Opel Omega A "beater" - Anvar
- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1016
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 28 korda
Re: Opel Omega A "beater" - Anvar
Niisiis, tagasild.
Algselt soovisin kasutada sillatala mis all oli.
Kui selle alt võtsin, nägin esimest korda oma omegate ajaloos, et sillatala on ära mädanenud. Täpselt suure puksi juurest.
Õnneks oli varu ja kasutasin teist sillatala, mis oli tunduvalt parem.
Saatsin liivapritsi ning paar päeva hiljem juba kruntisin ja värvisin.
Lisaks sain Martinilt vahendid, et sillatala reguleeritavaks teha. Kokkujooksu vaja ei olnud, kuid külgkallet igatahes. - vaja ju rattad "püsti" tõsta, et paremini rehv peaks.
Mis kasu on heast rehvist kui rattad lääbud on.
Seejärel juba värvisin. Peale läks täiesti suvaline hammerait pintsliga.
Mõned päevad ootasin mil värv taheneks ja siis ladusin õõtsad, pidurid, vedrud, uued pidurivoolikud kokku tagasi.
Lisaks enne õõtsade värvimist sai sisse uued SKF rattalaagrid ja kõik tagasilla puksid.
Kuna differ on suure korpusega, läks alla ka 3.0 kardaan.
Oleks saanud ka 2.0 kardaani kasutada, kuid suurele diffrile panna pisike kardaaniflants, tundus natuke ebaloogiline lüke. - lisaks kardaanile uus keskmine muhv koos laagriga ning otstesse uued otsamuhvid.
Kaks veovõlli otsa läksid ka uued ja differ sai Liqui Moly LSD õli.
Tagapidurid said ka uuenduse.
Tagasillal on nüüd 40mm pidurisadulad koos 286mm pidurikettaga. Sadulad said loomulikult enne külge panemist taastatud ja värvitud.
Tagaluugilt võtsin omega 3000 tagaspoileri ära ja asendasin Manta A irmscheri spoileriga.
Algselt soovisin kasutada sillatala mis all oli.
Kui selle alt võtsin, nägin esimest korda oma omegate ajaloos, et sillatala on ära mädanenud. Täpselt suure puksi juurest.
Õnneks oli varu ja kasutasin teist sillatala, mis oli tunduvalt parem.
Saatsin liivapritsi ning paar päeva hiljem juba kruntisin ja värvisin.
Lisaks sain Martinilt vahendid, et sillatala reguleeritavaks teha. Kokkujooksu vaja ei olnud, kuid külgkallet igatahes. - vaja ju rattad "püsti" tõsta, et paremini rehv peaks.
Mis kasu on heast rehvist kui rattad lääbud on.
Seejärel juba värvisin. Peale läks täiesti suvaline hammerait pintsliga.
Mõned päevad ootasin mil värv taheneks ja siis ladusin õõtsad, pidurid, vedrud, uued pidurivoolikud kokku tagasi.
Lisaks enne õõtsade värvimist sai sisse uued SKF rattalaagrid ja kõik tagasilla puksid.
Kuna differ on suure korpusega, läks alla ka 3.0 kardaan.
Oleks saanud ka 2.0 kardaani kasutada, kuid suurele diffrile panna pisike kardaaniflants, tundus natuke ebaloogiline lüke. - lisaks kardaanile uus keskmine muhv koos laagriga ning otstesse uued otsamuhvid.
Kaks veovõlli otsa läksid ka uued ja differ sai Liqui Moly LSD õli.
Tagapidurid said ka uuenduse.
Tagasillal on nüüd 40mm pidurisadulad koos 286mm pidurikettaga. Sadulad said loomulikult enne külge panemist taastatud ja värvitud.
Tagaluugilt võtsin omega 3000 tagaspoileri ära ja asendasin Manta A irmscheri spoileriga.
- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1016
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 28 korda
Re: Opel Omega A "beater" - Anvar
Nonii,
Tänaseks on auto valmis ja sillareguleerimine tehtud.
Esisild läks ka uus ning esimesed poolraamid said samuti keevituslapid peale.
Uued osad:
* 2x amordid
* Stabikondid
* Tugilaagrid
* 2x sharniirid
* Kõik õõtsapuksid
* Stabikapuksid
* Pidurisadulate remont komplektid
* Esipiduri klotsid
* Vasak rooliots (parempoolne on vahetatud kevadel)
* Taga vasak pidurisadul
Esimestele õõtsadele keevitasin rauad sisse, et jäikust anda.
Ette läksid 296mm pidurid koos Omega B pidurisadulatega.
Pidurivõimendiks Omega 3000 kahekambriline.
Lisaks sai ümber ehitatud sisselase ning elementaarne tehniline hooldus.
* Õli 5w40 Motul
* LSD õli
* Kütusefilter
* Orig KN filter
* Uus Bosch aku
* Uued ilma EST tähiseta reg numbrid ette/taha.
Esimene Eesti driftiliidu karikaetapp on eeldatavasti 18.12.2022
Viimase pildina lisanud veel üks Funfactor
Pildiports on siin:
Tänaseks on auto valmis ja sillareguleerimine tehtud.
Esisild läks ka uus ning esimesed poolraamid said samuti keevituslapid peale.
Uued osad:
* 2x amordid
* Stabikondid
* Tugilaagrid
* 2x sharniirid
* Kõik õõtsapuksid
* Stabikapuksid
* Pidurisadulate remont komplektid
* Esipiduri klotsid
* Vasak rooliots (parempoolne on vahetatud kevadel)
* Taga vasak pidurisadul
Esimestele õõtsadele keevitasin rauad sisse, et jäikust anda.
Ette läksid 296mm pidurid koos Omega B pidurisadulatega.
Pidurivõimendiks Omega 3000 kahekambriline.
Lisaks sai ümber ehitatud sisselase ning elementaarne tehniline hooldus.
* Õli 5w40 Motul
* LSD õli
* Kütusefilter
* Orig KN filter
* Uus Bosch aku
* Uued ilma EST tähiseta reg numbrid ette/taha.
Esimene Eesti driftiliidu karikaetapp on eeldatavasti 18.12.2022
Viimase pildina lisanud veel üks Funfactor
Pildiports on siin:
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2747
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Opel Omega A "beater" - Anvar
põhi nii pude, et roheline salongivalgus paistab maha väja ?
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1016
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 28 korda
- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1016
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 28 korda
Re: Opel Omega A "beater" - Anvar
Oeh,
Vahepeal on niipalju tegemist olnud, et see teema on täiesti soiku jäänud.
Eelmine hooaeg lõppes pauguga, ja sõna otseses mõttes.
Driftireegliteski kirjas "ära sõida pilukil või avatud aknaga".
Aken oli 1-2cm alla lastud, pauk käis ja terve salong klaasikildu täis. Kaasaarvatud mu pool põske. - Paar päeva ikka kipitas.
Seejärel jälle keevitus ja värvipüss kätte ja hakkasin toimetama.
Tulemus siin:
Vahepeal on niipalju tegemist olnud, et see teema on täiesti soiku jäänud.
Eelmine hooaeg lõppes pauguga, ja sõna otseses mõttes.
Driftireegliteski kirjas "ära sõida pilukil või avatud aknaga".
Aken oli 1-2cm alla lastud, pauk käis ja terve salong klaasikildu täis. Kaasaarvatud mu pool põske. - Paar päeva ikka kipitas.
Seejärel jälle keevitus ja värvipüss kätte ja hakkasin toimetama.
Tulemus siin:
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2311
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 71 korda
- Been tänatud: 72 korda
Re: Opel Omega A "beater" - Anvar
Turvakaare tegid ise? Miks see piilarist nii eemal asub?
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1016
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 28 korda
Re: Opel Omega A "beater" - Anvar
Einteinud ise. Valmis kujul ja veidi moditud et omegale sobiks.
Piilaritest ka eemal ei ole, kalasilmaga tehtud pilt moonutab pilti niipalju lihtsalt.
Siin pooleliolevana ka veidi aru saada.
Piilaritest ka eemal ei ole, kalasilmaga tehtud pilt moonutab pilti niipalju lihtsalt.
Siin pooleliolevana ka veidi aru saada.
- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1016
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 28 korda
Re: Opel Omega A "beater" - Anvar
Vahepealset pildimaterjali veel.
Ette lisandus omega 3000 esistange, mille esimesel rajapäeval ära lõhkusin.
Koos esitulega muidugi. - Eks see oma viga oli ja poolevahetusel lihtsalt ei jätnud eessõitjale ruumi.
Tandemitrennis nühkisin sõbra E36te ja sain külje ka mõlgiseks.
Süüdlased:
Tänaseks on esiosale "lihtsam" lahendus tehtud ja esitule sisu võtsin ära. Tulekorpus visuaali pärast küljes. Õhku saab filter igatahes nüüd paremini.
Lisaks kiletasin juhipoolse esitule läbipaistva kilega üle, et kui jälle tulega kusagile vastu läheks, ei oleks killud rajal.
Kusjuures kõik esituled on katki läinud E36 tagastangede pärast. 36-l on tagastange peal musta värvi kaitseliist mis on omega esitulega täpselt samal kõrgusel.
Lisaks keevitati laiemaks ühed plekkveljed ja peale panin EDL võistluste tarbeks vajalikud rehvid.
Laupäeval võistlused.
Ette lisandus omega 3000 esistange, mille esimesel rajapäeval ära lõhkusin.
Koos esitulega muidugi. - Eks see oma viga oli ja poolevahetusel lihtsalt ei jätnud eessõitjale ruumi.
Tandemitrennis nühkisin sõbra E36te ja sain külje ka mõlgiseks.
Süüdlased:
Tänaseks on esiosale "lihtsam" lahendus tehtud ja esitule sisu võtsin ära. Tulekorpus visuaali pärast küljes. Õhku saab filter igatahes nüüd paremini.
Lisaks kiletasin juhipoolse esitule läbipaistva kilega üle, et kui jälle tulega kusagile vastu läheks, ei oleks killud rajal.
Kusjuures kõik esituled on katki läinud E36 tagastangede pärast. 36-l on tagastange peal musta värvi kaitseliist mis on omega esitulega täpselt samal kõrgusel.
Lisaks keevitati laiemaks ühed plekkveljed ja peale panin EDL võistluste tarbeks vajalikud rehvid.
Laupäeval võistlused.
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2311
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 71 korda
- Been tänatud: 72 korda
Re: Opel Omega A "beater" - Anvar
Veljevalik hea! Ja esitule klaase sulle ei tohi müüa kõik vaja ara lõhkuda
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1016
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 28 korda
Re: Opel Omega A "beater" - Anvar
Esimene EDL talvedrift on läbi.
Kvalifikatsioonis 89 punkti ja 7s koht 45-st võistlejast. (5, 6 ja 7 koht olid kusjuures kõik 89 punkti)
Top32 võit
Top16 võit
Top8 kaotus
Top8 kaotasin Jakole, kuid võtsin kaotuse austusega vastu, sest Jako on väga hea sõitja ja kokkuvõttes pani selle ürituse kinni ka.
Kõik need sõidud olid tegelikult väga keerulised, sest auto alla 2-3k pöörde ei käinud. - Turtsus, plärtsus ja oli jõuetu.
Vahepeal trennide ajal kiskusin erinevaid pistikuid nii kuidas jõudsin.
Enne Top16 kiskusin jälle ja kui esimeselt pihustilt korraks pistiku ära võtsin, liikus pihusti asend ja vurts tuli kütust kummitihendi vahelt välja. - Bingo ja viga leitud. Võttis lihtsalt lisaõhku pihusti juurest ja sellepärast veiderdas.
Tõmbasin küll nipukatega pihusti pingesse kuid see aitas ainult esimeseks 3ks minutiks.
Eile vahetasin pihusti O rõngad ja käib jälle nagu antsu viiul (ma ikka ja alati mõelnud kas antsu viiul käis hästi või halvasti?)
See nädalavahetus on Kolvikarika esimene etapp ehk siis järjekordne võistlus võhul.
Pildid siin:
Kvalifikatsioonis 89 punkti ja 7s koht 45-st võistlejast. (5, 6 ja 7 koht olid kusjuures kõik 89 punkti)
Top32 võit
Top16 võit
Top8 kaotus
Top8 kaotasin Jakole, kuid võtsin kaotuse austusega vastu, sest Jako on väga hea sõitja ja kokkuvõttes pani selle ürituse kinni ka.
Kõik need sõidud olid tegelikult väga keerulised, sest auto alla 2-3k pöörde ei käinud. - Turtsus, plärtsus ja oli jõuetu.
Vahepeal trennide ajal kiskusin erinevaid pistikuid nii kuidas jõudsin.
Enne Top16 kiskusin jälle ja kui esimeselt pihustilt korraks pistiku ära võtsin, liikus pihusti asend ja vurts tuli kütust kummitihendi vahelt välja. - Bingo ja viga leitud. Võttis lihtsalt lisaõhku pihusti juurest ja sellepärast veiderdas.
Tõmbasin küll nipukatega pihusti pingesse kuid see aitas ainult esimeseks 3ks minutiks.
Eile vahetasin pihusti O rõngad ja käib jälle nagu antsu viiul (ma ikka ja alati mõelnud kas antsu viiul käis hästi või halvasti?)
See nädalavahetus on Kolvikarika esimene etapp ehk siis järjekordne võistlus võhul.
Pildid siin:
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2747
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Opel Omega A "beater" - Anvar
Ma kunagi ostsin ühe mootori, siis müüja ka ütles, et "väga hea mootor, käib pöördessee, nii et koliseb"
Sõnasabast võtsin kinni, siis hakaks vabandama muidgi
Aga millal Evost teema tuleb?
Sõnasabast võtsin kinni, siis hakaks vabandama muidgi
Aga millal Evost teema tuleb?
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1016
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 28 korda
Re: Opel Omega A "beater" - Anvar
Jaanipäev on hea aeg talveauto kokkuvõte teha.
Nagunii on 5-6 kuupärast lumi maas.
Seda talve sõitmise jaoks väga palju ei olnudki.
Küll oli ilm sula, küll polnud rada ära külmunud, küll oli tuisk lume minema viinud jms.
3 EDL etappi oli kokku mis viimane küll ename etapinime ei väärinud. - võistlus toimus järvejääl ja ilm oli +1. Jää pealmine kiht murdis ennast lahti ja tekkisid tohutud rööpad. Top32 ja Top16 olin sees, aga Top8 andsin võidu juba sellepärast ära, et tahtsin autot hoida. - mitmed sõitsid oma rehvid ka katki.
Põhjanaabrite juurde kutsuti ka ja käisin Hyvinkää rada proovimas. No top noch rada ikka mega. - sommid ei oska ainult drifti sõita ja kui tagasõites lähemale kui 1m läksin, oli paanika lahti ja hakati ees käkerdama.
Muidu oli fun.
Pildid:
Uueks hooajaks on mitmeid uusi plaane, uusi toetajaid ja
valmis on saanud ka uus mootor. 2.0 on hea ja kerge, aga R6 bmw-de vastu on ikka paras higistamine iga kord.
Põhisponsori muutus toob kaasa ka auto välimuse ja värvimuutuse.
Omega 3000 esistanget otsin samuti, kui kellegil on.
#eiläheprojektiks
Nagunii on 5-6 kuupärast lumi maas.
Seda talve sõitmise jaoks väga palju ei olnudki.
Küll oli ilm sula, küll polnud rada ära külmunud, küll oli tuisk lume minema viinud jms.
3 EDL etappi oli kokku mis viimane küll ename etapinime ei väärinud. - võistlus toimus järvejääl ja ilm oli +1. Jää pealmine kiht murdis ennast lahti ja tekkisid tohutud rööpad. Top32 ja Top16 olin sees, aga Top8 andsin võidu juba sellepärast ära, et tahtsin autot hoida. - mitmed sõitsid oma rehvid ka katki.
Põhjanaabrite juurde kutsuti ka ja käisin Hyvinkää rada proovimas. No top noch rada ikka mega. - sommid ei oska ainult drifti sõita ja kui tagasõites lähemale kui 1m läksin, oli paanika lahti ja hakati ees käkerdama.
Muidu oli fun.
Pildid:
Uueks hooajaks on mitmeid uusi plaane, uusi toetajaid ja
valmis on saanud ka uus mootor. 2.0 on hea ja kerge, aga R6 bmw-de vastu on ikka paras higistamine iga kord.
Põhisponsori muutus toob kaasa ka auto välimuse ja värvimuutuse.
Omega 3000 esistanget otsin samuti, kui kellegil on.
#eiläheprojektiks
- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1016
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 28 korda
Re: Opel Omega A "beater" - Anvar
Vahepealseid uuendusi.
Alustasin mootori mahavõtmist ja kapotialuse pesuga,
et uus mootor sisse panna. - nagu ikka ega see ei lähe
nii nagu plaanid.
Esiosa kuni peaaegu, et amordikannudeni oli väga roostes
ja elu on andnud talle ka mitmeid esiosa avariisid.
Lõikasin vana esiosa maha, tõin doonorilt uue esiosa ja
natuke tegin uuendusi ka. Keskmised radiaatori tuulesuunajad lõikasin maha ja asendasin veidi tummistemaga.
Seejärel värske värv selga.
Alustasin mootori mahavõtmist ja kapotialuse pesuga,
et uus mootor sisse panna. - nagu ikka ega see ei lähe
nii nagu plaanid.
Esiosa kuni peaaegu, et amordikannudeni oli väga roostes
ja elu on andnud talle ka mitmeid esiosa avariisid.
Lõikasin vana esiosa maha, tõin doonorilt uue esiosa ja
natuke tegin uuendusi ka. Keskmised radiaatori tuulesuunajad lõikasin maha ja asendasin veidi tummistemaga.
Seejärel värske värv selga.
- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1016
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 28 korda
Re: Opel Omega A "beater" - Anvar
Vahepeal mootorist,
Korraks käis mõte, et kasutaks mõnda levinud bmw mootorit kuid otsustasin siiski sugemetele truuks jääda.
Taastatud on C30SE.
Kõik mida täna sellel mootoril vahetada sai, on ka vahetatud ja asendatud uuega.
Vana on mootori raud, kepsud ja kolvid.
Kaanega aitas ikka ja alati Risto002.
Korraks käis mõte, et kasutaks mõnda levinud bmw mootorit kuid otsustasin siiski sugemetele truuks jääda.
Taastatud on C30SE.
Kõik mida täna sellel mootoril vahetada sai, on ka vahetatud ja asendatud uuega.
Vana on mootori raud, kepsud ja kolvid.
Kaanega aitas ikka ja alati Risto002.
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2311
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 71 korda
- Been tänatud: 72 korda
Re: Opel Omega A "beater" - Anvar
See mootor peaks ju kestma küll kui veidi eluvaimu sisse puhutud. Skandinaavia poolelt vähemasti näha, et asjalikumad kui bemmi koned
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu