Niisiis vahetan oma diislil plokikaane tihentit ja tekkinud on mõned küsimused.. Hakkas ta mul lõdvikuid lõhkuma,kuid ei läinud keema..lihtsal meeletu surve sees süsteemis..võtsin kaane maha ja tihend katki..viimase silindri juurest katki ja veesärgiga ühenduses..kaane lasin kontrollida ja on sirge ja mingeid defekte ei leidunud..
Kas peaks ikkagi lihvima ja survestama selle kaane..
kas uued poldid on kohustuslikud.
nendest sälkutest ma ka aru ei saa..kui ma ei lihvi siis võib vast sama paksusega tihendi panna..
Kuidas sellel kodustes tingimustes märgid paika saab..kuigi kui nuka hammakas sai maha võetud,siis nukk ei liikunud grammigi ja mootorit ei ole ka ringi ajanud...kas ta on siis veel paigas kui kokku laduda..
Nm võti on olemas,aga seda ka ei tea mis tugevusega kinni keerata ning mis järjekorras
Nii,küsimusi sai palju,aga ehk keegi viitsib midagi kribada..kindlasti oleks abiks.. 2,0 85kw tihendi vahetasin kunagi 3a tagasi ja see sõidab siiani probleemitetta
Aga kui asi keeruliseks kisub siis vean ta kuskile töökotta,kuigi tahaks ise lõpuni teha,kasvõi siis kellegi abiga
siit tihend katki
kas need kolm väikest auku näitavad mitmes remont
plokikaanetihendi vahetus 2,5 td 96kw
plokikaanetihendi vahetus 2,5 td 96kw
Viimati muutis risto, 09 Mai 2013 19:10, muudetud 3 korda kokku.
Re: plokikaanetihendi vahetus 2,5 td 96kw
Ehhh...kõigepealt tuleb ikka "kodune töö"ära teha ja siis alles asjade kallale,hea et niigi läks...
Uued poldid ikka,kindel poltide pingutamise järjekord ja õige moment!
See lihvimine siis lihtsal "vana sodi" eemaldamiseks pigem,saab puutepinna lihtsamini puhtaks.Survestamine ei ole kohustuslik,kui ise tead et kaan ja klapid(ja sinnakuuluv) korras/kulumatta.
Samas kui tahta asja korralikult ja kestvalt teha siis: nö.lihvimine,klappide sooveldamine+uued juhtpuksid,klapisääretihendid uued ja siis survestamine.Aga iga asi makasb,ise pead otsustama
Uued poldid ikka,kindel poltide pingutamise järjekord ja õige moment!
See lihvimine siis lihtsal "vana sodi" eemaldamiseks pigem,saab puutepinna lihtsamini puhtaks.Survestamine ei ole kohustuslik,kui ise tead et kaan ja klapid(ja sinnakuuluv) korras/kulumatta.
Samas kui tahta asja korralikult ja kestvalt teha siis: nö.lihvimine,klappide sooveldamine+uued juhtpuksid,klapisääretihendid uued ja siis survestamine.Aga iga asi makasb,ise pead otsustama
Viimati muutis Tim, 09 Mai 2013 19:51, muudetud 1 kord kokku.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: plokikaanetihendi vahetus 2,5 td 96kw
seda küll et kallis on see remont..tihend ise maksis juba 60 eur forsis..see oli vist kolmada remondi tihend,aga ma ei tea mitmes mul on..see 95 a auto pealt mootor..50000 tkm tagasi kap remonditud..saaled,rõngad jne..käib muidu väga hästi ja vaikselt..krt,ei tea palju need poldid veel maksavad?
Re: plokikaanetihendi vahetus 2,5 td 96kw
leidsin õpetliku video kh,aga see mis ta 2.40 seal teeb ja siis mingi traadi jupi topib sinna
Re: plokikaanetihendi vahetus 2,5 td 96kw
Kindlasti uued poldid. Kui sõi sellise koha pealt ära tihendi siis kindlasti ka kaan lihvimisse. Pkt võta 3.rem, ehk siis paksem. Survestamine pole oluline, aga kui huvi on siis võib sellegi ära teha.
Väntvõlli fikseerid m8 poldi või mõne muu sama jämedusega jorniga. Starteri all on auk kus saab selle sisse panna. Esimese silindri kolvi keerad ülemisse surnud seisu, siis on lihtsam õige märk üles leida hooratta seest. Nukkvõlli paned nii, et esimese silindri nukad on mõlemad üleval.
Märgid muidu sellised:
Väntvõlli fikseerid m8 poldi või mõne muu sama jämedusega jorniga. Starteri all on auk kus saab selle sisse panna. Esimese silindri kolvi keerad ülemisse surnud seisu, siis on lihtsam õige märk üles leida hooratta seest. Nukkvõlli paned nii, et esimese silindri nukad on mõlemad üleval.
Märgid muidu sellised:
MB W211 E320CDI, Opel Omega B C20NE
Re: plokikaanetihendi vahetus 2,5 td 96kw
tänud vivaldi pildi eest..nüüd sain pingutus süsteemile pihta..mootor panin kokku ja hetkel 2 päeva toiminud korralikult...küll aga vanade poltidega ja kaant ei lihvinud aja puuduse tõttu..oli kiiresti autot vaja,et tööl käia..märkidega oligi nii nagu arvasin...need olid paigas.kuna nukka ei liigutanud ega alumist poolt...igatahes see surve süsteemist on kadunud ja temp ei mängi lolli enam nagu varem
- Faric
- Klubiliige
- Postitusi: 1295
- Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 14 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: plokikaanetihendi vahetus 2,5 td 96kw
Ega isegi nüüd kaanetihendi vahetust ootamas, algul oli surve süsteemis ja kippus kuumaks minema, nüüd juba viskab valget auru summutist välja, kuid nüüd ma ei saand selle ketipinguti asja nagu pildi järgi selgeks.
Ja jamad hakkasid tilkuvast radikast ja mootor sai sel põhjusel kuuma
Ja jamad hakkasid tilkuvast radikast ja mootor sai sel põhjusel kuuma
FL 2.5DTI 680TLG, FL TDS 457BCI, FL 2.2i
X5 E53 3.0D 314TNB
W202 c200 2.2TDI 099MFM
LC HJ60 27ZMJ
Plus Mõned korralikud Sierrad
X5 E53 3.0D 314TNB
W202 c200 2.2TDI 099MFM
LC HJ60 27ZMJ
Plus Mõned korralikud Sierrad