1. leht 1-st

Esimene pidurdus: pedaal kivikõva

Postitatud: 24 Okt 2009 08:30
Postitas Zoa
Millest selline asi tekkida on võinud: viimasel kuul kui auto on seisnud öö läbi on hommikuti käivitamise järgselt sõitma hakates alati ainult esimene kord pidurdades piduripedaal nii kõva kui kivi, ja auto pidurdab väga nõrgalt, hiljem kohe käik järgmised pidurdused korras (terve päeva).
Esiklotsid veel sõitvad, piduri/sidurivedelik normis (min/maks vahel) juba pikemalt olnud.

Re: Esimene pidurdus: pedaal kivikõva

Postitatud: 24 Okt 2009 11:04
Postitas arxsss
mu oomil sama jama.kuigi kettad ja klotsid uued.olen mitu korda õhutanud kuid ikka sama jama2.0 100kw.

Re: Esimene pidurdus: pedaal kivikõva

Postitatud: 24 Okt 2009 11:49
Postitas siidisaba
Ma vastust ei oska öelda- oskan vaid seda öelda, et vahest( nüüd siiski vähem kui eelmine talv) on nii, et autosse istudes ja vajutades pidurile on pedaal kivikõva. Käivitades see probleem kaob- milles asi ei tea ja pole ausalt öeldes süvenenud.

Re: Esimene pidurdus: pedaal kivikõva

Postitatud: 24 Okt 2009 13:36
Postitas Omega Sport Packet
Probleem kas pidurivõimendajas(vaakumiga midagi, leke või midagi seal katki veel), piduri peasilindris, meh takistus kuskil , pidurisadula kolv ära(porikaitsekummi vahelt saab niiskust ja kolvi või hülsi pind ära) (jääb kinni)või support kinni.

Tasuks vaadata kui ühtlaselt piduriklotsid kulunud on.

Re: Esimene pidurdus: pedaal kivikõva

Postitatud: 25 Okt 2009 08:11
Postitas Zoa
Omega Sport Packet kirjutas:Probleem kas pidurivõimendajas(vaakumiga midagi, leke või midagi seal katki veel), piduri peasilindris, meh takistus kuskil , pidurisadula kolv ära(porikaitsekummi vahelt saab niiskust ja kolvi või hülsi pind ära) (jääb kinni)või support kinni.

Tasuks vaadata kui ühtlaselt piduriklotsid kulunud on.
klotsid ühtlaselt kulunud, kust vaakumit kontrollida?

Re: Esimene pidurdus: pedaal kivikõva

Postitatud: 25 Okt 2009 08:56
Postitas eedu32
Pane auto käima lase veidi töötada ja jäta seisma siis mine kapoti alla ja piduri võimendi küljes on üks jäme voolik kummipuksiga ,kanguta see sealt välja ja kuula kas sisiseb.Jutt käib sellest suurest mustast taldrikust mis juhi poolepeal piduri silindri küljes on ja voolik on sellisest plastikust kõvemast materjalist.Hommikuti pedaal enne auto käivitamist kange on see suht loomulik nähtus,kui sul oleks vaakumiga miski jama siis tõenäoliselt su masin ei töötaks ka korralikult (saaks lisa õhku ).

Re: Esimene pidurdus: pedaal kivikõva

Postitatud: 25 Okt 2009 11:20
Postitas Omega Sport Packet
võta vussupudel ja tee fairyvee-seebivee lahus ja töötava mootoriga pihusta võimendi küljes oleva toru ümbrusesse.vaakum või mitte küll mullitab see ka

See toru lahti võtmine lõpeb tihendi vahetusega tavaliselt ka siis kui korras on see tihend.Suht õrn asi see ja kiputakse haiget tegema sangutamisega.Ja uue korraliku saad poest"hea raha "eest.

Pigem on küsimus miks nagu vaakum viibib.

Re: Esimene pidurdus: pedaal kivikõva

Postitatud: 25 Okt 2009 12:05
Postitas r0ma
Omega Sport Packet kirjutas:võta vussupudel ja tee fairyvee-seebivee lahus ja töötava mootoriga pihusta võimendi küljes oleva toru ümbrusesse.vaakum või mitte küll mullitab see ka
Vaakum mullitab?
:lol:

Re: Esimene pidurdus: pedaal kivikõva

Postitatud: 25 Okt 2009 16:46
Postitas Omega Sport Packet
Aga tee proovi kus on pind, imeb lisaõhku sisse ja on vaakum.Pane seebivett peale.Vat mis teeb :D :D

Kui tähti närida "mullitab" se fairyvesi niisama ka ju :D
On seal vahet kas mull tekib või kaob.Liikumist seal vedelikus saad ikka fikseerida.

Aga huumorikool, tee parem katse.Pätserda plastiliiniga kinni, sõku 1000 korda pidurit ja pidurivõimendi vii keemialaborisse, las otsivad plastiliini jääke analüüside teel:)

Minu viga, unustasin "mullitab" lisada jutumärgid.