1. leht 2-st

K: Kolin mootoris.

Postitatud: 23 Nov 2009 22:58
Postitas Rallymies2
Selline jama, et paar päeva tagasi tuli mootorisse väike saale kolin.Mootoriks 2.0 100kW ecotec.
Ja sain kohe jaole kui see tekkis. Järgmine nädal uued saaled (nii raam kui ka kepsusaaled).

Ja küsimus oleks siis vahetamise kohta. On seda keegi ennem teinud ? Ei tahaks tühja tööd teha ja hea oleks kui keegi annaks õpetust kuidas miskit teha.
Olen kuulnud, et käigukast tuleb vb natuke lahti päästa.?!

Tänud :wink:

Re: K: Kolin mootoris.

Postitatud: 23 Nov 2009 23:49
Postitas Omega Sport Packet
Kui raame vahetad siis on vaja pakud lahti lasta ja käigukast ka.
Eh, kui nüüd saalega mingi kolin nn nagu sa väidad siis on seal tõenäoliselt midagi ikkagi viltu.

Kindlasti pead vaatama raamide ja kaelte-pakkude pinnad kõik üle ja uurima väntvõlli põhjalikult.

Et saaks ka õiged saaled sisse ja õige lõtkuga
Kõike seda kui oled kindel , et saale viga on.

Siis manuaalselt kontrolli ära õlisurve.

Saale lagin on hästi kuulda kodusel meetodil, kuiv puupulk, 1 ots vastu kõrva ja teine vastu karteri põhja, nats eemalt.Kui sul spets mõõteriista ei ole.
Muidugi kui karter alt ja vändani puhas saad lõtke kontrollida alt käega juba.

Re: K: Kolin mootoris.

Postitatud: 24 Nov 2009 20:55
Postitas fallschirmjager
Küsiks siukest asja et... kui autokanali peal ja kanalis nagu sidurikojast tuleks mingi tigin või klõbin misasi see olla võib.

Re: K: Kolin mootoris.

Postitatud: 25 Nov 2009 21:55
Postitas reims86
fallschirmjager kirjutas:Küsiks siukest asja et... kui autokanali peal ja kanalis nagu sidurikojast tuleks mingi tigin või klõbin misasi see olla võib.
Siduri survelaager on üks varjant.

Re: K: Kolin mootoris.

Postitatud: 26 Nov 2009 12:30
Postitas fallschirmjager
ziukest nagu diisli häält teeks :D mitte kõvasti aga ilusti kuulates on kuulda eriti kylma mootoriga. ehk mingi saalte wärk või....? klapid ? 100kw ecotec sis

Re: K: Kolin mootoris.

Postitatud: 26 Nov 2009 17:15
Postitas Omega Sport Packet
Saale, silindrites agad, tõukurid, nukad.Kulunud nukad või tõukurid kipuvad tavaliselt sellist janti tegema ja õli tasuks vahetada.Mis veel põhjuseks, ei oska kommenteerida.Saale nüüd seda kihvti diili häält ei tohiks teha.Ikka tõukur-nukad hammasrihma võiks ka mõelda kampa

Re: K: Kolin mootoris.

Postitatud: 26 Nov 2009 19:06
Postitas Tim
fallschirmjager kirjutas:ziukest nagu diisli häält teeks :D mitte kõvasti aga ilusti kuulates on kuulda eriti kylma mootoriga. ehk mingi saalte wärk või....? klapid ? 100kw ecotec sis
Ehhh...mul sama mure,ju millalgi keps läbi külje tuleb :lol: mul kostab see diisli hääl just mootori tagant otsast,4silindri kandist aga kui mootor soe siis vaikus majas.Ega õlirõhk ei jama?

Re: K: Kolin mootoris.

Postitatud: 27 Nov 2009 00:13
Postitas fallschirmjager
jh kuskilt nagu...tagapoolt tuleks või siis kostub kuidagi taha...hääl nagu oleks et tõukurid jebavad vms... ei tea kas kellelgi ple sellist asja olnud ja ..korda ka saand et teab rääkida sellest.

Ja kas teema algataja sai oma probleemist jagu?

Re: K: Kolin mootoris.

Postitatud: 27 Nov 2009 00:21
Postitas Omega Sport Packet
Tim

Too õlikell salongi.Ja tee väiksed tiirud kui kahtled.Saad teda jälgida.
Tunnike töd ja valmis.Või too kapote alt kojameeste juurde.
Variante on veel erinevaid.
Aga ootame teemalgataja avastuse ära.

Re: K: Kolin mootoris.

Postitatud: 28 Nov 2009 15:10
Postitas fallschirmjager
mismõttes õlikell...nagu näitab survet või midagi `? kuda seda oomile panna

Re: K: Kolin mootoris.

Postitatud: 28 Nov 2009 19:26
Postitas Omega Sport Packet
Selleks on sul õli-"manuaalset" kella vaja, saab ka elektrilise panna sinna, et siis vea juhtmed jne.Aga elektrilise andur miski 500 eeku umbes vist.

Õlifiltri juurest punn ära eest, stuts järgi, vasktoru ja nii veadki kuni kellani.
Pikk vasktoru on kui stutsidega kokku sobib mõni auto piduritoru näiteks.Toimib ka häste.Ja poes kui viitsid otsida igasugu stutse saada

Re: K: Kolin mootoris.

Postitatud: 28 Nov 2009 21:42
Postitas Tim
Omega Sport Packet kirjutas:Selleks on sul õli-"manuaalset" kella vaja, saab ka elektrilise panna sinna, et siis vea juhtmed jne.Aga elektrilise andur miski 500 eeku umbes vist.

Õlifiltri juurest punn ära eest, stuts järgi, vasktoru ja nii veadki kuni kellani.
Pikk vasktoru on kui stutsidega kokku sobib mõni auto piduritoru näiteks.Toimib ka häste.Ja poes kui viitsid otsida igasugu stutse saada
Proovitud värk,seda küll lühiajaliselt aga sain oma vastuse kätte-kui õlituli põles siis survet ei olnud,nii kui tuli kustus siis ka "õlikella" seier kohe tõusis.Pilt ka kudas 100kw mootoril õlisurvet mõõtsin.Video ka http://omegaclub.multiply.com/video/item/10/10" onclick="window.open(this.href);return false;
Pilt

Re: K: Kolin mootoris.

Postitatud: 29 Nov 2009 02:45
Postitas Omega Sport Packet
kena lahendus.Kell hydroscandi oma?

Re: K: Kolin mootoris.

Postitatud: 29 Nov 2009 10:26
Postitas fallschirmjager
mingeid hoiatus tulesid ega õlitulesid mul ei põle lihtsalt nagu viskab õrnalt tislahäält...autopoes vana ytles et arvatavasti tõukurid lasevad õli läbi....?

Re: K: Kolin mootoris.

Postitatud: 29 Nov 2009 11:53
Postitas Omega Sport Packet
Tõukurid lasevad õli läbi?

Klapisääretihendeid ikka pidas silmas?
Kui läbi laseb sis peaks suitsema kergelt ja õli normis kuidagi kajastuma.

1 moodus kuidas saalet kontrollida, küünlad maha, süüde- käik väljas.
Kanalis vändaratta mutrist narrega-padruniga keerad motot sõidusuunas.

Mootor peab ilusti tõrgeteta ja vabalt ringi käima.Kuskil ei tohiks kinni jääda ega kahinaid ja poomise moodi asju olla.Võib neid ringe seal päris hoolega läbi ajada.

Kui saale "poob"-raske vedada mootoril-võimalik diislihääle põhjus.Külma mootoriga koormuse sündroom.