Diffri vahetus lihtsal meetodil. (koos korpusega)
Postitatud: 10 Apr 2011 20:53
Teeme siis teema diffri vahetusest siia. Lisan kunagi hiljem ka pildid sellest tööst, et kust ja mida.
Aega planeerida tööks 2h kuni 6h olenevalt kui hästi ja libedalt poldid lahti saab.
Hetkel aga jutt sellest.
Vajaminevad võtmed/riistad
Tung(soovitavalt krokodill ratastel)
8mm 6kant võti
velje võti
auto toestamis pukid
2x19mm silmus/leht võti
18mm silmus/leht võti
kas 11mm torks padrunit või 14mm torks padrunit
kummiheeblit(lapiku otsaga kuni 1m kangi)
töökaid käsi
Alustame siis algusest. Esmalt tõsta auto piisavalt kõrgele, et ise alla mahud ja ruumi oleks liikuda ja kruvida seal, tõstukiipeal või kanalis oleks lisaks vaja siis käigukasti tungi. Kuna enamusel sellist riistvara kodus ei vedele siis on lihtsam teha seda põrandalt.
Toesta auto, eemalda rattad, toestamiseks parimad kohad on tagasilla talade kinnitus koht keresse. Edasi võta 8mm kuuskant võti ja keera lahti pooltelgede otsad rummude küljest, kui see tehtud saad vahepeal tagumised rattalaagrid ära vahetada, see aga teine jutt. Muidugi enne võtme kätte võtmist oleks kaval poltidel võtmepesad seest puhtaks teha ja muidugi ka leotada roosteimmutus õliga, et ei juhtuks nii nagu minul, et 11 polti lahti ühel poldil keerasin kandid maha ja ei jäänud muud üle kui relakaga kallale. Kui see tehtud, sanguta pooltelje osad pesast välja ja tõsta piduriketta peale, seejärel roni põhja alla, aja heebel või kang, kumb parasjagu kättesaadavam on, abs hammaste vöö taha Võimalikult sügavale) ja järsu murdmise tagajärjel peaks pooltelje ots diffrist välja hüppama. Edasi võta 2 19mm silmus või leht võtit ja keera lahti reduktori plaat leevendus muhvi küljest(3 polti, mutrid käivad ringi) Sel hetkel oleks hea kui on keegi abiks kes paneks käigu sisse(automaadil parking) ja võtaks välja, et käiguga aitaks väheke kaasa kinni hoidmisel, Need poldid on väga kõvasti kinni, vähemalt peaks olema, muidu keerad ju keerleval võllil keerlevaid polte, sama võid ka ise käia auto alt välja ja tagasi, nagu mina.
Kui eelnev tehtud võta ja eemalda ABS anduri pistikud klambritest ja tõmba pistikud lahti, siis 18mm võtmega vabasta diffrikorpuse tagumised kinnitused, ilusti näha puksidest läbi minevad poldid. Siis vabasta kas 11mm või 14mm torks padruniga diffri esimeselt kinnituselt 3 polti, sea krokodill tung või transport alus diffri jämedama osa alla, vajadusel pane vahele pikki diffrit toestuseks lauajupp. Seejärel kruvi kõik 5 polti välja lase aeglaselt tungi allapoole samal ajal vahest diffrit liigutades, et kuhugi taha kinni ei jäeks.
ja ongi kõik, tagasi panek on vastupidine lahtivõtmisele nagu ütleb ka haynese rahvas.
Aega planeerida tööks 2h kuni 6h olenevalt kui hästi ja libedalt poldid lahti saab.
Hetkel aga jutt sellest.
Vajaminevad võtmed/riistad
Tung(soovitavalt krokodill ratastel)
8mm 6kant võti
velje võti
auto toestamis pukid
2x19mm silmus/leht võti
18mm silmus/leht võti
kas 11mm torks padrunit või 14mm torks padrunit
kummiheeblit(lapiku otsaga kuni 1m kangi)
töökaid käsi
Alustame siis algusest. Esmalt tõsta auto piisavalt kõrgele, et ise alla mahud ja ruumi oleks liikuda ja kruvida seal, tõstukiipeal või kanalis oleks lisaks vaja siis käigukasti tungi. Kuna enamusel sellist riistvara kodus ei vedele siis on lihtsam teha seda põrandalt.
Toesta auto, eemalda rattad, toestamiseks parimad kohad on tagasilla talade kinnitus koht keresse. Edasi võta 8mm kuuskant võti ja keera lahti pooltelgede otsad rummude küljest, kui see tehtud saad vahepeal tagumised rattalaagrid ära vahetada, see aga teine jutt. Muidugi enne võtme kätte võtmist oleks kaval poltidel võtmepesad seest puhtaks teha ja muidugi ka leotada roosteimmutus õliga, et ei juhtuks nii nagu minul, et 11 polti lahti ühel poldil keerasin kandid maha ja ei jäänud muud üle kui relakaga kallale. Kui see tehtud, sanguta pooltelje osad pesast välja ja tõsta piduriketta peale, seejärel roni põhja alla, aja heebel või kang, kumb parasjagu kättesaadavam on, abs hammaste vöö taha Võimalikult sügavale) ja järsu murdmise tagajärjel peaks pooltelje ots diffrist välja hüppama. Edasi võta 2 19mm silmus või leht võtit ja keera lahti reduktori plaat leevendus muhvi küljest(3 polti, mutrid käivad ringi) Sel hetkel oleks hea kui on keegi abiks kes paneks käigu sisse(automaadil parking) ja võtaks välja, et käiguga aitaks väheke kaasa kinni hoidmisel, Need poldid on väga kõvasti kinni, vähemalt peaks olema, muidu keerad ju keerleval võllil keerlevaid polte, sama võid ka ise käia auto alt välja ja tagasi, nagu mina.
Kui eelnev tehtud võta ja eemalda ABS anduri pistikud klambritest ja tõmba pistikud lahti, siis 18mm võtmega vabasta diffrikorpuse tagumised kinnitused, ilusti näha puksidest läbi minevad poldid. Siis vabasta kas 11mm või 14mm torks padruniga diffri esimeselt kinnituselt 3 polti, sea krokodill tung või transport alus diffri jämedama osa alla, vajadusel pane vahele pikki diffrit toestuseks lauajupp. Seejärel kruvi kõik 5 polti välja lase aeglaselt tungi allapoole samal ajal vahest diffrit liigutades, et kuhugi taha kinni ei jäeks.
ja ongi kõik, tagasi panek on vastupidine lahtivõtmisele nagu ütleb ka haynese rahvas.