Printsess sai kingad jalga ja LSD alla.
Pidurisüsteem on ühendamata. Plaanis siiski SAABi abs pump vahele panna.
Nüüd ei teagi, mida järgmisena teen.
iseenesest üki töö nagu raha ei küsi, aga teha ka ei viitsi

Teisel pool vaja ka tegelikult lansekas välja vahetada.
Pigimatti eemaldada oli kõige parem, kui lasin pleki fööniga alt soojaks, siis tuli ilusti ühes tükis ära. Pärast veel pigipesuga üle ja korras.
Keevitusega jäin suht rahule arvestades, et kere keevitust tegelikult teen nagu esimest korda elus.
Järgmine kord oskan juba paremini, kuna väike kogemus olemas, mis ja kuidas eeltööd vaja teha, et liiaga palju vaeva pärast nägema ei peaks ja mõnes kohas kindlasti pingutasin eeltööga ka üle.
Kruntisin 1k punase wash primeriga, sinna otsa valge krunt. Keevisõmblused katsin keresilikooniga, ja sinna otsa sprei kivikaitse.
A ja B kere põhjad tunduvad olema samad- istmealune plekk, lansekad, sisemised porikoopad ja amordikannud. Jalgealune plekk on natukene teistmoodi soontega.