1. leht 1-st

Holden Commodore VT õlilekked

Postitatud: 16 Dets 2015 13:32
Postitas Egotrip
Autoks on 1998.a. Holden Commodore VT ehk Opel Omega B.
Ükspäev panin tähele õlilekkeid.
Peale mehhaaniku juurest käimist, sain teada, et vaja oleks vahetada:

Klapikambrikaane tihend
Tagumine väntvõlli simmerling ja/või karteritihend
Õlisurve andur lekib
Lekib ka roolivõimu pump.

Klapikambrikaane tihendi saan ise vahetatud. Kuidas aga on lood karteritihendiga ja õlisurve anduriga? Soovin need ka ise vahetada, aga oskab keegi mind aidata kuidas ma seda saaksin teha. Kus asub õlisurve andur?
Kas roolivõimu pumpa on samuti võimalik ise vahetada?
Tagumise väntvõlli simmerlingiga ise kindlasti hakkama ei saaks. See jääb mehhanikute pärusmaaks.

Re: Holden Commodore VT õlilekked

Postitatud: 16 Dets 2015 13:40
Postitas vivaldi
Millegi pärast arvan, et selle isendi mootor ei sarnane kuidagi Euro Omegaga. Aga kui sul on veidi nutti ja pealehakkamist siis saab kõik asjad ise ära vahetada.

Re: Holden Commodore VT õlilekked

Postitatud: 16 Dets 2015 14:01
Postitas Egotrip
Mootoriks on Holden 3.8 V6 Ecotec

Re: Holden Commodore VT õlilekked

Postitatud: 16 Dets 2015 21:59
Postitas Jospa
Mmmm näitajad on teised aga V6 nagu ikka ehituselt peab olema analoogne, kui ta sul just Supercharger ole vaid tavaline 147kw...tegelt vahet pole V6 nagu ikka. Asjade paigutus peab sarnane olema.

Re: Holden Commodore VT õlilekked

Postitatud: 17 Dets 2015 10:59
Postitas petzp
Tegemist on Buicki mootoriga aastast 1961, mida 1995. aastal tõsiselt modifitseeriti. Holdeni kere on laiem, et kapotialused komponendid ära mahuks. Ecotec on ehk mootorielektroonika, aga ei pruugi olla. Eurooplastest täiesti erinev tehnika.
https://en.wikipedia.org/wiki/Buick_V6_ ... ore_02.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Holden Commodore VT õlilekked

Postitatud: 17 Dets 2015 17:52
Postitas Jospa
Ma kujutan ette et V6 mehhaaniline ehitus sama. Uurisin natukene siis lähim V6 mida kasutati Holden VS Commodore peal oli 2.5V samas 3.0 peaks ka sama olema, ainuke jama oli selle Holdeniga see et seda V6 te pandi exporditud masinale. Ülejäänud autod millel kasutati GM euroopa tüübi mootorieid olid Saabid, Cadillacid ja Saturnid. Omega V6 on üldse ebatavalise 54 kraadise asetusega. Sinu Commodorel on see 90 kraadi. ECOTEC ise kuulub GM arenduses ja Emissions Control Optimization TEChnology....ja neid oli erineivaid tüüpe vastavalt euroopa, aussi, usa, mehiko direktiividele...ühesõnaga sul vapsjeee teise tüübi V6 aga kui sul mingi zimmer lekib või muud säärast siis niššina saad kasutada GM euroopa V6. Ilmselt pead aussist küsima mingeid spetsiomm varuosasid kuid teatud jupid sobiksid ka sulle. Kuid garantiid ei anna.
Õli andur on VS Holdeniga samasugune ja hinnad algavad 25 aussi dollarist, inglismaal on umbes sama hind ja lähemalt saada kui Austraaliast