bensuka põhiline eelis minu jaoks on see, et kui ikka -25 ära tuleb siis diisel seisab hanges.
Uut autot mina endale osta ei juulge, know howd pole midagi kuskil kirjas ja nagu nimetatud, siis ka igasugu euronormed lendavad sajaga selga. Ma käin katita puhtalt ülevaatusel ära ja sõidan edai
Pole siiani veel pidanud kordagi miinus kraadide pärast oma diislit hange jätma Okei aastaid tagasi kui ikka -31 vms ära tuli siis audit seisma ei jätnud ja käis enamus ajast aga seda sellepärast, et diisel ringi käiks ja ära ei hanguks. Nüüd aga pole siiamaani ühtegi korda mingit jama käevitusega olnud see talv -25 kraadi ja 1 küünal ei töötand ja ikka läks opel käima ja täiesti normaalselt. Kui küte ja aku okei siis pole sellega ka probleeme ja mis puutub soojaks minemisse siis näiteks audil on juba sellejaoks tehasepoolt elektri radikas mis hakkab koheselt salongi soojendama.
Martink91 kirjutas:bensuka põhiline eelis minu jaoks on see, et kui ikka -25 ära tuleb siis diisel seisab hanges.
Uut autot mina endale osta ei juulge, know howd pole midagi kuskil kirjas ja nagu nimetatud, siis ka igasugu euronormed lendavad sajaga selga. Ma käin katita puhtalt ülevaatusel ära ja sõidan edai
Ma lasen enda masinal katid tühjaks lüüa, vahe püttide asemel resod, ma elan korra ja mul poogen see saaste norm. Senikaua käin mustalt kuni saan. See muidugi ei tähenda et ma oma prahti tänavale või loodusesse viskan aga ma kujutan ette et mu masin vaevalt loodust selle tõttu märkimisväärselt rohkem saastab
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Talvised võtmesõnad igale kütusetüübile.
Aku
Starter
Küünlad/eelsüüteküünlad
Kütusefiltrid/pumbad
Generaator
Süüteajastused/hammasrihma keti õigsus ja muu selle osakonnaga seonduv.
Reeglina need vead lööb välja alla -20c ja ei pane sa ühtki peldikut käima,
Kindlasti tekib kellegil küsimusi miks listis on generaator, kui aku laetus jääb madalaks siis ühel päeval sa lihtsalt oma masinat ei käivita.
Muidugi eks ole ka toodetud mootoreid puhtalt lõuna euroopasse, ta lihtsalt ei käivitu ja kõik.
Kokkuvõtvalt saab öelda sedasi, et on häid (võimsaid/töökindlaid/odavate ülalpidamiskuludega) diisleid ja samuti ka bensukaid. Kõigil tootjatel viskab s*tta sisse aga samas leidub ka hästi õnnestunud eksemplare.
Päris elus on pilt parem, asetu käest sain need vedrud ja tema sõnul on 40 madaldus, ega rohkem ei tahagi. Mingi hetk tuleb kõik amordid ära vahetada...pläää mul pole heli veel seeski , laulan autos ja see kõlab sama harmooniliselt kui jürts teatud konditsioonis kedagi korrale kutsub
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Jürts kirjutas:Ma mäletan,kui foorum veel vanal platvormil oli ja kasutajatele sai staatusi panna,siis Jospa oli "mölaööbik" Sittagi pole muutunud
Jajah...iseasi on kas sealt midagi tarka juttu ka välja tuleb , pläää ma olen ikka feilinud ka...aga hei, ma vähemalt tunnistan endale seda...loll ei saa aru ka
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4