui siis torud puhtaks lased siis viskabki musta.
Re: 2.5dti ei lähe pöördesse
Postitatud: 19 Sept 2015 10:53
Postitas anonymic
Tõin siiski poest uue õhulugeja. Vana kood 0 281 002 264, uus mille sain 0 281 002 554. Väliselt neil vahet ei tee, samas erinevate lehtede järgi sobib see uus Hyundaile. Ühel lehel pakkus tõesti mõlemaid koode, iseasi kui usaldusväärne see leht on. Sobib see uus?
Tossust videod, nagu näha siis musta ja sinist segamini:
https://www.youtube.com/watch?v=UkMjYwa ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false; Hääl vähe kahtlane ei tundu?
https://www.youtube.com/watch?v=ceJ3Hsl ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 2.5dti ei lähe pöördesse
Postitatud: 19 Sept 2015 13:40
Postitas Martin
äkki on mootori tuulutus umbes? Tõmba töötamise aeg õlivarras ära ja kui hakkab õli välja ajama, siis minu pakutud variant.
Re: 2.5dti ei lähe pöördesse
Postitatud: 19 Sept 2015 14:32
Postitas muhtasib
Y25DT läheb oma peaaegu võrdse kolvikäigu/ silindriläbimõõdu tõttu pöördesse nagu linnuke. Kui kellade peale vaadates on näha, et tahho punane ala algab 5200 pöördest, siis kuidas saab väita et 4500 on normaalne?
Kui pöördklapid on juba välja võetud, siis Y25DT üle 5000 pöörde ei lähe.
Re: 2.5dti ei lähe pöördesse
Postitatud: 19 Sept 2015 16:04
Postitas Argo
See sinine ei ole küll väga hea asi.
Must on liiga rikas küttesegu aga kui viskab sinist tähendab ,et kuskilt satub õli kütteseggusse.
Kas oled karteri tuulutuse filtri ära vahetanud, see asub kõrvalistuja pool viienda ja kuuenda pihusti kõrval.
Bemmi foorumis oli ka juttu sellest ,et kui see filter umbe läheb hakkab õli turbosse ajama ning jääb selline tunne nagu turbo oleks läbi ehk siis ka sinine suits.
Seda kolinat mis videost kuulda oli ei tohiks ka olla.
Re: 2.5dti ei lähe pöördesse
Postitatud: 19 Sept 2015 17:02
Postitas anonymic
Filter sai eelmine aasta vahetatud.