omega temperatuuri kõikumine.
omega temperatuuri kõikumine.
Kysimus siis selline oman 2,0 100kw 1995a omegat ja ilmnes selline anomaalia tempi näidik hakkab vabakäigu ajal tõusma ja langeb kui uuesti käik sisse panna ja kaasi vajutama hakata. milles võib viga olla kas tembi andur või miski muu jama. temp tõuseb kuskil 100 kraadini ja siis langeb järsku 90 peale tagasi vedeliku tase normis.
Viimati muutis vectra201, 01 Apr 2014 05:48, muudetud 1 kord kokku.
Re: Kysimus omega kohta
Kui kõrgele ta tõuseb? Vedelikud ikka normis? Ei kao kuhugi? Kas eelmine suvi tõusis samuti? Kui vastuseid otsid siis võiks ise rohkem infot anda! Tee pealkiri ka korda!
Re: omega temperatuuri kõikumine.
90-95 oleks täitsa norm veel. 100 on praegusel aastaajal palju. Vaata, et radikas poleks eest kinni või tolmu täis. Kas radika ventikad ikka hakkavad kohapeal tööle? Kontrolli termostaati, veepumpa ning katlakivi olemasolu jahutussüsteemis. Kas rõhk jahutussüsteemis on ikka enam-vähem normis?
- Raivz
- Huviline
- Postitusi: 207
- Liitunud: 08 Okt 2012 23:32
- Auto: Astra G Coupe
- Asukoht: Põltsamaa
- Has tänanud: 10 korda
- Been tänatud: 6 korda
Re: omega temperatuuri kõikumine.
Tundub veepumba moodi.
Eeldan, et vahet pole kas lihtsalt autot pöördesse lasta või hakata sõitma, et temp langeks?
Eeldan, et vahet pole kas lihtsalt autot pöördesse lasta või hakata sõitma, et temp langeks?
Astra G Coupe Bertone '00
Rekord E2 '86 (igipõline projekt)
Rekord E2 '86 (igipõline projekt)
Re: omega temperatuuri kõikumine.
aga tundub, et kohapeal seistes tyhikäigul on temp normi piires ei tõuse ja veepump ka nagu häält ei tee.
-
- Klubiliige
- Postitusi: 3508
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 51 korda
- Been tänatud: 70 korda
Re: omega temperatuuri kõikumine.
kui veepump ei toimiks siis ei ole ka jahutus ringlust ja süsteem keeks lihtsalt üle
ma arvan et pumba jama see küll pole
ma arvan et pumba jama see küll pole
56232754
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2460
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 16 korda
Re: omega temperatuuri kõikumine.
selline anomaalia näitab et pump ei toimeta enam oma võimete kohaselt.(ei pea alati häält tegema), ka ei toimi termostaat õigesti.
2,0 mahlapakk korras termostaadiga üle 90 kraadi ei lähegi. seda juhul kui pump toimib ideaalselt.
nähtud kõikumine mul oma mahlapakil. peale termostaadi ja pumba vahetust kadus kõikumine ära.
2,0 mahlapakk korras termostaadiga üle 90 kraadi ei lähegi. seda juhul kui pump toimib ideaalselt.
nähtud kõikumine mul oma mahlapakil. peale termostaadi ja pumba vahetust kadus kõikumine ära.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
-
- Huviline
- Postitusi: 174
- Liitunud: 29 Sept 2009 00:18
- Auto: Peugeot 307 1.6l 80kw; Citroen C4 GP 1.6HDi 80kw
- Asukoht: Ääsmäe (Saue vald)
- Been tänatud: 1 kord
Re: omega temperatuuri kõikumine.
Huvitav kas on vahet ka aga mul 2.2l 106kw läheb ka kohapeal vabal käigul kuskil 100c ning siis tõmmbab venti taha ning jahutab 90c. Vahetatud on Termostaat, Veepump, Esimene radikas.
Kui kohapeal käib siis tekkib tosooli süsteemi sellise surve, et hakkab paisupaagi korgi vahelt välja immitsema.
Vabandan et ründan teemasse aga tundus sobivat, siia kirjutada.
Kui kohapeal käib siis tekkib tosooli süsteemi sellise surve, et hakkab paisupaagi korgi vahelt välja immitsema.
Vabandan et ründan teemasse aga tundus sobivat, siia kirjutada.
GM Tech2 & Lexia 3-ga seadmetega diagnostika ja programmeerimise võimalus.
Tel nr. 58 147 316
Tel nr. 58 147 316
Re: omega temperatuuri kõikumine.
Mu oomil kõikus ka temp nagu tahtis. Peale termostaadi vahetus sai korda ning hoiab ilusti 92kanti.
Re: omega temperatuuri kõikumine.
Katsu surve ära mõõta, 1,3-1,4 bar oli lubatud minuarust. Kui on oluliselt suurem, on 99% tõenäosusega probleem plokikaanetihendis. Minu autol oli näiteks tihend ise terve, aga plokikaane liitepind vastu tihendit oli ära oksüdeerunud ning vajas tasalihvimist.Omega-98a kirjutas:Huvitav kas on vahet ka aga mul 2.2l 106kw läheb ka kohapeal vabal käigul kuskil 100c ning siis tõmmbab venti taha ning jahutab 90c. Vahetatud on Termostaat, Veepump, Esimene radikas.
Kui kohapeal käib siis tekkib tosooli süsteemi sellise surve, et hakkab paisupaagi korgi vahelt välja immitsema.
Vabandan et ründan teemasse aga tundus sobivat, siia kirjutada.