1. leht 1-st

pöörded kõrged ja gaas jääb peale

Postitatud: 10 Dets 2011 08:46
Postitas juxsu
Mure oma naise opel tigraga 1.4 66kw 95a.
Nimelt tühikäigul lööb pöörded 2000 peale ja aeglase sõidu ajal tõstab ise vaikselt kiirust. Kuni mingi 50-ni. Pesin natuke mootorid õlist ja peale seda see jama tekkis :(

Re: pöörded kõrged ja gaas jääb peale

Postitatud: 10 Dets 2011 16:30
Postitas ChrisDian
Alustada võiks "kirjaklambridiagnostikaga". Tigral ühendadakse klemmid nii, muu on sama nagu omegal. Peale selle, et tigral esimene vilgatus ei loe, peale seda tuleb pikk paus ja siis hakkab veakoode vilgutama.
<br>
Pilt

Aga ma tsiteerin:

Component check sequence
- Throttle valve/sticking/linkage
- Air intake system/vacuum system - leaks
- Idle air control (IAC) valve
- Engine coolant temperature (ECT) sensor
- Engine controle module (ECM)

Ehk on abiks...

Re: pöörded kõrged ja gaas jääb peale

Postitatud: 10 Dets 2011 17:10
Postitas arska
tunduks täpselt et nagu tyhi käigu mootoris oleks viga

Re: pöörded kõrged ja gaas jääb peale

Postitatud: 10 Dets 2011 17:19
Postitas juxsu
arska kirjutas:tunduks täpselt et nagu tyhi käigu mootoris oleks viga
Ise mõtlesin ka seda, aga pesu ma pole seal ligilähedal ka mitte teinud. Ja peale seda kohe ka hakkas jama peale.
Selle klambri diagnosti teen homme ära, ehk on abi

Re: pöörded kõrged ja gaas jääb peale

Postitatud: 10 Dets 2011 17:40
Postitas arska
ehk on mingi vaakum voolik ära v6i kuskil pistikutes vett,ega palju pole vaja et segaseks läheks

Re: pöörded kõrged ja gaas jääb peale

Postitatud: 10 Dets 2011 20:15
Postitas juxsu
arska kirjutas:ehk on mingi vaakum voolik ära v6i kuskil pistikutes vett,ega palju pole vaja et segaseks läheks

Aga kuidas seda teada saaks, kust vaadata ja kuidas kontrollida?

Re: pöörded kõrged ja gaas jääb peale

Postitatud: 10 Dets 2011 21:54
Postitas Tim
Pistikutega on asi lihtne.Lahti võtta ja vee olemasolu pistikühenduses kontrollida.Kui on vesi sees,siis nt.suruõhuga läb puhuda ja sirts aerosool õli klemmidele lasta.
Vaakomvoolikutega ei tohiks ka probleemi olla-mingi kahtlane lahtine voolik peaks ju kohe näha olema,kui see on mingist ühendusest lahti tulnud.

Re: pöörded kõrged ja gaas jääb peale

Postitatud: 11 Dets 2011 17:58
Postitas juxsu
Tim kirjutas:Pistikutega on asi lihtne.Lahti võtta ja vee olemasolu pistikühenduses kontrollida.Kui on vesi sees,siis nt.suruõhuga läb puhuda ja sirts aerosool õli klemmidele lasta.
Vaakomvoolikutega ei tohiks ka probleemi olla-mingi kahtlane lahtine voolik peaks ju kohe näha olema,kui see on mingist ühendusest lahti tulnud.
Ei märkanud ühtegi lahtist voolikut. Ühe anduriga on ainult probleeme, nimelt jahutusvedeliku temperatuuri andur, mis asub radika küljes all, on otsad andnud. Kas on võimalus, et see ongi põhjustaja?

Re: pöörded kõrged ja gaas jääb peale

Postitatud: 11 Dets 2011 19:49
Postitas erks932
pöörded tühikäigu pöörded tulevad tühikäigu mootorist.
Võta tühikäigumootril piistik tagant ja siis on kohe aru saada kas viga seal või ei .

Vaata kas gaasi tross kinni ei jäe vms...