Kuni -10C on kõik OK.
Külmema ilmaga (~ -15C) keeldus masin käivitumast, ainult lubas ja ajas tagant musta välja.Laetud aku sai enne tühjaks, kui käima läks. Peale käivitumise luhtunud katset sai nööri otsas käima veetud ja käivitus kõva lagina saatel (täis tõmmanud?). Arvasin, et küünlad läbi.
Kõigepealt sai takistusi mõõdetud küünaldel: 5 küünalt 1,1 Ohmi ja üks küünal 1,4 Ohmi (peaks nagu korras olema). Veel sai kontrollitud, et kas relee voolu annab küünaldele, andis (hõõgküünalde märgutule kustumise järel hoiab relee veel kuskil 5-6 sekundit küünaldel voolu järgi). Süda aga ei andnud rahu, võtsin küünlad maha ja panin otse akult voolu järgi. Kõik küünlad hakkasid ilusti otsast hõõguma ja läksid punaseks.
Kui juba kollektor maas oli vahetasin mõned vaakumvoolikud kollektori alt. Enne kollektori tagasi panekut mõtlesin veel teha proovikäivituse, et kontrollida kas vaakumid jäid pidama. Töökojas oli sel hetkel 13C sooja (auto siis küünaldele eelsoojendust ei anna). Esimesed paar tiiru ei lubanud üldse, siis hakkas lubama ja lubama ja lõpuks läks käima

Kui aga mootor eelsoojendiga soojaks lasta(Eberspächer on kellegi eelmise omaniku poolt puldi pealt toimivaks tehtud), läheb laksust käima. Kuna aga lühikesed otsad vaja sõita siis genekas ei jõua akut täis laadida. Sama käivitumise nuss on ka siis autoga kui sõidust tulla ja uuesti käivitada mõne tunni mõõdudes (mootor pole veel nii maha jahtunud, et küünlaid annab, aga piisavalt, et kehvasti käivituda).
Etteande pump lööb, kütusefilter vahetatud, pihustid korras, küünlad korras. Sõidu ajal kõik OK.
Any ideas, millest võib selline käitumine olla?