K:Küsimus vendika kohta
Postitatud: 21 Jaan 2012 20:26
On normaalne et süüte sisse keeramisel hakkab kliima ja ventika tiivikud tööle?
See käib siis kliima kohta aga jahtus vendikas?lilander kirjutas:Siis kui ventikas ise sisse lülitatud, Jah.
eespool radikat olev,olenevalt mudelist,kas 1 või 2 vendikat peavad jah tööle hakkama kui kliima on sisse lülitatud,radikast mootoripoolne ventilaator,mis on jahutuse oma,see peab käima vaid siis,kui on vaja,ehk siis kui mootor ülearu kuum juba.Priidik kirjutas:On normaalne et süüte sisse keeramisel hakkab kliima ja ventika tiivikud tööle?
Aga mul hakkab igakord tööle kui auto tööle panen või siis lihtsalt süüte sisse keeren ja seda ka siis kui mootor on külm,see vast ei ole päris õige ju,autoks omega 98a kliimaga.mardus72 kirjutas:eespool radikat olev,olenevalt mudelist,kas 1 või 2 vendikat peavad jah tööle hakkama kui kliima on sisse lülitatud,radikast mootoripoolne ventilaator,mis on jahutuse oma,see peab käima vaid siis,kui on vaja,ehk siis kui mootor ülearu kuum juba.Priidik kirjutas:On normaalne et süüte sisse keeramisel hakkab kliima ja ventika tiivikud tööle?
Priidik kirjutas:Aga mul hakkab igakord tööle kui auto tööle panen või siis lihtsalt süüte sisse keeren ja seda ka siis kui mootor on külm,see vast ei ole päris õige ju,autoks omega 98a kliimaga.mardus72 kirjutas:eespool radikat olev,olenevalt mudelist,kas 1 või 2 vendikat peavad jah tööle hakkama kui kliima on sisse lülitatud,radikast mootoripoolne ventilaator,mis on jahutuse oma,see peab käima vaid siis,kui on vaja,ehk siis kui mootor ülearu kuum juba.Priidik kirjutas:On normaalne et süüte sisse keeramisel hakkab kliima ja ventika tiivikud tööle?
Kontrolli jahutusradika mõlemad termoandurid üle-eemalda pistikuid(vaheldumisi) ja siis näed millne termoandur nö.segadust tekitab.Seda siis külma mootori puhul,kui vent.töötab.erks932 kirjutas:aga siin paar päeva tagasi sai vaadatud ,et kui sõidust tulin siis vent undas täis pööretel. katsusin radikat ja radikas jumala külm....
lülitasin ka kliima välja aga vent töötas ikka täie võimsusega edasi.
kas viga võib olla selles termostaadis mis hakkab tööle kui jahutusvedelik kuum??
et on tal näiteks juhe koos, vahepeal ei hakka tööle ja kui hakkab siis jäebki..
Jahutusradika küljes olevad termoandurid on seotud jahutusvedelikuga,kliimaga masina puhul ongi 2termoandurit-2kiirust jahutusventikal.erks932 kirjutas:...ja minumeelest oli see radika küljes paremal pool kohe ülemise lõdviku all... ja teine alumine on siis kliima oma.
Tim kirjutas:Kontrolli jahutusradika mõlemad termoandurid üle-eemalda pistikuid(vaheldumisi) ja siis näed millne termoandur nö.segadust tekitab.Seda siis külma mootori puhul,kui vent.töötab.erks932 kirjutas:aga siin paar päeva tagasi sai vaadatud ,et kui sõidust tulin siis vent undas täis pööretel. katsusin radikat ja radikas jumala külm....
lülitasin ka kliima välja aga vent töötas ikka täie võimsusega edasi.
kas viga võib olla selles termostaadis mis hakkab tööle kui jahutusvedelik kuum??
et on tal näiteks juhe koos, vahepeal ei hakka tööle ja kui hakkab siis jäebki..
Jahutusradika küljes olevad termoandurid on seotud jahutusvedelikuga,kliimaga masina puhul ongi 2termoandurit-2kiirust jahutusventikal.erks932 kirjutas:...ja minumeelest oli see radika küljes paremal pool kohe ülemise lõdviku all... ja teine alumine on siis kliima oma.
Kliimaradikal mina termoandurit veel tähele ei ole pannud,see vent töötab koos jahutusradika ventikaga väikestel pööretel.Kui nüüd jahutusradika alumine termoandur järgi lülitub,siis töötab jahutusradika vent.täispööretel+kliima vent.
Kliima radikas on see esimene radikas?erks932 kirjutas:mina sain oma veale jälile igatahes,
mootori jahutus vedeliku radika küljes olev alumine termo.. siis laseb üle.
käisin sõidus ja tagasi tulles vent töötas( kliima oli väljas)
lasin tal kohapeal käija,et vb jäeb seisma aga ei.
jätsin auto seisma ja uuesti süüde sisse keerates hakkas vent koha tööle.
võtsin alumisel termol piistiku tagant ja vent lõpetast töötamise.
mul oli siin ka probleem,et hommikul auto läheb tööle, aga peale esimest seisma jätmist enam tööle aku ei vea.
saab kellegilt särtsu ja siis töötab jälle...
arvatavasti viga siis vendis, sest aku ei ole kh kõige uuem, aga ennem pidas ilusti vastu.
kui esimest korda seisma jätan ja uuesti tööle panen siis hakkab ennem starterit juba vent tööle mis aku kuivale tõmbab:S:S
Jah.Üsnagi loogiline ju,kui mootori küljest tulevaid jahutusvedeliku lõdvikuid jälgida...eriti lihtne on see bens.mootoritel(sinu masina kohta ei tea).Diislitel on nö.eksitavaks asjaks turbode lõdvikud.Priidik kirjutas:Kliima radikas on see esimene radikas?