Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)
-
- Klubiliige
- Postitusi: 3461
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 50 korda
- Been tänatud: 68 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Järg minu xenoni teemale. Ühesõnaga mul ikkagi pole aut.reguleerimist. Tulede lülitusel lihtsalt kontrollib.
quote="crime"]ei tohi, üldiselt.
1. Valgusvihk peaks olema sul valesti lõigatud
Hetkel sul selline:
Xenoniga peab olema selline:
2.Kui sul on salongis nupp kust saad reguleerida ise tulede kõrgust, siis sul pole automaatselt reguleeruvad tuled. Ja selles vanuses autol on juba neid vaja.
3. peab olema paigaldatud tulede pesurid.
4. Tulel peab olema DC tähis.
Aga kõik see kehtib ainult siis kui valgustugevus on üle 2000 lm-ni. Kui alla selle siis peab ainult DC tähis olema tulel.
Paned mingid vanad pirnid need ei anna 2000lm niikuinii välja . Samas ma ei tea kas on kellelgi kunagi valgustugevust mõõdetud ülevaatusel.[/quote]
quote="crime"]ei tohi, üldiselt.
1. Valgusvihk peaks olema sul valesti lõigatud
Hetkel sul selline:
Xenoniga peab olema selline:
2.Kui sul on salongis nupp kust saad reguleerida ise tulede kõrgust, siis sul pole automaatselt reguleeruvad tuled. Ja selles vanuses autol on juba neid vaja.
3. peab olema paigaldatud tulede pesurid.
4. Tulel peab olema DC tähis.
Aga kõik see kehtib ainult siis kui valgustugevus on üle 2000 lm-ni. Kui alla selle siis peab ainult DC tähis olema tulel.
Paned mingid vanad pirnid need ei anna 2000lm niikuinii välja . Samas ma ei tea kas on kellelgi kunagi valgustugevust mõõdetud ülevaatusel.[/quote]
56232754
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3806
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Kl, jumala pohhhui ju...mul pole EALES! Politsei 8aasta jooksul tulede pärast koninud, jeebil on
Ilma vapsjeee ilma luubita. Omegaid väga ei kotita üv kui luup ees on ja kelvinite arv jääb silmaga eristatavaks sinna 4-5tuhande sekka.
Ja kui regulaarses üv punktis keegi koinib siis tuleb punkti vahetada. Sõbra Maxima juures üv punkt, soovitan sinna minna, ametlik värk ja asjalikud inimesed. Kui aga keegi otsib emissioone taga siis tuleb osta elektri auto.
Misbpuutub omega prefl xenonitesse siis 97 aastast hakati paigaldama tehases d2s originaal xenone, puudusid ka esimesed automaatsed kõrgus regullid, nagu mersudel jne. Üks asi on seadus, teine asi oli tollel ajal tehasest väljunud pill. Seaduse loonud tegelinski ilmselgelt ei osanud arvestada maailmas kõikide markidega ja millistel aegadel tuli tehasest välja pill mis ei vasta tänapäeva seadusele, olen suht kindel et tänapäeva seadus ei kohusta auto omaniku ehitama margi esinduses vms kohas masinat vastavalt tänapäeva seadustega samaks nii et reaalselt tehasest väljunud masin ilma kõrguseregullita aga ikkagi tehase xenoniga peab pääsema üv läbi. Auto omanik on ise rumal kui ta ei suuda ennast kehtestada ja õigustada. Reaalselt läbis, minu ex mv6 arki üv nii piisas pesurist, luubist ja d2s märgistusest. Jah auto oli vana aga tuli oli lisatud kellegi teise poolt hiljem. Kemplesin mega kaua, tõin mingeid saksa pabereid ja carringist mingeid ütlusi. Nad olid nõus sellega et 97 aastast hakati lisavarustusena paigaldama xenoneid, raske oli mul tõestada et mul on 96 aasta masinal xenonie, esindusest sain ametliku paberi et pärast 97 aastat võis ka esinduses lasta paigaldada ka 94-96 aasta masinatele xenonid koos pesuritega ja kõik vastas nõuetele.
Pikk jutt,...... jutt. Selgitasin seda kõige lähedasemat versiooni mille alusel saab oma preFL omega koos xenonitega millel ei ole kõrguse regulli ametlikult ka kõige karmimast ÜV punktist läbi, peab olema vähemalt Hella luup D2S märgistusega ja tulede pesur. Depo tule d2s märgistusest ei tea mkdagi, võibolla on olemas aga ei tea. Nii et teatud masinatel sellises vanuses ei pea olema kõrguse regulli sest tehas ei andnudki tollel ajal selliseid asju välja kuna regulatsioonid oli hoopis teised kui tänapäeval.
See seadus on natuke ligadi logadi...kõike ei tasu uskuda, mina lihtsalt talitasin nii ja sain ametlikult nii
Ilma vapsjeee ilma luubita. Omegaid väga ei kotita üv kui luup ees on ja kelvinite arv jääb silmaga eristatavaks sinna 4-5tuhande sekka.
Ja kui regulaarses üv punktis keegi koinib siis tuleb punkti vahetada. Sõbra Maxima juures üv punkt, soovitan sinna minna, ametlik värk ja asjalikud inimesed. Kui aga keegi otsib emissioone taga siis tuleb osta elektri auto.
Misbpuutub omega prefl xenonitesse siis 97 aastast hakati paigaldama tehases d2s originaal xenone, puudusid ka esimesed automaatsed kõrgus regullid, nagu mersudel jne. Üks asi on seadus, teine asi oli tollel ajal tehasest väljunud pill. Seaduse loonud tegelinski ilmselgelt ei osanud arvestada maailmas kõikide markidega ja millistel aegadel tuli tehasest välja pill mis ei vasta tänapäeva seadusele, olen suht kindel et tänapäeva seadus ei kohusta auto omaniku ehitama margi esinduses vms kohas masinat vastavalt tänapäeva seadustega samaks nii et reaalselt tehasest väljunud masin ilma kõrguseregullita aga ikkagi tehase xenoniga peab pääsema üv läbi. Auto omanik on ise rumal kui ta ei suuda ennast kehtestada ja õigustada. Reaalselt läbis, minu ex mv6 arki üv nii piisas pesurist, luubist ja d2s märgistusest. Jah auto oli vana aga tuli oli lisatud kellegi teise poolt hiljem. Kemplesin mega kaua, tõin mingeid saksa pabereid ja carringist mingeid ütlusi. Nad olid nõus sellega et 97 aastast hakati lisavarustusena paigaldama xenoneid, raske oli mul tõestada et mul on 96 aasta masinal xenonie, esindusest sain ametliku paberi et pärast 97 aastat võis ka esinduses lasta paigaldada ka 94-96 aasta masinatele xenonid koos pesuritega ja kõik vastas nõuetele.
Pikk jutt,...... jutt. Selgitasin seda kõige lähedasemat versiooni mille alusel saab oma preFL omega koos xenonitega millel ei ole kõrguse regulli ametlikult ka kõige karmimast ÜV punktist läbi, peab olema vähemalt Hella luup D2S märgistusega ja tulede pesur. Depo tule d2s märgistusest ei tea mkdagi, võibolla on olemas aga ei tea. Nii et teatud masinatel sellises vanuses ei pea olema kõrguse regulli sest tehas ei andnudki tollel ajal selliseid asju välja kuna regulatsioonid oli hoopis teised kui tänapäeval.
See seadus on natuke ligadi logadi...kõike ei tasu uskuda, mina lihtsalt talitasin nii ja sain ametlikult nii
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3806
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Näiteks on nõue seaduses et 1999 aastal ja pärast valminud sõidukitel peavad tuled süttima automaatselt kohe pärast käivitamist...kas absoluutselt kõikidel eestis olevatel masinatel on selline option peal? Vaevalt, kas sead kontrollitakse alati üv punktis. Vaevalt.
Kas kontrollija üv punktis viitsib kontrollida seda et 97 aastast pärit omegal millel on originaalis hella luup, xenon, pesur aga ei ole automaatset regulli, on õigus sõita selliste tuledega? Vaevalt, lihtsam on taguda tal kuuma rauda ja öelda et ei tohi, tegelikus on teine.
Ühe müüdi purustan veel. Masinatel millel on salongist võimalik tuleaid regullida ei tähenda et sellel masinal ei ole automaatne tulede regull. On küll. Elusad näited toon oma jeebil või teisel masinal,kaa osad meie firma masinad
Kas kontrollija üv punktis viitsib kontrollida seda et 97 aastast pärit omegal millel on originaalis hella luup, xenon, pesur aga ei ole automaatset regulli, on õigus sõita selliste tuledega? Vaevalt, lihtsam on taguda tal kuuma rauda ja öelda et ei tohi, tegelikus on teine.
Ühe müüdi purustan veel. Masinatel millel on salongist võimalik tuleaid regullida ei tähenda et sellel masinal ei ole automaatne tulede regull. On küll. Elusad näited toon oma jeebil või teisel masinal,kaa osad meie firma masinad
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Minul on näiteks 2000a FL. Ees on mingid Depo tuled, vähemalt klaas nii väidab aga sees on luup ja xenon. Mida eelmine omanik nende tuledega tegi jääb mulle hetkel müsteeriumiks aga vb on ka originaalid, kuigi olen aru saanud et mitte.Jospa kirjutas:Näiteks on nõue seaduses et 1999 aastal ja pärast valminud sõidukitel peavad tuled süttima automaatselt kohe pärast käivitamist...kas absoluutselt kõikidel eestis olevatel masinatel on selline option peal? Vaevalt, kas sead kontrollitakse alati üv punktis. Vaevalt.
Tuled mul automaatselt ei sütti, automaatset kõrguse regulli ei ole - ainult salongis on nupp ja see ka ei tööta, sest tuledel pole regull mootoreid vist küljes... ainult tulepesurid on.
ÜV läbisin puhtalt!
Ainus asi tulede kohta öeldi, et üks näitab kergelt kõrgemale, et selle pean peale üv paika timmima aga seegi oli väga vähe paigast...
- Faric
- Klubiliige
- Postitusi: 1295
- Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 14 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Ei tea 2001 ja ei sütti, 2003ka varuosadena ja ka ei sütti tuled. Parem on kui ei sütti, vihkan isiklikult seda automaatset tulede süttimist. Eriti kui süüte juba sisse keerad ja kõik lõõmab juba.
FL 2.5DTI 680TLG, FL TDS 457BCI, FL 2.2i
X5 E53 3.0D 314TNB
W202 c200 2.2TDI 099MFM
LC HJ60 27ZMJ
Plus Mõned korralikud Sierrad
X5 E53 3.0D 314TNB
W202 c200 2.2TDI 099MFM
LC HJ60 27ZMJ
Plus Mõned korralikud Sierrad
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Opelil see automaatne tulede süütimine töötab viivitusega. Ehk kui juba mootor töötab, siis lähevad tuled põlema.Faric kirjutas:Ei tea 2001 ja ei sütti, 2003ka varuosadena ja ka ei sütti tuled. Parem on kui ei sütti, vihkan isiklikult seda automaatset tulede süttimist. Eriti kui süüte juba sisse keerad ja kõik lõõmab juba.
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Ma ei tea mis Opelil see on aga 2000a FL'il ei sütti viitega kaahti22 kirjutas:Opelil see automaatne tulede süütimine töötab viivitusega. Ehk kui juba mootor töötab, siis lähevad tuled põlema.Faric kirjutas:Ei tea 2001 ja ei sütti, 2003ka varuosadena ja ka ei sütti tuled. Parem on kui ei sütti, vihkan isiklikult seda automaatset tulede süttimist. Eriti kui süüte juba sisse keerad ja kõik lõõmab juba.
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3806
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Peaasi et üv st läbi saab, samas mina oma esimese ja praeguse omegaga olen üv lävinud ametlikult ja keegi ei ole küsinud tulede kohta, xenonid on kõikidel ees olnud kuigi seaduse kohaselt olen ma räige rikkuja vmsSilverASH kirjutas:Minul on näiteks 2000a FL. Ees on mingid Depo tuled, vähemalt klaas nii väidab aga sees on luup ja xenon. Mida eelmine omanik nende tuledega tegi jääb mulle hetkel müsteeriumiks aga vb on ka originaalid, kuigi olen aru saanud et mitte.Jospa kirjutas:Näiteks on nõue seaduses et 1999 aastal ja pärast valminud sõidukitel peavad tuled süttima automaatselt kohe pärast käivitamist...kas absoluutselt kõikidel eestis olevatel masinatel on selline option peal? Vaevalt, kas sead kontrollitakse alati üv punktis. Vaevalt.
Tuled mul automaatselt ei sütti, automaatset kõrguse regulli ei ole - ainult salongis on nupp ja see ka ei tööta, sest tuledel pole regull mootoreid vist küljes... ainult tulepesurid on.
ÜV läbisin puhtalt!
Ainus asi tulede kohta öeldi, et üks näitab kergelt kõrgemale, et selle pean peale üv paika timmima aga seegi oli väga vähe paigast...
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
pane õige relee ka külge, siis toimib.SilverASH kirjutas:Ma ei tea mis Opelil see on aga 2000a FL'il ei sütti viitega kaahti22 kirjutas:Opelil see automaatne tulede süütimine töötab viivitusega. Ehk kui juba mootor töötab, siis lähevad tuled põlema.Faric kirjutas:Ei tea 2001 ja ei sütti, 2003ka varuosadena ja ka ei sütti tuled. Parem on kui ei sütti, vihkan isiklikult seda automaatset tulede süttimist. Eriti kui süüte juba sisse keerad ja kõik lõõmab juba.
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Oot, ootahti22 kirjutas:pane õige relee ka külge, siis toimib.
Kus see relee asub, oskad ehk öelda?
Siit ka järgmine küsimus - kellel oleks vastavat releed, et alustuseks testida ja võimalusel ka ära osta? Mugav oleks küll, kui enam nuppu ka keerama ei pea
-
- Klubiliige
- Postitusi: 3461
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 50 korda
- Been tänatud: 68 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Nägin ükspäev oma silmaga depo luupe millel oli d2s pesaga xenon küljes. Ju siis originaal.
Arvad et sul pole regull mootoreid küljes, mina arvan et sul regull vardad pigem pooleks ja selle ei reguleeri.
Jospa. Jutt oli küll bemmi tuledest aga vahet pole, ma ei igatsegi neid xenoneid, pole kunagi olnud ja olen hakkama saanud.
Arvad et sul pole regull mootoreid küljes, mina arvan et sul regull vardad pigem pooleks ja selle ei reguleeri.
Jospa. Jutt oli küll bemmi tuledest aga vahet pole, ma ei igatsegi neid xenoneid, pole kunagi olnud ja olen hakkama saanud.
56232754
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2728
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 28 korda
- Been tänatud: 82 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Minul relee olemas, küll autol küljes. Vaja veel ka 10A kaitet, et asi tööle saada. Relee maksab Forsis ~23€ ja kinnitub paremalpool eesistuja jalge juures oleva A piilari siseseina juures olevasse ühte pistikusse. Teoreetiliselt saab ka nii ligi et võtad selle papist õhupuhumis resti ära 10 minutit töö. Valmidus on 100% autodel.SilverASH kirjutas:Siit ka järgmine küsimus - kellel oleks vastavat releed, et alustuseks testida ja võimalusel ka ära osta? Mugav oleks küll, kui enam nuppu ka keerama ei pea
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Mul küll mingit kaitset vaja ei olnud. Pistsin relee paika ning voila- asi toimis. FL-idel ei ole seda kaitset eraldi vaja lisada. Ps. Mul relee riiulis vedelemas.Martink91 kirjutas:Minul relee olemas, küll autol küljes. Vaja veel ka 10A kaitet, et asi tööle saada. Relee maksab Forsis ~23€ ja kinnitub paremalpool eesistuja jalge juures oleva A piilari siseseina juures olevasse ühte pistikusse. Teoreetiliselt saab ka nii ligi et võtad selle papist õhupuhumis resti ära 10 minutit töö. Valmidus on 100% autodel.SilverASH kirjutas:Siit ka järgmine küsimus - kellel oleks vastavat releed, et alustuseks testida ja võimalusel ka ära osta? Mugav oleks küll, kui enam nuppu ka keerama ei pea
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3806
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva
Ah bemmid , aga neil peaks kaa saama ära petta, peaasi et luup, pesur, üldjuhul on d2s märgistusega kleep, võtad selle ära ja no problaragenor kirjutas:Nägin ükspäev oma silmaga depo luupe millel oli d2s pesaga xenon küljes. Ju siis originaal.
Arvad et sul pole regull mootoreid küljes, mina arvan et sul regull vardad pigem pooleks ja selle ei reguleeri.
Jospa. Jutt oli küll bemmi tuledest aga vahet pole, ma ei igatsegi neid xenoneid, pole kunagi olnud ja olen hakkama saanud.
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4