Tänasega sai ära lõpetatud tagumiste pidurite ragina saaga. Õigete töövahenditega >korralik kuvalda ja õiges mõõdus varras< said klotsi tihvtid suht probleemivabalt välja löödud, tuli välja et uued on IKKAGI lühikesed antud. Enam Fixusesse jalga ei tõsta, käigu kuu peale kui VIN koodi järgi kaks korda valed asjad annavad. Õnneks olid vanad küllaltki taaskasutatad. Õhutusniplid sai ka väga kenasti lahti veenda, seega oli ka kolvi tagasi pressimine ülilihtne. Vahetusse läksid ka kettad, mis olid ligi 2x õhemad kui uued ja kartulivagusid täis. Juhipoolega läks uipu lihtsalt, teise poolega läks tiba rohkem aega, kuna kässari klotsid hoidsid ketast tuugalt kinni ja ratas oli nii lollis asendis et regulltähikule hästi ligi ei saanud. Auto oli nii totra kallaku peal et ei julenud käiku välja ka võtta, lennanud veel tungi pealt maha nii.. Lõpuks ikkagi nii palju sai maha kruttida, et välja ta tuli ja nüüd on uus komplekt koos. Harjumatu on sõita, kuidagi imelik on, kui poole pidurdamise pealt vana head tuttavat raginat ei tule
Mis deela sellega on, et täiesti läbi olid just välimised klotsid, sisemisi oli ikka natuke alles veel. Sisemised kolvid kehvemad? Või lihtsalt sadulal sisemise klotsi koha peale koguneb rohkem saasta ja jääb klots kinni äkki?
Tahtsin õlivahetuse ka ära teha, aga ei saanud auto nina nii palju õhku, et viitsiks lumise garaazi ees alla ronida, kodukootud rambid libisesid lihtsalt eest ära ja ei viitsinud tungiga lolli mängima hakata. Mõni teine homme tuttava töö juures õhtune projekt ilmselt.
Täna piilusin pikemalt mootori kandis kah, ikka jube õline on igaltpoolt, esimese pihusti pesa on ka mingit jama täis, ei saa aru kas on diisel või kkk tihendi vahelt õli või mõlema segu.. Igatahes, põhiline tulekahju on praegu tehtud, viitsiks starteri ka ära vahetada, oleks üpris bro juba. Nüüd peab hakkama sillas kobinaid üles otsima.
Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...