Jah jospa. See on murtud keps. Ehk siis see on tehnoloogija. Mis sa arvad, kuidas seda kepsu muidu vändale peale pannakse? Ikka alt keps lahti ja poltidega kinni.
Pigem tuleks mõõta silindri ovaalsust ja kolvirõngaste vahet.
Peast normaalset ovaalsust öelda ei oska. Kui sul silindriplokk hoonida vaja, siis ma võin aidata.
Vanade kolvirõngaste korrasolekut saad kontrollida kui kolvirõnda ilusti sisse paned, siis kolvirõnga kahele otsale jääv pilu paks olema kuskil 0.4mm(uueväärse puhul) kui on üle 2mm siis ma kaaluks uusi rõngaid.
Aga muidu saaledel ja kolvil pole väga viga midagi. Fotodel tõenäoliselt reaalset kulumist raske määrata. Muidugi siinkohal tuleks jällegi väntvõlli ovaalsust mõõta.
Ja kui juba ehitama hakkad siis kolvigrupp kaalu ka lükata ja miks mitte ka klapipesad ära sooveldada, kõike neid saaksin ma teha/aidata kusjuures.
Aitäh vastuse eest. Ise olen ka näinud ainult lõigatud pinda ja siis mõtlesingi, et need on õhtal aga millegi pärast tahtsin ikkagi foorumist üle küsida. Saaled nagu on ja ei ole ka. Muidu nagu ilusad ainult mõned jutid/kriimud on kulumisest peal mis ei ole ole sügavad ja teravad. Aga kas on mingit ohutud viisi ka kuidas kolvi pealt rõngad kätte saada? Mäletan, et kunagi kui võrril kolvirõngaid vahetasin siis suutsin eemaldamise käigus vanad ikka ära murda.
Martink91: Kui ma kunagi sinna maale jõuan siis annan teada ja küsin abi
Vanade asjadega kokku panek on pool kõva lahendus ja pole mõtet teha. Hooni silindrid ära pane uued rõngad ja tead ,et sina sõidad vabalt selle mootoriga pikalt. Sama lugu on saaledega pane uued sest kui üheltmaalt õli surve kadunud on siis mõtled miks ma uusi saalesi ei pannud.
see "mõra"sakiline näeb mitte sirge lõike moodi välja.Pole sellist asja näinud ennem.Kuidas selline asi võimalik üldse on?Kas selle lõike servadest on valu murdunud, et miks see serv selline sakiline mitte sirge?Kui keps on valesti pingutatud siis võib murduda sellisest kohast tükke välja aga tundub, et see mootor on haiget ja kuuma saanud norm see igatahes ei ole.
Kuuno kui õlisurvet õiget ei ole ei ja õli õigel ajal vahetada ei viitsi siis ei aita ka uute saalede panemie mitte midagi.Õlipumbad kuluvad ära Kui saaled panna uued siis paneks juba pumba ka alla uue siis tead, et asi kestab.150K km siis võiks kindlasti mõelda pumba vahetuse peale
nagu siin eelpool mainitud siis need murtud kepsud ehk kepsu pooled pole lõigatud vaid murtud täpsema kokkusobivuse nimel.esinevad siis sellised kepsud üldjuhul sportlikematel mootoritel.
No tavaliselt kui õli ei vahetata ja siis seal mootoris midagi nahka läheb siis tavalielt sülitab ta mõne kepsu välja või jookseb kokku. Siiani pole enda masinatest mida teinud olen mitte kunagi uut pumpa pidanud panema ja siiani töötavad ja surved paigas.
Need murtud kepsud on ilmselt jah väha kõvemate mootorite jaoks. Eelmine suvi tegin enda seat leoni mootorit 110kw 1.9tdi ja sellel olid sees samuti sellised kepsud. Ostsin uue mootori kõrvale kuna enda omal oli kolb katki ja sellel olid tavalised sees (1.9tdi 96kw )