siimp kirjutas: ↑17 Juul 2019 07:16
Nonii kes eile ühe halli fl omega tõi? Kuulutuses polnud numbrit, kui numbri sebisin läbi tuttavate siis juba keegi hakkas Viljandist sõitma ja ilma ma jäingi
Näita pilti
Kuulutus nüüdseks maas. Aga solar klaas, märgita võre ja manuaal ning sedaan. Numbrimärk oli 958BJP kui ei eksi
Ei tea kes on meie hunt, aga ise lõikasin ca 1988 mändi langetates välja puu sisse kasvanud kääripooliku. Ilmselt oli lapsele seenenoaks antud ja puu sisse torgatud. Oleks jäänud avastamata kui oleksin lõike teinud sentimeetri kõrgemale või madalamale. Metall üsna haljas, mitte läbi roostetanud nagu see püss.
Keegi mainis siin kunagi MAP anduri välja progremisest või eemaldamisest.
Mis see üldse teeb, kellele/millele teda vaja on ning kas see on üldse eluterve mõtlemine ta seal jõu juurde saamiseks ära vaja koristada?
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
MAP ehk manifold absolute presure välja progremine nüüd küll mingi idee pole.
Tegemist ju turbo rõhu anduriga.
Lased mootori laiali kui turbo ainult survet peale kütab
Martink91 kirjutas: ↑30 Juul 2019 23:49
MAP ehk manifold absolute presure välja progremine nüüd küll mingi idee pole.
Tegemist ju turbo rõhu anduriga.
Lased mootori laiali kui turbo ainult survet peale kütab
Äge
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Martink91 kirjutas: ↑30 Juul 2019 23:49
MAP ehk manifold absolute presure välja progremine nüüd küll mingi idee pole.
Tegemist ju turbo rõhu anduriga.
Lased mootori laiali kui turbo ainult survet peale kütab
Äge
Äge jah, siis ongi põhjust 135 v 142kw mootor peale panna