ahti22 kirjutas:Kuidas keegi seda kapotilukku remontinud on? Mul seal see vedru pooleldi ära kulunud ning ka see sälk kus to keel liigub on otsadest hambad sisse hõõrunud.
vahetus ainult
Sedavedru saab jh vahetada aga kuidas seda vedru pesa vahetada? See on kahe pleki vahele keevitatud.?
Mõnikuu tagasi sai seda pesa vahetatud, tross tuli tagant ära võtta ja seda vedru mingitpidi keeratud ning käes ta oligi. Koos paigaldusega ca 15 minti tööd rahulikult tehes
Poust kirjutas:mis need monroe omad on normid ka w? Või peaks tavalised sachsid võtma,
sõitsin 5 aastat monroe gaasikatega tagasillal. lõppkokkuvõttes läks kere ennem kui amordid.
nivooamort on nii või naa kallim. asja otsustab ära iga mehe rahakott.nivooamort lubab kasutada masina täis kandevõimet kui kompressor korras.
Martink91 kirjutas:Ma arvan et ainuke väärikas rivaal talle on kasutaja NoKia
remapitud Dti on siis sellele 3.0ile väärikas vastane, juhul kui 2jz föönita oleks.
Arvan ka, et kasutaja Nokia oleks väärikas kuid arvan ka, et mu töökaaslane oma Bemmiga samuti
Krt ei usu, et isegi 3.0 vabalthingavast jagu saaks Dti-ga
Martink91 kirjutas:Ma arvan et ainuke väärikas rivaal talle on kasutaja NoKia
remapitud Dti on siis sellele 3.0ile väärikas vastane, juhul kui 2jz föönita oleks.
Arvan ka, et kasutaja Nokia oleks väärikas kuid arvan ka, et mu töökaaslane oma Bemmiga samuti
Krt ei usu, et isegi 3.0 vabalthingavast jagu saaks Dti-ga
Ega ei saagi DTI kolmeliitrisest jagu....kui disla pole järgi aidatud. Siiski pakun ma puusalt et ega mina oma 3.0 manuaaliga maha väga ei jää, nii et ootan millal jürts nõustub minuga joonele panna
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Martink91 kirjutas:Ma arvan et ainuke väärikas rivaal talle on kasutaja NoKia
remapitud Dti on siis sellele 3.0ile väärikas vastane, juhul kui 2jz föönita oleks.
Arvan ka, et kasutaja Nokia oleks väärikas kuid arvan ka, et mu töökaaslane oma Bemmiga samuti
Krt ei usu, et isegi 3.0 vabalthingavast jagu saaks Dti-ga
Ega ei saagi DTI kolmeliitrisest jagu....kui disla pole järgi aidatud. Siiski pakun ma puusalt et ega mina oma 3.0 manuaaliga maha väga ei jää, nii et ootan millal jürts nõustub minuga joonele panna
Jürtsil siis stock? Sel juhul jään ka ootama tahaks isegi proovida kellegi 3.0-ga joonele kuna endal remap tehtud kuid ennem vaja mootor tööle saada ja siduriga miskit ette võtta