Täpselt, Qtok ütles, mis õelda oli.
Meil see 2.0 sedaan võttis umbes samapalju kütet kui 3.0, suurt vahet tegelikult pole (pole mingi üüratu 3-5l+ vahe). Kui eelnev omanik on jah teda tõesti hästi hoolitsenud, siis minuarust OPELI tehase üks õnnesumaid toodanguid on minu arust 3 liitrine v6 kõikide lisadega omega. Kui juba jah caravanil 2.0 on full nahk ja kõik lisad sees, siis see on päris raske oma väikse mootori kõrval (küttekulu suurem). Samas jah kõik oleneb kuidas autot on hooldatud.
Kui üks auto on väga hästi hooldatud, nagu meie siin kiidame, siis teised samasugused autod, mida müüakse võivad olla parajad raiped ja sellist kiitu kindlasti ei vääri. Ja samas ei tohiks vastupidiselt väita, et kui üks opel on pask siis on ka kõik teised (korralikud autod), halvad, mõttetud. ... EGA ikka EI ole küll! IGAL AUTOL ON VASTAV HIND! Kui auto on korralik ja omanik teab mida müüb, siis on ka hind kallim juhul kui ostja ka sellest aru saab, siis selle hind on ikka tunduvalt kallim kui teine samasugune, sama aasta auto on näiteks poole odavam.
Mis mina tähele olen pannud siis enamus uusi autosid oma über elektroonika ja kobeda välimuse ja muu kõrval nad ikka nii mugavad ei ole kui mistahes alla 2000a nahkistmega auto. Sellest ma ei saa aru, et miks need istmed ikka nii mugavad ei ole. Ok võibollla on ära istutud, kuid kui ta on ilusas ja heas korras siis teeb see ikka uute autode istmetele ikka pika puuga ette. Uutel autodel on nagu taburetid pepu all
Eks vali oma rahakotile mõistlik auto, mida suudad üleval pidada. Üldse kasutatud autode puhul, olgu see opel või mistahes muu marki auto, vajab ta ikkagi taastamiskulusid, kuna see auto ei ole ikkagi uus, ja jumal teab mis selle autoga on varem tehtud ja kuidas teda on hooldatud. ... Vanade autodega ongi üks joppamise mäng
Ära meie soovtiusi tähele pane, sest "Iga L*ts kiidab oma v*tt*. Mina olen rahul, kuna sain auto väga hea omaniku käest, kellega me tänaseni ka suhtleme ja ise tuleb olla väga hoolas ja hoolitsev.
Iga uus auto, mis sa ostad on tegelikult kuludes kallim aasta lõikes kui kasutatud auto, esiteks kui tuled sellega kohe poest välja, siis sul hind langeb turuväärtuse tasemele, kohe mitmed tuhandeid eurosid ja lisaks veel kasko mis on kohustuslik, juhul kui sa pole autot välja ostnud ja seda ise ei taha peale panna. (Eeldatavasti ikka jätad peale). Aasta kasko maksumus on kallim kui vanema auto ülalpidamine

Kui ostad aga kasutatud UUE mistahes auto ja kui kohe teda välja ei osta, siis see on panga oma ja sa oled kohustatud kaskoga mõllama ja jälle läheb hunnik pappi, plus veel hooldused, mis on kallid, kuna enamjaolt sa ei tohi seal ise midagi teha

Võib ju osta ja värskendada, kuna elu elame vaid ühe korra

Samas väga vana auto on rohkem peavalu
Ühesõnaga kui on korralik auto siis aitab sellega sõita küll kui oled ise hea hoolitseja!