1. leht 2-st

K: külmalt ei taha käivituda?

Postitatud: 19 Mär 2013 20:46
Postitas Rax
googeldasin ka netist oma muret,kuid oma mudelile vastust ei saanud..mure siis selline et kui autot hommikul käivitada siis läheb käima alles 5-6 võtme pöördest..korraks lubab ja kohe sureb,vahest kuuleb ka summutist õrna mütsu..soojalt läheb kohe pöördest käima..PAAR korda on juhtund et läheb ka külmalt käima..on kellegil kogemust sellega,ei mõista kuskilt alustada..autoks siis 2.5 V6 125 kw 98.aasta

Re: K: külmalt ei taha käivituda?

Postitatud: 19 Mär 2013 22:16
Postitas petzp
Minu samalaadne jama 2L mahlapakiga (-20 juures väga raske külmkäivitus) lõppes mootori vahetusega, silindrid olid 12-15 sajandikku kulunud. Külmalt tõmbub metall kokku ja tulemuseks oli midagi kohviveski sarnast. Loodame, et sinul on midagi lihtsamat :) Ja samas olid kompressioonid enam-vähem normis!

Re: K: külmalt ei taha käivituda?

Postitatud: 19 Mär 2013 22:40
Postitas Omega Sport Packet
Äkki diagnostika aitab.Mõni väntvõlli andur vms tembutab või kes teab mis viga.

Kuskilt tuleks alustada.

Kontrolli kas säde on, küte on vaata, et küünlad korras ja juhtmed peal õiges järjekorras

süüteküünalde pealt näed ka ära selle, kas jätab vahele või mis elu sees on olnud.

Diagnostika näitab ka immo vea ära kui see veiderdab.

Kui vigu netu uuri hammasrihma märke ja kontrolli kütuselatil survet ja silindris oleks vaja ka kompressiooni mõõta.

Säde õiges kohas õigel ajal küte on hea silindris surve on olemas peab minema.

Re: K: külmalt ei taha käivituda?

Postitatud: 19 Mär 2013 22:42
Postitas Rax
ma ise kahtlustan päris mitut asja seal :D ehk küünlad ja juhtmed,kütusefilter,võibolla jebib pump..aga kas katalüsaator ei või umbes olla.See tähendab et vett täis ja hommikuks külmund...seda ma küll ei usu et mootori vahetuseks peaks minema :D see loom on veel täitsa ergas :D

Re: K: külmalt ei taha käivituda?

Postitatud: 19 Mär 2013 23:01
Postitas ultimaco
mootori temp andur ... just saime yhel tegelasel ka selle asja korda... ei tahtnud ka kylmaga käivituda... tee kindlasti diagnost vaata mis näitab... meil oli veaks coolant temperature mingi low..

Re: K: külmalt ei taha käivituda?

Postitatud: 20 Mär 2013 07:50
Postitas mugavus
ragenor kirjutas:ma ise kahtlustan päris mitut asja seal :D ehk küünlad ja juhtmed,kütusefilter,võibolla jebib pump..aga kas katalüsaator ei või umbes olla.See tähendab et vett täis ja hommikuks külmund...seda ma küll ei usu et mootori vahetuseks peaks minema :D see loom on veel täitsa ergas :D
alusta wast küünaldest.. mul endal kunagi wel wana oomegaga oli samajama, sõitsin autoga remondikohta kus sis poisid järgmiselhommikul asusid selle kallal pusima, lõunaks saadi asi käima, kompuuter wiga ei näidanud.. küsimuse peale, et millal ma wiimati küünlaid wahetasin wastasin ma et wist umbes sadatuhat kilomeetrit tagasi, seda nad eriti uskuda ei tahtnud seni kui esimene küünal mahakeerati, olid mingid platinumid, mida sis imetleti, et nende küünaldega on küll sadatuhat maha sõidetud.. täpsemat firmat ei mäleta, ainult, et maksid küll siga palju, kui ned ostsin..
..uued küünlad ja probleem kadus..

Re: K: külmalt ei taha käivituda?

Postitatud: 20 Mär 2013 17:10
Postitas Rax
ma kahtlustasin alguses juba küünlaid aga polnud kindel selles..eks tuleb hakkata otsast minema ja vaatama mis saab,kus see mootori temp andur asub V6-l üldse??

Re: K: külmalt ei taha käivituda?

Postitatud: 11 Dets 2013 08:31
Postitas Rax
Laseks seda teemat edasi.
Vahepeal oli suvi ja ilmad soojad ning auto käivitus ja käitus igati hästi.
Nüüd külmadega ei lähe jälle.lubab ja paugub.
Ostsin küünlad.vahetama hakates leidsin õli küünla pesast.padrun tilkus õlist ja küünal ise ka õline.
Miks ja kuidas ta sinna satub ei oska arvata.
Uued küünlad peal ja järgmine viga kohe.kolmandal küünlajuhtmel piip ribadeks.
Tellisin forssist uued ja paiskan täna külge ka.
Juhtmed tulevad sealt salongi poolepealt.eks tuleb mõned komponendid mootorilt eemaldada

Re: K: külmalt ei taha käivituda?

Postitatud: 11 Dets 2013 10:50
Postitas Alaripri
ragenor kirjutas:Ostsin küünlad.vahetama hakates leidsin õli küünla pesast.padrun tilkus õlist ja küünal ise ka õline.
Miks ja kuidas ta sinna satub ei oska arvata.
Tüüpviga kahepoolesel, klapikambrikaane tihend laseb sul õli läbi. Vahetus ja selle õlilekke pidama saamine on mõnus peavalu. Kindlasti originaaltihend ja hermetsi kah lörinal peale, et asi kindel oleks.

Re: K: külmalt ei taha käivituda?

Postitatud: 11 Dets 2013 20:53
Postitas Rax
Sain juhtmed külge ja oh häda.kolmandal pütil säde puudub.
Kas võib olla et katkise piibuga sädet üle pekstes keeras süütepooli peesse,aga siis peaks ju kõik ilma sädeta olema

Re: K: külmalt ei taha käivituda?

Postitatud: 11 Dets 2013 21:48
Postitas Tim
V6 süütemoodulis on süütepoolid kudagi paaridena jaotatud...pm.peaks sul veel ühel silindril säde puudu olema,kui süütemoodul vigane.

Ega pole pragusid süütemoodulis täheldanud?

Küünald uued aga kui korras on küünlajuhtmed?

Re: K: külmalt ei taha käivituda?

Postitatud: 11 Dets 2013 22:06
Postitas Rax
Uued küünlad ja juhtmed.kontrollisin kõigil silindritel sädet ja ainult kolmandal pole

Re: K: külmalt ei taha käivituda?

Postitatud: 11 Dets 2013 23:04
Postitas risto
minu käest saad süütepooli,kui tarvis! tartus ja 20 eur

Re: K: külmalt ei taha käivituda?

Postitatud: 12 Dets 2013 11:22
Postitas Rax
Täna mõõdeti sädet ja tuli välja et esimene silinder jätab vahele ja kolmandas pole üldse.seega läheb süütepooli vahetuseks,mis on kindlasti hull peavalu

Re: K: külmalt ei taha käivituda?

Postitatud: 12 Dets 2013 12:21
Postitas Tim
ragenor kirjutas:Seega läheb süütepooli vahetuseks,mis on kindlasti hull peavalu
Nokkimist jagub,mõistlik oleks plastikust nö.aknalaud eemaldada.
Pildimaterjali natuke.
Pilt
Pilt