1. leht 2-st

K: Omega nõrgad kohad

Postitatud: 25 Nov 2009 00:53
Postitas Omega3
Küsimus selline,et sooviks teada mis oleks omega b-95a manuaal,bensiin tüüpilised vead mida enne ostmist tasuks kindlasti kontrollida??

Pealkiri korda tehtud,by Q-tok.

Re: OMEGA NÕRGAD KOHAD.

Postitatud: 25 Nov 2009 11:00
Postitas petzp
Rooste, rooste ja veelkord rooste. Lääba esimesed puksid, roolikarbi alumine semmerring, V6 hädad.

Re: OMEGA NÕRGAD KOHAD.

Postitatud: 26 Nov 2009 18:19
Postitas arska
petzp kirjutas:Rooste, rooste ja veelkord rooste. Lääba esimesed puksid, roolikarbi alumine semmerring, V6 hädad.
peaks ytlema et siis sitasti hoitud autoga oled kokku puutunud!!! :lol: :lol: :lol:

Re: OMEGA NÕRGAD KOHAD.

Postitatud: 26 Nov 2009 19:50
Postitas petzp
arska kirjutas:
petzp kirjutas:Rooste, rooste ja veelkord rooste. Lääba esimesed puksid, roolikarbi alumine semmerring, V6 hädad.
peaks ytlema et siis sitasti hoitud autoga oled kokku puutunud!!! :lol: :lol: :lol:
Küsiti tüüpvigu mitte minu autode hädasid.

Re: OMEGA NÕRGAD KOHAD.

Postitatud: 26 Nov 2009 23:04
Postitas Omega3
Roostet pole vast vaja mainida,kuna eks see ole päevi näinud opelite puhul suht tavaline asi.Kuid huvitaks muud tüüp vead mis näiteks enne ostu tasuks üle kontrollida, seda siis omega B puhul.

Re: K: Omega nõrgad kohad

Postitatud: 26 Nov 2009 23:26
Postitas Tim
Hea oleks põhja alla näha,siis kõik õlilekked(ka roolikarbi oma)hästi näha,poolraamide ja üldine põhja seisukord(ikkagi vana masin),igasugu kummikatete olukord(veovõllid,rooliotsad).Käsipiduri toimimist tasub proovida-omegal imelik käsipiduri süsteem.
Õlituli ei tohi kaua põleda(omad kogemused),igasugu muud võõrad hääled mootoris(peaksid ehk ise juba teadma),kui mootori rikke tuli põleb,võib vajadus tekkida mõne kalli elektroonika vidina vahetuseks.
Juhiuks(päris raske asi) võib ära vajunud olla ja esiuste piirajad võivad häält teha(piiraja puks läbi).Hullem varjant on siis,kui ukse seest piiraja puruks ja siis võib ka ukse plekk piiraja kinnituse kohapealt katki olla(vaja uks eemaldada ja keevitada-omad kogemused)
Eks vana auto juures tuleb just kõik kohad üle vaadata ja käega järgi katsuda...edu vaatamisel!

Re: K: Omega nõrgad kohad

Postitatud: 27 Nov 2009 02:13
Postitas Omega3
Olen kuulnud et ecotec mootorid pidid kapriised olema,kumb neist ecotec mootor on 2,0 16v 100kW või 2,0 85 kW.?

Re: K: Omega nõrgad kohad

Postitatud: 27 Nov 2009 02:21
Postitas y2k87
Ainuke mitte ecotec on 2.0 85kw, ise sõitnud erinevate opelitega millel ecotec peal ja kui korralikult hooldatud siis ei saa millegi üle kurta. Omega on suur auto ja väike mootor saab tahestahtmata kõvasti vatti. V6-d on omegal kõige mõnusamad, aga samas ka kõige kapriissemad mootorid.

Re: K: Omega nõrgad kohad

Postitatud: 27 Nov 2009 02:27
Postitas Omega3
Kui võtta ette konkreetselt ecotec mootor siis mis selle mootori puhul oleks soovitatav ülevaatata/kontrollida enne ostmist eelkõige?

Re: K: Omega nõrgad kohad

Postitatud: 27 Nov 2009 11:53
Postitas arska
y2k87 kirjutas:Ainuke mitte ecotec on 2.0 85kw, ise sõitnud erinevate opelitega millel ecotec peal ja kui korralikult hooldatud siis ei saa millegi üle kurta. Omega on suur auto ja väike mootor saab tahestahtmata kõvasti vatti. V6-d on omegal kõige mõnusamad, aga samas ka kõige kapriissemad mootorid.

ma v6in sinuga täiesti vaidlema hakata selles suhtes et V6 oleks kapriisne,ma oman juba pikemat aega seda isendit ja ei tunne mure,yhe korra oli ainult 6li survega probleeme ja k6ik,samal ajal on olnud tuttavatel need ecotekid ja ainult probleeme tuntsid naad,nii et minu silmis on need jumala valed mootorid peale pandud omegatele!!!

Re: K: Omega nõrgad kohad

Postitatud: 27 Nov 2009 12:14
Postitas Tim
arska kirjutas:
y2k87 kirjutas:Ainuke mitte ecotec on 2.0 85kw, ise sõitnud erinevate opelitega millel ecotec peal ja kui korralikult hooldatud siis ei saa millegi üle kurta. Omega on suur auto ja väike mootor saab tahestahtmata kõvasti vatti. V6-d on omegal kõige mõnusamad, aga samas ka kõige kapriissemad mootorid.

ma v6in sinuga täiesti vaidlema hakata selles suhtes et V6 oleks kapriisne,ma oman juba pikemat aega seda isendit ja ei tunne mure,yhe korra oli ainult 6li survega probleeme ja k6ik,samal ajal on olnud tuttavatel need ecotekid ja ainult probleeme tuntsid naad,nii et minu silmis on need jumala valed mootorid peale pandud omegatele!!!
V-6 ka ju eco sarja mootor.Kõik oleneb eelmisest/eelmistest omanikest.
Samas on ka kuulda olnud(mitte omega kohta)et mõni mootor ongi kohe tehasest tulles "vigane" ja siis edaspidi ongi üks mure teise otsa.Nt.tean ühte cryslerit mis väntvõlle "võttis"-lihtsalt mootori plokis on pinged sees ja omanik vahetas muudkui väntvõlle ja oli muidki muresid mootoriga,nüüdseks teine mootor peal ja asi ok.

Re: K: Omega nõrgad kohad

Postitatud: 27 Nov 2009 12:27
Postitas Tim
Omega3 kirjutas:Kui võtta ette konkreetselt ecotec mootor siis mis selle mootori puhul oleks soovitatav ülevaatata/kontrollida enne ostmist eelkõige?
Kas r4 või v6 mootor?Õlilekkeid ei tohi olla,hüdrotõukurid ei tohi külmal mootoril häält teha ja üldse igasugu võõraid hääli ei tohi olla.Levinud vead on tühikäiguga ja EGR klappidega.V6-tel võiks küünlajuhtmed korras olla,vahetada on neid igavene tüütus ja muidugi maksavad ned ka midagi.Esineb ka jahutusvedeliku lekkeid.V6-tel võib ka probleme olla õlijahutusradikaga.
Jahutusvedelikus ei tohi õli olla(kuuma saanud mootor või v6 lekkiv õlijahutusradikas),automaatkastiga masinal võib ka õli jahutusvedeliku sisse sattuda.
Hammasrihm on vaja üle kontrollida,kui ei ole kleepsu või konkreetseid andmeid rihma vahetusest,tuleks ka see ära vahetada.

Re: K: Omega nõrgad kohad

Postitatud: 27 Nov 2009 13:00
Postitas Omega3
Nagu alguses öeldud siis on tegemist 2,0 100kW mootoriga. -95a.

Re: K: Omega nõrgad kohad

Postitatud: 27 Nov 2009 13:13
Postitas Tim
Omega3 kirjutas:Nagu alguses öeldud siis on tegemist 2,0 100kW mootoriga. -95a.
Ei tea kust kohast ma selle välja pidin lugema??Vahepeal oli mingi jutt,et milline neist on eco seeria mootor ja seegi oli lahtine asi minujaoks...see selleks isiklikult soovitan 100kw küll,kuuldavasti v6-tega rohkem jama.Muidugi v6 tagab parema dünaamika aga mina olen 100kw küll rahul-jõu ja kütuse kulu suhe ok,möödasõidu teeb rahulikult 5.käiguga ära.Muud kulutused ka nati odavamad kui v6-el.

Re: K: Omega nõrgad kohad

Postitatud: 27 Nov 2009 13:46
Postitas Omega3
Endla plaan osta 2,0 16v 100kW mootoriga omega,manuaal.Kui suur oleks mõistlik küttuse kulu sellise mootori puhul linnas/maanteel?