Muidugi kõige parem oleks kui keegi viitsiks pildi teha ja selle siia ülesse riputada



Et suured tänud ette ära kes viitsib mind aidata

Ma juba veendusin selles, aga kas on sinna sisse lihtsalt torgatud?Omega Sport Packet kirjutas:Huvitav pilt![]()
2.0 b omega 97 sedaan on see lahendus teine aga siiski käändtelje külge nad käivad.
Tasuks nende anduritega olla üliettevaatlik.Kui juhtumisi katki läheb ja poodi järgi lähed tuled kurvalt tagasi.Hind on "väga ilus"
see pilt küll omega rattalaagrist ei ole, omegal on sellinehangover kirjutas:Andurid käivad käändtelje/rattalaagri sees.
Pilt netist.
http://www.jtekt.co.jp/e/company/news/i ... 0627_1.jpg
Mis mõttes riket?Kui ongi mingi rike(andur/juhtplokk) siis ju tuli põleb ja ABS süsteem lülitub kohe välja.rohelineomega kirjutas:millal tuli riket näitab?
See ilmselt pole otseselt tingitud ABS-i süsteemist endast, vaid mingist muust anomaaliast (pinge kõikumine, kehv kontakt käru pistikus vms). Minu autol on ka paar korda ABS tuli süttinud: korra käivitades ja korra samaaegsel täistulede sisselülitamisel ning pidurdamisel. Süüde välja ja probleem kadus.rohelineomega kirjutas:vahest käruga sõites abs tuli hakkab põlema
Tõenäoliselt ei saa andurid enam adekvaatselt rataste pöörlemise kohta inffi,ABS andurid/andur paigast ää või hammasvööd(õiget sõna ei teagi)nii mustad,et suurel kiirusel andur ei saa enam aru kui kiirelt hammasvööd pöörlevad.pwr kirjutas:Millest see võib olla tingitud,et kui u.90-100 km/h lööb absi tule põlema ja jääbki põlema kuni seisma jätmiseni.ning kui uuesti käima paned on kustunud