1. leht 1-st

Käigukast

Postitatud: 14 Juul 2013 10:32
Postitas alan2222
Küsimus selline, et mul omal omega 3.2, 160 kw on neljane kast all, aga plaan oleks panna omega diisli kast 110kw.
Kas pean selleks muutma kinnitusi ja kas see üldse sobib?, ning mis muutuks auto minekus ja võimekuses ?

Re: Käigukast

Postitatud: 15 Juul 2013 10:11
Postitas alan2222
Mitte keegi ei oska selle kohta mingit infot mulle anda ?

Re: Käigukast

Postitatud: 15 Juul 2013 15:39
Postitas AnvarV
alan2222 kirjutas:Küsimus selline, et mul omal omega 3.2, 160 kw on neljane kast all, aga plaan oleks panna omega diisli kast 110kw.
Kas pean selleks muutma kinnitusi ja kas see üldse sobib?, ning mis muutuks auto minekus ja võimekuses ?
Sellepärast, et Sinu küsimuses on väga palju puudulikkust.

1) Mis kast? Automaat või manuaal?
2) Eeldusel, et automaat, pole tal ikkagi 4 käiku.
3) Kinnitusi pead kindlasti muutma, kuna kastid on pärit erinevatelt mootoritelt.
4) Miks üldse selline ettevõtmine ette võtta? Kasu ta eeldatavasti ei too.
5) Võimekus sõltub vast mootorist ja diffrist rohkem.
6) Kasti vastupidavus on kindlasti diislil parem kui bensukal.
7) Kui tõsimeeli tahad siiski vahetada, pead kindlasti ka ketta ja korvi ringi vahetama.

Kuna usun, et keegi sellist asja varasemalt pole teinud, võid olla esimene ja ära proovida. Sellepärast ka vastuseid pole tulnud.

Re: Käigukast

Postitatud: 15 Juul 2013 16:13
Postitas alan2222
Hetkel 4 käguline automaat, aga oli väike mõte diisli kasti panna mis aga oleks 5 käiguline. Ja muidugi Lsd diffrit tahaks paigaldada



AnvarV kirjutas:
alan2222 kirjutas:Küsimus selline, et mul omal omega 3.2, 160 kw on neljane kast all, aga plaan oleks panna omega diisli kast 110kw.
Kas pean selleks muutma kinnitusi ja kas see üldse sobib?, ning mis muutuks auto minekus ja võimekuses ?
Sellepärast, et Sinu küsimuses on väga palju puudulikkust.

1) Mis kast? Automaat või manuaal?
2) Eeldusel, et automaat, pole tal ikkagi 4 käiku.
3) Kinnitusi pead kindlasti muutma, kuna kastid on pärit erinevatelt mootoritelt.
4) Miks üldse selline ettevõtmine ette võtta? Kasu ta eeldatavasti ei too.
5) Võimekus sõltub vast mootorist ja diffrist rohkem.
6) Kasti vastupidavus on kindlasti diislil parem kui bensukal.
7) Kui tõsimeeli tahad siiski vahetada, pead kindlasti ka ketta ja korvi ringi vahetama.

Kuna usun, et keegi sellist asja varasemalt pole teinud, võid olla esimene ja ära proovida. Sellepärast ka vastuseid pole tulnud.

Re: Käigukast

Postitatud: 15 Juul 2013 23:24
Postitas kait
See mõte unusta ära! :lol:

Kinnitused mootorile on täielikult erinevad, turbiini koda on täielikult teise kujuga, 5L40E kasti aju tahab kindlasti mootori ajuga suhelda ja ta suhtleb ainult 110kw diisli omaga. Kardaanist, juhtmestikust ja muust pudi-paadist ma ei hakka rääkimagi.