Täna sai ostetud MAGNETI MARELLI õhukululugeja ning käsipiduri trossid. MAP andur vahetatud ja kohe mootori tuli kustus ning tekkis ka küsimus palju peaks olema tühikäigul l/h mul hetkel näitas 1.8-1.9l/h aga auto oli mingine 7-8minutit töötanud kohapeal. Kässari trossi jõuan ehk nädalavahetusel ära vahetada ja vahetamist vajab ka parem esimene kont arvatavasti, kui tõstuki peale juba lähen siis vaatan ka selle üle kerge kolks sees.
Järgmine mure selline, et kui paagis ~10L kütust siis hakkab auto vahele jätma(1/5 paagist täis esimese pikema kriipsuni) kui on üle selle siis probleemi pole ja ei kaku. Samas kui alla selle kriipsu läheb siis, kui on väiksemgi kallak auto tööle ei lähe käia või lolliks, kas võib olla viga kütusepumbas või ehk kellelgi samasugused sümptomid olnud
GertK kirjutas:Täna sai ostetud MAGNETI MARELLI õhukululugeja ning käsipiduri trossid. MAP andur vahetatud ja kohe mootori tuli kustus ning tekkis ka küsimus palju peaks olema tühikäigul l/h mul hetkel näitas 1.8-1.9l/h aga auto oli mingine 7-8minutit töötanud kohapeal. Kässari trossi jõuan ehk nädalavahetusel ära vahetada ja vahetamist vajab ka parem esimene kont arvatavasti, kui tõstuki peale juba lähen siis vaatan ka selle üle kerge kolks sees.
Järgmine mure selline, et kui paagis ~10L kütust siis hakkab auto vahele jätma(1/5 paagist täis esimese pikema kriipsuni) kui on üle selle siis probleemi pole ja ei kaku. Samas kui alla selle kriipsu läheb siis, kui on väiksemgi kallak auto tööle ei lähe käia või lolliks, kas võib olla viga kütusepumbas või ehk kellelgi samasugused sümptomid olnud
1,1l/h oleks enamvähem normalne kulu kui automaat.
paagi andur näitab valesti esiteks ja teiseks on filter paagi pumba otsast jalga lasknud.st ei saa põhjast kätte.
GertK kirjutas:Täna sai ostetud MAGNETI MARELLI õhukululugeja ning käsipiduri trossid. MAP andur vahetatud ja kohe mootori tuli kustus ning tekkis ka küsimus palju peaks olema tühikäigul l/h mul hetkel näitas 1.8-1.9l/h aga auto oli mingine 7-8minutit töötanud kohapeal. Kässari trossi jõuan ehk nädalavahetusel ära vahetada ja vahetamist vajab ka parem esimene kont arvatavasti, kui tõstuki peale juba lähen siis vaatan ka selle üle kerge kolks sees.
Järgmine mure selline, et kui paagis ~10L kütust siis hakkab auto vahele jätma(1/5 paagist täis esimese pikema kriipsuni) kui on üle selle siis probleemi pole ja ei kaku. Samas kui alla selle kriipsu läheb siis, kui on väiksemgi kallak auto tööle ei lähe käia või lolliks, kas võib olla viga kütusepumbas või ehk kellelgi samasugused sümptomid olnud
1,1l/h oleks enamvähem normalne kulu kui automaat.
paagi andur näitab valesti esiteks ja teiseks on filter paagi pumba otsast jalga lasknud.st ei saa põhjast kätte.
Okei, katsun homme üle vaadata aga kuidas paagipumbale ligi pääseb? Tagumine istme alune ära? Kuidas kontrollida, et paagi andur valesti näitab? Sest sõita saab aga rohkem gaasi andes hakkab kakkuma. Pole suutnud veel tuld põlema sõita, ennem ei käivitu
Tagant pagasnikumatt üles, kundepoolel varuratta kõrval auk, kui mu oma ka veel 2.6 oli siis mul oli pumbaküljest sõel alla kukkund ja ei saand lõppu kätte, ca 10 l, tuli ilmsiks kütust vahetades, et lasen pumbaga kuivale aga, ühelhetkel ei tulnd ja lahtivõttes oli kütust korralikult paagis veel.
Faric kirjutas:Tagant pagasnikumatt üles, kundepoolel varuratta kõrval auk, kui mu oma ka veel 2.6 oli siis mul oli pumbaküljest sõel alla kukkund ja ei saand lõppu kätte, ca 10 l, tuli ilmsiks kütust vahetades, et lasen pumbaga kuivale aga, ühelhetkel ei tulnd ja lahtivõttes oli kütust korralikult paagis veel.
Okei suured tänud katsun täna lahti kakkuda ja vaadata, mis seal tegelikult toimub, kas see sõel kinnitub sinna lihtsalt või on mõistlik kohe kuidagi korralikumalt ära fixada, et ei peaks teist korda lahti võtma ning kas seal ka mõni tihend kuhu pump kinnitub äkki see ka mõtekam kohe ära vahetada?
Sõel lihtsalt otsa lükatud, uusi vooliku klambreid võid küll võtta, pump ise mingi kahe klõpatsiga põhjaküljes.üsna lihtsalt eemaldub, andur põhjakopsiki küljel suunaga juhikohale,
Nii sai siis lahti võetud ning sõel oli ilusti omalkohal aga imestama pani see, et kuidas pump on. Pump peaks minuarust nagu põhjas täiesti põhjas olema see tunduks loogiline aga mulle tundus, et see pump oli kergelt 5cm põhjast ehk siis oli nagu sirge ja nagu kerge mägi tagaotsa poole paagis ning pump oli siis seal mäe peal(~5cm kõrgune) ning kui käe panin salongi poole, kus on see kütuse taseme andur siis seal oli ikka kõvasti rohkem kütust kui pumba all. Pumba all oli umbes 2-5cm kütust aga siis all pool oli seda ikka kõvasti rohkem. Homme panen ka pildi umbkaudsest joonisest millisena tundus ja pani täitsa mõtlema.
Kui kellelgi sellest kohast ka pilti siis oskan ka öelda kuidas mul või ongi kõigil samamoodi aga tundub, et sealt tuleb see kakkumine ja mitte tööle minemine kui kütust vähem.
GertK kirjutas:Nii sai siis lahti võetud ning sõel oli ilusti omalkohal aga imestama pani see, et kuidas pump on. Pump peaks minuarust nagu põhjas täiesti põhjas olema see tunduks loogiline aga mulle tundus, et see pump oli kergelt 5cm põhjast ehk siis oli nagu sirge ja nagu kerge mägi tagaotsa poole paagis ning pump oli siis seal mäe peal(~5cm kõrgune) ning kui käe panin salongi poole, kus on see kütuse taseme andur siis seal oli ikka kõvasti rohkem kütust kui pumba all. Pumba all oli umbes 2-5cm kütust aga siis all pool oli seda ikka kõvasti rohkem. Homme panen ka pildi umbkaudsest joonisest millisena tundus ja pani täitsa mõtlema.
Kui kellelgi sellest kohast ka pilti siis oskan ka öelda kuidas mul või ongi kõigil samamoodi aga tundub, et sealt tuleb see kakkumine ja mitte tööle minemine kui kütust vähem.
leitsid vea üles. paagi põhi peab olema sirge. võimalik et peale vajutades saad põhja tagasi vajutada.oleneb muidugi kuidas põhja all olevad tugevdused on .kui on kõverad võib vajalikuks osutuda nende eemaldamine ja sirgu ajamine
Hetkel see paagipõhi jäänud nii nagu ta on tulevikus plaan uus paak panna. Täna sai siis üle 2 nädala autoga sõidetud ning rehvid vahetatud plekkidele läksid ajutiselt teised rehvid seniks kuni sobivad veljed sobiva hinnaga leian. Ja siis tõstukil olles sai auto alust ka uuritud peale mida enam vaadata ei taha sinna.
1) karteritihendist ajab õli läbi mitte palju aga piisavalt
2) suvel tuleb põhjale täielik liivaprits ja igast mastiksite asjadega üle,kus vaja kee itada ss ka keevitada, sest see talv ikka korralikult oma töö teinud.
3) p.e kont vajab vahetust
4) ei läinud käima, arvuti taha ja nukkvõlli andur, sai siis pea tunnike ajukep*i tehtud ja lõpuks läks tööle algul 3 silindriga ja ss mõne sekundi pärast normaalselt.
Hetkel võtsin nukkvõllianduri ära ja homme vaatama, mis hinnaga ja millal saab ning mis firma omi pakutakse kui bosch väga kallis pole siis tuleb see ning kont kindlasti lemförder siis pikka aega muretu.
Hammasrihma komplekt tuleb SKF oma ning karteritihend ehk Reinzi oma?!
Homme katsun ka pildid üleslaadida, mis said tehtud. Käigulast ka peale 2nädalsest seismist ilusti tööle hakanud nagu varem töötas ilma ühegi jõnksuta lähevad käigud sisse. Nädalavahetusel kui jõuab siis saab ka käsipidur ehk toimima.
Kadestan sind oma liivapritsi ideega, mul põhi enamvähem korras aga tahaks ka selle peo ära teha aga isiklikult ei viitsi tööd teha. D
Ok aga ootame pilte
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Jospa kirjutas:Kadestan sind oma liivapritsi ideega, mul põhi enamvähem korras aga tahaks ka selle peo ära teha aga isiklikult ei viitsi tööd teha. D
Ok aga ootame pilte
Peab kuiva liiva rannast võtma ja siis ära tegema,mis seal ikka sool teeb oma töö
Kusjuures avastasin et mul tagumise parempoolse jalgade ruumijuurest mäda mingi väike osa Pm saaks masitksiga ära lappida aga kuna ei tea kaua plaanin sõita siis ikka mingipäev tööjuures ära keevitava vaatasin ülemus oli head plekki ka toonud
Taavi00 kirjutas:Kusjuures avastasin et mul tagumise parempoolse jalgade ruumijuurest mäda mingi väike osa Pm saaks masitksiga ära lappida aga kuna ei tea kaua plaanin sõita siis ikka mingipäev tööjuures ära keevitava vaatasin ülemus oli head plekki ka toonud
Mul vasakul pool koobas seest kobrutab ja üks väike koht läbi. Mul sellessuhtes keretöödega tegeleb isa sõber ja isa tegeleb metallindusega nii et plekiga ja keevitamisega ei ole probleeme ning üle hoovi värvija ka, kes teeb väga hea hinnaga värvimistöid.