1. leht 2-st

pluss klemm ja uus viga küljes :(

Postitatud: 22 Dets 2016 08:06
Postitas nerd311
mure selline et pluss klem läheb tuliseks, no ikka nii tuliseks, et katsuda ei saa, ja imeb aku tühjaks. pm käima ka ei lähe enam

Re: pluss klemm

Postitatud: 22 Dets 2016 09:21
Postitas Martin
millal ta sul tuliseks läheb?, siis kui starterit anda või millal?
pakuks et pluss on kuskilt kere küljes lühises.

Re: pluss klemm

Postitatud: 22 Dets 2016 09:54
Postitas zapik
Asi kaabli ja klemmi vahelises ühenduses.
2 omegaga juba sama n*** olnud.
Kaabel korralikult ära puhastada, uus klemm ja korras.
Akut ei ime tühjaks vaid pigem ei lae. Mul näitas töötava mootoriga 11, peale klemmi vahetust oli 14,..

Re: pluss klemm

Postitatud: 22 Dets 2016 11:01
Postitas nerd311
Martink91 kirjutas:millal ta sul tuliseks läheb?, siis kui starterit anda või millal?
pakuks et pluss on kuskilt kere küljes lühises.

kui auto käib läheb tuliseks
seismise ajal pole julenud juhet peale jätta, mine tea

Re: pluss klemm

Postitatud: 22 Dets 2016 11:03
Postitas nerd311
zapik kirjutas:Asi kaabli ja klemmi vahelises ühenduses.
2 omegaga juba sama n*** olnud.
Kaabel korralikult ära puhastada, uus klemm ja korras.
Akut ei ime tühjaks vaid pigem ei lae. Mul näitas töötava mootoriga 11, peale klemmi vahetust oli 14,..
laadimisega pole sel masinal probleeme olnud, 13,6 jne laeb, panin tutika aku peale, sõitsin mingi umbes 2km, ja käima ei saanud, aku tühi.ei taha uskuda väga et asi on ühenduses

Re: pluss klemm

Postitatud: 22 Dets 2016 11:16
Postitas Jospa
Tervislikum on vahetada klemme. Päästeamet tegi meile kunagi koolituse, näitas kui kiiresti jõudis kuumus sinnani et aku kest sulas, kapoti plekk kärssas jne. Kas just sul see probleem on aga igaks juhuks ütlen, eriti kui sa ütled et klemm on kuum.

Re: pluss klemm

Postitatud: 22 Dets 2016 12:38
Postitas zapik
Kui klemm läheb kuumaks on asi ühenduses klemmi ja juhtme vahel.
Selle ajaga, mis siin raiskad mõtlemise ja oletamise peale, oleks see klemm vahetatud ja mure murtud. :wink:

Re: pluss klemm

Postitatud: 22 Dets 2016 13:34
Postitas nerd311
zapik kirjutas:Kui klemm läheb kuumaks on asi ühenduses klemmi ja juhtme vahel.
Selle ajaga, mis siin raiskad mõtlemise ja oletamise peale, oleks see klemm vahetatud ja mure murtud. :wink:
sita ühenduse korral ei tõmba akut kotti sõidu ajal mõne kilomeetriga, vahetasin käiva mootoriga aku tutika vastu, sõitsin paar kiltsa poodi, jätsin auto seisma, poest tulles, aku kottis.

Re: pluss klemm

Postitatud: 22 Dets 2016 13:39
Postitas Jospa
Tõmbab see akut tühjaks või mitte, klemm tuleb üle vaadata, pärast on sul mure nimega: Vrakk. Kui tühjaks ta tõmbas, lubas aga käima ei ketranud? Või ei teinud häältki? Piisab ju sellest kui käivitasid, hakkasis sõitma, piisav laadimine puudus, mäkk mängis, soendused töötasid, tuled põlesid jne jne... Igatahes klemmi võiksid ikka ära vahetada ning kaabli seisukorra üle vaadata.

Re: pluss klemm

Postitatud: 22 Dets 2016 13:49
Postitas nerd311
Jospa kirjutas:Tõmbab see akut tühjaks või mitte, klemm tuleb üle vaadata, pärast on sul mure nimega: Vrakk. Kui tühjaks ta tõmbas, lubas aga käima ei ketranud? Või ei teinud häältki? Piisab ju sellest kui käivitasid, hakkasis sõitma, piisav laadimine puudus, mäkk mängis, soendused töötasid, tuled põlesid jne jne... Igatahes klemmi võiksid ikka ära vahetada ning kaabli seisukorra üle vaadata.
no nii tühjaks ikka tõmbab et korraks on kuulda starteri häält, ja kogulugu, pm peale küünalde enam armatuuris tulesid ei näe. tegu 2,2 diisliga, sel vaevu ringi vedamisest väga ei piisa, ma juba kirjutasin ju, tutikas aku sai peale käiva masinaga pandud, ja sõidetud vaid mõned km. ja enam käima ei saanud

Re: pluss klemm

Postitatud: 22 Dets 2016 14:11
Postitas Rax
Mul oli A6-el põmst samad sümptomid, siis oli pekkis starter. See oli aku täitsa kuivale kakkunud. Andsin võtit, starter korraks nagu venitas, võtsin võtme süütelukust ära, aga starter venitas ikka edasi. Akuklemm maha, siis jäi vait. panin passati starteri ja asi toimis nii nagu peab. Starter oli üleöö lühisesse läinud. Vb on sellest jutust natuke abi.

Re: pluss klemm

Postitatud: 22 Dets 2016 14:30
Postitas zapik
Miks ei taha kuulata nõu. Minu juures on mitu omegat käinud samade sümptomitega. Ei lähe käima jne. Omegal eriti just FL-l kipub klemmi ja juhtme vaheline ühendus hapuks minema. Viimati sai püssiga klemmi temp. mõõta. Kraadid olid sellised , et oli hea et midagi kärssama/põlema ei läinud. Uus klemm ja oli ilusti jahe ja laadimise/käivitamisega probleemid kadunud. Katsetades ja akut nullini tühjaks lastes, võid kiiresti oma uuest akust jagu saada, või hullemal juhul auto maha põletada.

Re: pluss klemm

Postitatud: 22 Dets 2016 14:42
Postitas SilverASH
zapik kirjutas:Miks ei taha kuulata nõu. Minu juures on mitu omegat käinud samade sümptomitega. Ei lähe käima jne. Omegal eriti just FL-l kipub klemmi ja juhtme vaheline ühendus hapuks minema. Viimati sai püssiga klemmi temp. mõõta. Kraadid olid sellised , et oli hea et midagi kärssama/põlema ei läinud. Uus klemm ja oli ilusti jahe ja laadimise/käivitamisega probleemid kadunud. Katsetades ja akut nullini tühjaks lastes, võid kiiresti oma uuest akust jagu saada, või hullemal juhul auto maha põletada.
No ei saa ju klemmi vahetada, see on liiga lihtne. Ja kui töö on liiga lihtne siis ei ole kohe "kindlasti" viga seal :D
Ära põe, ma ka ei põe.

Re: pluss klemm

Postitatud: 22 Dets 2016 15:38
Postitas Faric
Toon mõned näited mis võib olla mõnda on juba mainitud.
1. Starter jääb peale
2. Aku on läbi
3. Plussklemmil igasugused ühendused ka klemmi ja kaablivaheline ja akuvaheline.
Oli juhus et genekas käis remondis, panin peale ikka laadimine vilets, sõitsin sama masinaga samma remonti mõõtis üle aga otse generaatorilt ja seal oli asi korras, ütles, et tõmba juhe otse akule ja hakkab laadima

Re: pluss klemm

Postitatud: 22 Dets 2016 16:46
Postitas Martin
pooldan ka starteri teemat, kui harjad on läbi, või harjapuru liialt palju starterisse kogunenud, siis võib asi lühises olla.
Sitt klemm annab sitta kontakti, kuid ilma koormuseta siiski kuumaks ei lähe. Laadimise puhul ei tohiks lihtsalt laadida, või laeb sitasti, kuna uus aku väga tühi ei ole peale käivitamist, siis laadimispinge on ka madaal, ehk siis klemm ei tohi kuumaks minna. Startimise aeg aga võib minna, kui sitta kontakti annab, kuna läbiv vool on konstantselt kuskil 100A(starteri võimsus jagada aku pinge), stardivool kuskil 600A, et võiks nagu kuumaks võtta küll, kui palju plõgistada.
Samas kontrolli, et + klemm kuskile keresse ei käiks, isolatsioon igaltpoolt terve on jne.
Mul töötkorras starter ka sinu 2.2le pakkuda 40€, kui vaja peaks olema.
Katku peale käivitamist starteri küljest klemm maha ja vaata, kas akuklemm endiselt kuum.
Kui pendiks peale jääb, siis aku klemm kuumaks ei lähe, kuna koormust taga pole, isegi kui starter täiskiirusel ringi käib- liigub ta siiski tühja.
Kuumaks minemine viitab täielikult lühisele, eriti hästi viitab sellele veel üli kiire tühjenemine.