1. leht 2-st
Omega B 2.0 100 kw, kaks silindrit ei tööta.
Postitatud: 08 Veebr 2012 12:23
Postitas Harakas12
Probleem on siis pealkirjas. Seletan natukene, mis juhtus ja mis tehtud sai. Hoiatan kohe, et väga tark selle mootori asjas ei ole ja loodan, et saate mu seletusest aru.
Ühesõnaga auto hakkas jamama sõidust tulles, mõni meeter enne kodu, seega sooja mootoriga. Hakkas sellist sapperi häält tegema ja jõud kadus ära. Lahti võtmisel diagnoositi klapikambrikaanetihendi viga, küünlad uppusid õli sees. See sai siis vahetatud, ühtlasi ka piibujuhtmed. Nüüd on aga probleem selles, et kaks keskmist silindrit ei hakka tööle.
Milles võib viga peituda? Mõistus sai otsa selle koha peal.

Re: Omega B 2.0 100 kw, kaks silindrit ei tööta.
Postitatud: 08 Veebr 2012 12:31
Postitas Omega 978
Minu läbielamised väga sarnase probleemiga,lõppesid klapi vahetusega!
forum/viewtopic.php?f=34&t=6067" onclick="window.open(this.href);return false; Juhul kui peaks probleem olema süütepooli tõttu,on mul üks üle sest polnud selles viga.
Re: Omega B 2.0 100 kw, kaks silindrit ei tööta.
Postitatud: 08 Veebr 2012 13:15
Postitas Harakas12
Selge, panen kõrvataha

Õhtul läheme jälle karjakesi ninapidi kapoti alla, tahaks loota, et nii hull asi siiski pole. Kas midagi kinni külmunud ei või olla?
Re: Omega B 2.0 100 kw, kaks silindrit ei tööta.
Postitatud: 08 Veebr 2012 17:15
Postitas reims86
Kas ei või olla, et kõrgepinge kaablid on omavahel vahetuses

Re: Omega B 2.0 100 kw, kaks silindrit ei tööta.
Postitatud: 08 Veebr 2012 18:30
Postitas redko
Puhasta kõrgebinge juhtmed õlist ära seespoolt.
Re: Omega B 2.0 100 kw, kaks silindrit ei tööta.
Postitatud: 08 Veebr 2012 18:33
Postitas Harakas12
Tänan. Uurin-puurin, hakkangi kohe garaazi sättima, vb on hiljem rohkem infot, millest lähtuda.
Re: Omega B 2.0 100 kw, kaks silindrit ei tööta.
Postitatud: 08 Veebr 2012 19:04
Postitas Omega Sport Packet
Krjas on, et süütejuhtmed on vahetatud ja ka küünlad loodetavasti otsad puhastatud.
Millised silindrid ei tööta.Pane nr juurde.
Kui võimalik mõõda silindrites kompressiooni ja sealt edasi elektripoole kallale.
Kontrolli õli ja jahutusvedeliku taset.
Re: Omega B 2.0 100 kw, kaks silindrit ei tööta.
Postitatud: 08 Veebr 2012 22:39
Postitas Harakas12
Nii, sada tarka ühe kapoti alla ei mahu. Mina oma mõistusega ei oska seal midagi teha, olen pigem teoreetik

Ma põhimõtteliselt tean, mis ja kust ja kuhu, aga kuna olen rumal naisterahvas, siis käppima minna ei julge, usadan selle tegevuse targematele.
Seega, mis meie tarkadeklubi täna head välja mõtles? Kuna infot on kogutud väga paljudest erinevatest allikatest, jätsime piibujuhtmed rahule. Tundub väga ebatõenäoline, et ükshaaval vahetades need valesti lähevad, siis ei oleks tohtinud masin ka ennem kulgeda. Natukene sai ragistatud pritsungi otsade kallal- kergelt müstikaks jäi asjaolu, kuidas sinna ligi päseb, ilma, et poolt auto elektrisüsteemi laiali lammutama ei pea- siiski üks väidetest oli, et pritsungi ots võib olla umbes. Sellele teooriale andis hoogu asjaolu, et küünlad on kuivad, niiöelda peksavad tühja.
Täna on väga külm, seega rohkem targemaks ei saanudki eriti, üritame homme sooja garaazi saada, seal ehk veidi mugavam

...ja no muidugi diagnostika oleks ka vist päevakorraline teema

Jätkuvalt muidugi ootan teie poolseid mõtteid, teadmisi, mis mu obläädil ikka lõpuks viga on. Jään niimoodi veel talverõõmudest ilma. (mu esimene tagaveoline

)
Re: Omega B 2.0 100 kw, kaks silindrit ei tööta.
Postitatud: 08 Veebr 2012 22:42
Postitas Harakas12
ahjaa... ei tööta 2 ja 3 silinder, õli ja jahutusvedelik on normis.
Re: Omega B 2.0 100 kw, kaks silindrit ei tööta.
Postitatud: 08 Veebr 2012 23:02
Postitas Tim
Varjant on,et õlis olnud küünlajuhtmed pole enam "need" ja nö.ülelepeksmisega on rikkunud ära süütemooduli.
Re: Omega B 2.0 100 kw, kaks silindrit ei tööta.
Postitatud: 09 Veebr 2012 00:19
Postitas Omega Sport Packet
2 ja 3 kipuvad omavahel kokku lööma, plokikaanetihendit pean silmas.Ära hirmutada just ei soovi aga ka see on võimalik.
Re: Omega B 2.0 100 kw, kaks silindrit ei tööta.
Postitatud: 09 Veebr 2012 09:57
Postitas JunZuu1991
Omega Sport Packet kirjutas:2 ja 3 kipuvad omavahel kokku lööma, plokikaanetihendit pean silmas.Ära hirmutada just ei soovi aga ka see on võimalik.
enne mahavõtmist lükka ikka manomeeter taha

Re: Omega B 2.0 100 kw, kaks silindrit ei tööta.
Postitatud: 15 Veebr 2012 23:35
Postitas urmo1989
Nii, käisin sõbraga nv vaatamas, säde on ja küünal oli ka märg, aga mida ei olnd ei oli ei olnd kahes keskmises silindris kompressiooni(sai ära mõõdetud).
Ja ka küsimus: millest see võib tulla?
Re: Omega B 2.0 100 kw, kaks silindrit ei tööta.
Postitatud: 16 Veebr 2012 08:28
Postitas reims86
See võib tähendada plokikaane maha võtmist, et plokikaane tihend ära. (heal juhul)
Re: Omega B 2.0 100 kw, kaks silindrit ei tööta.
Postitatud: 16 Veebr 2012 13:19
Postitas Omega Sport Packet
2 ja 3 löövad kokku omavahel.Tüüpviga nn see.Mitte tüüpviga aga sealt see jama tavaliselt algab.
kes teab, v olla on viga klappides, vedrus kui mõni katki aga kaane maha võtmisest sa vist ei pääse.