Et osta omale järgmine paar?
Opel Omega 2001 2,6 v6 Enrix
-
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 05 Mär 2010 20:45
- Asukoht: Pärnu
- Has tänanud: 37 korda
- Been tänatud: 16 korda
Re: Opel Omega 2001 2,6 v6 Enrix
Maitseained SINU lauale-tsekka linki ja vali oma lemmikud
http://omegaclub.org/viewtopic.php?f=49&t=14101
http://omegaclub.org/viewtopic.php?f=49&t=14101
- Raivz
- Huviline
- Postitusi: 207
- Liitunud: 08 Okt 2012 23:32
- Auto: Astra G Coupe
- Asukoht: Põltsamaa
- Has tänanud: 10 korda
- Been tänatud: 6 korda
Re: Opel Omega 2001 2,6 v6 Enrix
Ma arvan et Enrix võib neid vahendajana lausa müüa ja ostjaid vast leiduks.
Astra G Coupe Bertone '00
Rekord E2 '86 (igipõline projekt)
Rekord E2 '86 (igipõline projekt)
- Enrix
- Huviline
- Postitusi: 227
- Liitunud: 07 Sept 2013 22:01
- Asukoht: Tallinn / Pääsküla
- Has tänanud: 19 korda
- Been tänatud: 21 korda
Re: Opel Omega 2001 2,6 v6 Enrix
Igatahes sai klapisääretihendid ära vahetatud nüüd vähemalt käima pannes ei viska sinisesse udusse. Vanad tihendid olid lihtsalt võrud ümber klapi ehk ei olnud kinni ei alt ega ka mitte ülevalt. Vahetamiseks kasutasin suhuõhu meetodit ja igast enda ime funktsioone kuidas ja kus kohas seda vedru alla suruda. Kuid paistab, et asi oli seda väärt.
Kuna ülemine ots oli paljas siis panin ka 4 x A nukad tipp võrreldes E & F nukaga on ca 1mm kõrgem, alguses ei saanud aru et midagi parem oleks ,kuid nüüd nagu hakkab vaikselt tunduma , et siiski tõesti on pisike vahe sees positiivses mõttes. kuigi võimalik et kuna õli ei jookse enam sumpsi siis kõrvetab katis kanaleid lahti ja sellest tuleb ka jõudu tagasi.
Kuna vanal rihmal olid mõnes kohas tugevad kulumised toimunud siis panin asemele tutika conti rihma mis mingil põhjusel sahtlis vedeles.
ning kuna täna vaatan siis tulede teema aktuaalne lisan ka enda tule värmisistiilist ühe pildi, kuna tahtisn samuti erineda tavalisetest tulede modimis meetoditest. Oli aega seda kõike teha kuna tegin teise korralikud tuled lisaks.
sügise poole lähevad siis külge need piduriplekid , kui keegi neid ausa hinna eest just endale ei taha.
Lähiajal hakkab tegelema ka luugile Lipi modifitseerimise / ehitusega.
Kuna ülemine ots oli paljas siis panin ka 4 x A nukad tipp võrreldes E & F nukaga on ca 1mm kõrgem, alguses ei saanud aru et midagi parem oleks ,kuid nüüd nagu hakkab vaikselt tunduma , et siiski tõesti on pisike vahe sees positiivses mõttes. kuigi võimalik et kuna õli ei jookse enam sumpsi siis kõrvetab katis kanaleid lahti ja sellest tuleb ka jõudu tagasi.
Kuna vanal rihmal olid mõnes kohas tugevad kulumised toimunud siis panin asemele tutika conti rihma mis mingil põhjusel sahtlis vedeles.
ning kuna täna vaatan siis tulede teema aktuaalne lisan ka enda tule värmisistiilist ühe pildi, kuna tahtisn samuti erineda tavalisetest tulede modimis meetoditest. Oli aega seda kõike teha kuna tegin teise korralikud tuled lisaks.
sügise poole lähevad siis külge need piduriplekid , kui keegi neid ausa hinna eest just endale ei taha.
Lähiajal hakkab tegelema ka luugile Lipi modifitseerimise / ehitusega.
Y26SE 2001
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2268
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: Opel Omega 2001 2,6 v6 Enrix
Seda viimast osa tahaks juba näha
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
- Enrix
- Huviline
- Postitusi: 227
- Liitunud: 07 Sept 2013 22:01
- Asukoht: Tallinn / Pääsküla
- Has tänanud: 19 korda
- Been tänatud: 21 korda
Re: Opel Omega 2001 2,6 v6 Enrix
Eelmine nädal sai vahetatud üks mõrane multiram solenoid, tüüpilise veana silma jäänud drosselklapi pistik ( nüüd mul ka mercedes kuna pistikul ilusti logo peal ). Siis üks tagumine piduri plekk koos kõige kässari klotsi majanduse ning ka sinna kuulub uus laager milleks läks seekord Fag. Kuigi ei saa aru kas ei saa piisavalt kinni keeratud seda või mis jama on aga nõks loks on rattas sees 300nm keeratuna, peab veel peale keeramist üritama. Ning ka pendelhoob on ringitehtud laagritele, 2000 km on küljes olnud ja siiani tunne hea võrreldes Febi jamaga millega pole midagi peale hakata peale selle, et toorikuks lammutada kuhu laagrid panna .
Y26SE 2001
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2723
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 28 korda
- Been tänatud: 81 korda
Re: Opel Omega 2001 2,6 v6 Enrix
selle pleki oleks võinud galvaanikast läbi lasta enne.
Ma sain ühe väga heas korras originaal pleki, mille lasen galvaanikasse kindlasti saata.
Pendelhoovast palun fotot ka.
See tavaline väikse läbimõõduga hoob sai omale laagrid?
Treimisöid või keevitust ka oli seejuures?
Palju laagritega hoova eest raha küsiksid, kui telliksin sult ?
Ma sain ühe väga heas korras originaal pleki, mille lasen galvaanikasse kindlasti saata.
Pendelhoovast palun fotot ka.
See tavaline väikse läbimõõduga hoob sai omale laagrid?
Treimisöid või keevitust ka oli seejuures?
Palju laagritega hoova eest raha küsiksid, kui telliksin sult ?
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Enrix
- Huviline
- Postitusi: 227
- Liitunud: 07 Sept 2013 22:01
- Asukoht: Tallinn / Pääsküla
- Has tänanud: 19 korda
- Been tänatud: 21 korda
Re: Opel Omega 2001 2,6 v6 Enrix
Jap see originaal kaigas sai laagrid sisse , keevitada ega midagi sellist polnud tarvis. Ainult auk tuli suuremaks saada pool mm et laager ära mahuks. Idee sain siit : https://www.omegaowners.com/forum/index ... c=140267.0 . Igatahes asi on tunduvalt mõnusam ja parem kui mingi odav aftermarket.Martink91 kirjutas: ↑23 Juul 2019 21:46 selle pleki oleks võinud galvaanikast läbi lasta enne.
Ma sain ühe väga heas korras originaal pleki, mille lasen galvaanikasse kindlasti saata.
Pendelhoovast palun fotot ka.
See tavaline väikse läbimõõduga hoob sai omale laagrid?
Treimisöid või keevitust ka oli seejuures?
Palju laagritega hoova eest raha küsiksid, kui telliksin sult ?
Y26SE 2001
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3806
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Opel Omega 2001 2,6 v6 Enrix
Tuled said viisaka lahenduse. Valmis toodangut saab ka sellisel kujul osta mis on mõistlik.
Thumbs Up!
Thumbs Up!
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
- Enrix
- Huviline
- Postitusi: 227
- Liitunud: 07 Sept 2013 22:01
- Asukoht: Tallinn / Pääsküla
- Has tänanud: 19 korda
- Been tänatud: 21 korda
Re: Opel Omega 2001 2,6 v6 Enrix
Tõsi ,sellise lahendusega tulesi on müügis. Need tuled ehitasin puhtast pudrust uuesti ülesse siis tuli selline oma nikerdamine kindlasti tunduvalt odavam ja samas omab ka bi luupi mis on kasu Nüüd on lihtsalt 2 täiskomplekti tulesid olemas nii originaal, kui tume bi olenevalt vajadusest võib nina väimuse ära muuta 10 minutiga. Mis teha, lihstalt meedlib asju endale ise teha
Y26SE 2001
Re: Opel Omega 2001 2,6 v6 Enrix
Mis sellest galvaanikast, aerosool kerevaha peale lasta ja kestab igavesti.Martink91 kirjutas: ↑23 Juul 2019 21:46 selle pleki oleks võinud galvaanikast läbi lasta enne.
Ma sain ühe väga heas korras originaal pleki, mille lasen galvaanikasse kindlasti saata.
Pendelhoovast palun fotot ka.
See tavaline väikse läbimõõduga hoob sai omale laagrid?
Treimisöid või keevitust ka oli seejuures?
Palju laagritega hoova eest raha küsiksid, kui telliksin sult ?