Opel Omega MV6 -95
Opel Omega MV6 -95
Paneks siis enda liikuri ka siia.
Auto oli 95a. 125 kw ja enamus lisad.
Siis aga sai villand autost mis pea igal kolmandal juba. Tänu sõbra abile sai siis see auto laiali võetud ja natu teda muudetud.
Nüüd peaks siis see olema ainulaadse välimusega omega B, pole veel leidnud teistel ommidel
selliseid stangesi, küljekarpe, esinina. Ja no orig. velg ka nagu ei sobinud enam siia auto alla, sai siis pika otsimise peale leitud midagi kenamat, et siis ees 8*18 ja taga 10*18 veljed. Esiratastel rehvid 235/40/18 ja taga 275/35/18
Vahetatud on ka esituled, vanade tulede asemele tulid Hella selge klaasiga ja luubiga esituled koos xenoniga.
Kui kunagi sa omast arust mega soodsalt see auto ostetud(aastal 2004) siis on ta nüüdseks juba 3 korda kallim ostu hinnast.
Ehitus ei piirdunud aga ainult välimuse muutmisega, kuna see 2,5 moto tundus suht mõtetu ja tegi miskit omapärast vilinat millest jagu ei saanud siis sai see välja vahetatud MV6 moto vastu mis juba tunduvalt erksam.
Muudetud sai ka auto sisu, seal nüüd üleni MV6 omega sisu, st. et 2* el.istmed, piloot, taga ustes ventikad.
Muusika süsteemi sai ka investeeritud aga tulemus ei olnud see mida ootasin:
Auto sai ka üleni uue värvi, nüüd siis sügav must metallik kuldse teraga.
Paar paremat pilti siis:
Oman autot alates 2004 aasta lõpust ja siiani on see auto korralikult säilinud, kasutatakse seda muidugi ainult kevadest talveni.
Soovi seda müüa või asjale käega visata ei ole veel tulnud. Peaks olema üks väga väga väheseid eesti tuning autosid mis on alles ühe ja sama omaniku käes ja elus ka.
Auto oli 95a. 125 kw ja enamus lisad.
Siis aga sai villand autost mis pea igal kolmandal juba. Tänu sõbra abile sai siis see auto laiali võetud ja natu teda muudetud.
Nüüd peaks siis see olema ainulaadse välimusega omega B, pole veel leidnud teistel ommidel
selliseid stangesi, küljekarpe, esinina. Ja no orig. velg ka nagu ei sobinud enam siia auto alla, sai siis pika otsimise peale leitud midagi kenamat, et siis ees 8*18 ja taga 10*18 veljed. Esiratastel rehvid 235/40/18 ja taga 275/35/18
Vahetatud on ka esituled, vanade tulede asemele tulid Hella selge klaasiga ja luubiga esituled koos xenoniga.
Kui kunagi sa omast arust mega soodsalt see auto ostetud(aastal 2004) siis on ta nüüdseks juba 3 korda kallim ostu hinnast.
Ehitus ei piirdunud aga ainult välimuse muutmisega, kuna see 2,5 moto tundus suht mõtetu ja tegi miskit omapärast vilinat millest jagu ei saanud siis sai see välja vahetatud MV6 moto vastu mis juba tunduvalt erksam.
Muudetud sai ka auto sisu, seal nüüd üleni MV6 omega sisu, st. et 2* el.istmed, piloot, taga ustes ventikad.
Muusika süsteemi sai ka investeeritud aga tulemus ei olnud see mida ootasin:
Auto sai ka üleni uue värvi, nüüd siis sügav must metallik kuldse teraga.
Paar paremat pilti siis:
Oman autot alates 2004 aasta lõpust ja siiani on see auto korralikult säilinud, kasutatakse seda muidugi ainult kevadest talveni.
Soovi seda müüa või asjale käega visata ei ole veel tulnud. Peaks olema üks väga väga väheseid eesti tuning autosid mis on alles ühe ja sama omaniku käes ja elus ka.
-
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 05 Mär 2010 20:45
- Asukoht: Pärnu
- Has tänanud: 37 korda
- Been tänatud: 16 korda
Re: Opel Omega MV6 -95
Väga viis auto. Tubli ja jõudu. Tagumik on väga ilus ja sile, aga häirib mind see et ei ole teisel pool ka väljalaset. Ja siis suuna tulele ees võiks ka midagi leiutada või oli kapote sul nii mõteldud. Aaa väga ilus ja tahaks autot näha reaalpildis, just seda värvi ja efekti
Maitseained SINU lauale-tsekka linki ja vali oma lemmikud
http://omegaclub.org/viewtopic.php?f=49&t=14101
http://omegaclub.org/viewtopic.php?f=49&t=14101
Re: Opel Omega MV6 -95
Ma tõesti ei viitsi nende seadusesilmadega vaidlema hakata sellel sumpa teemal. Las olla 1, ei pea neile ka väga silma jääma. Ja suunatulele ei tule midagi peale, meeldib nii.tanellenat kirjutas:Väga viis auto. Tubli ja jõudu. Tagumik on väga ilus ja sile, aga häirib mind see et ei ole teisel pool ka väljalaset. Ja siis suuna tulele ees võiks ka midagi leiutada või oli kapote sul nii mõteldud. Aaa väga ilus ja tahaks autot näha reaalpildis, just seda värvi ja efekti
Re: Opel Omega MV6 -95
Väga kena. Kapott vajab küll harjumist. Aga mis mind tõsiselt häirib igasuguste stangelisade ja nn. tuuningvõrguga tehtud masinate puhul....on see, et vaatad võrgust sisse ja ku.........maapind vahib vastu! See on väga, väga kole!
Re: Opel Omega MV6 -95
Ja mis oleks lahendus, katad alt stange kinni vekait kirjutas:Väga kena. Kapott vajab küll harjumist. Aga mis mind tõsiselt häirib igasuguste stangelisade ja nn. tuuningvõrguga tehtud masinate puhul....on see, et vaatad võrgust sisse ja ku.........maapind vahib vastu! See on väga, väga kole!
Re: Opel Omega MV6 -95
Normaalne oleks jah...Kelm kirjutas:Ja mis oleks lahendus, katad alt stange kinni vekait kirjutas:Väga kena. Kapott vajab küll harjumist. Aga mis mind tõsiselt häirib igasuguste stangelisade ja nn. tuuningvõrguga tehtud masinate puhul....on see, et vaatad võrgust sisse ja ku.........maapind vahib vastu! See on väga, väga kole!
Anna andeks aga niimoodi jätab ikka väga odava ning eriti õrna mulje. Tundub, nagu oleksid auto ette riputatud vms.
Re: Opel Omega MV6 -95
Ja mismoodi sa mõtleks pärast seda sealt alt hooldada? Mulle endale ka need restid seal ei meeldi enam ja plaan asendada need selle plastik võredega. ja nõrk võib see aind tunduda, need stanged on ikka vägagi tugevad.kait kirjutas:Normaalne oleks jah...Kelm kirjutas:Ja mis oleks lahendus, katad alt stange kinni vekait kirjutas:Väga kena. Kapott vajab küll harjumist. Aga mis mind tõsiselt häirib igasuguste stangelisade ja nn. tuuningvõrguga tehtud masinate puhul....on see, et vaatad võrgust sisse ja ku.........maapind vahib vastu! See on väga, väga kole!
Anna andeks aga niimoodi jätab ikka väga odava ning eriti õrna mulje. Tundub, nagu oleksid auto ette riputatud vms.
Re: Opel Omega MV6 -95
Väga edev omega. Aga kas plaanis edevamat velge alla otsida pole ? Kuidagi lahja ülejäänud auto kõrval..madaldus? Ja kas teiselepoole summi otsa ei kannata orgunnida, või siis 1 kahene otsik. Aga salongist mõni pilt ? Aga muidu väga sheff omega..edu
Re: Opel Omega MV6 -95
Kahe summiga ei hakka keegi sul torkima.. kui sul muu süsteem jääb samaks
Irmscher Omega 3.0 MV6
Ostan:
*Tagumist soojendusega nahkistet
*FL el. klapitavaid küljepeegleid
*Tagumist käetuge topsihoidjaga
Ostan:
*Tagumist soojendusega nahkistet
*FL el. klapitavaid küljepeegleid
*Tagumist käetuge topsihoidjaga
Re: Opel Omega MV6 -95
Tänud! Velje otsimine pole eriti lihtne kuna selle autole ei sobi ette ja taha sama lai velg, taga peab vähemalt 10 tolli lai olema et norm välja näeks. Sellised aga maksavad suht koht palju. Madaldust ei tule kohe kindlasti sest siis pole selle autoga enam võimalik sõita, nina on nii pikk et iga järsem tõus vms. läheks stange lisa vastu juba. Ja no teiseks jäägu ikka mingi mugavus ka sellisele autole. Eks seda sumpa asja vaatab, võimalik et miskit seal muutub. Omega ei ole enam prioriteed nr 1 kuna mul veel sellised hobi autod:fckernu kirjutas:Väga edev omega. Aga kas plaanis edevamat velge alla otsida pole ? Kuidagi lahja ülejäänud auto kõrval..madaldus? Ja kas teiselepoole summi otsa ei kannata orgunnida, või siis 1 kahene otsik. Aga salongist mõni pilt ? Aga muidu väga sheff omega..edu
Ja :
Re: Opel Omega MV6 -95
Päris hea masin ,eriti meeldib see katusetiib annab päris palju juurde.edu ja jõudu autoga
Re: Opel Omega MV6 -95
Õige jutt!Kelm kirjutas: Madaldust ei tule kohe kindlasti sest siis pole selle autoga enam võimalik sõita, nina on nii pikk et iga järsem tõus vms. läheks stange lisa vastu juba. Ja no teiseks jäägu ikka mingi mugavus ka sellisele autole.
Mul juba enda FL.madala sange raginast lumehangeses küllalt,pigem paneks talveks juba tõsteka või kaotaks põlle sealt alt ära.
Edu siis masina ilusana hoidmisega ja paksu rahakotti!Ja mõni lisa pilt ei teeks paha,ka teistest masinatest loeks huviga midagi.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: Opel Omega MV6 -95
Päris kabe, see must värv mulle meeldib metsikult kui ta sedasi läigib, endalegi ajab isu peale ja mõtted värvimise poole
Olnud rallikad: Audi 100, Opel Omega b sport, BMW 530d, Audi a6 2,5 tdi,Opel Omega 2,5 dti
Hetkel: Mercedes-Benz s320
Hetkel: Mercedes-Benz s320