2.5 96kw diisel infot selle kohta.
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3806
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
2.5 96kw diisel infot selle kohta.
Nii, on huvi selle auto vastu. Tean, et rida mootorid kõvasti vastupidavad kui V6-d. Muidugi kuidas hooldatud.
Mõned küsimused siis.
Kas on mõttet seda chippida või muud moodi võimsust suurendada või piisab sellest, et jätta see auto stokiks? Et kas see jõuab edasi vedada omega universaalset/sedaan keret paremini kui 2.0 100kw?
Kui suur probleem on konkreetse diisli pump, tean et uuemad on kontakti vabad - kas peab vastu või arvestan sellega et 2-3 aasta tagant peab tegema pea 1000 EUR-ose välja mineku
Kas uuemal kerel on see 96kw diisel täiustatud või üksühele sama ( praagitud välja vead)?
Diisli ja bena hind on küllaltki sama, kuid parem saan sõita ühe küttega kauem ja maksan sama hinda. Pealegi, 2.0 on nagi si** häda, kuna on liiga lahja mootor ja eeliseid on vähe. < -- pole mõtet hakatagi minuga sellel teemal vaidlema, pähe saate nii või naa .
Alates sellest kui eedu enda diisli kohta väikse ettekande tegi suutis mu mõistus diislit vastuvõtlikumaks teha.
Tänud siis neile kes viitsivad siia oma arvamusi kirjutada, neil pole asja siia kes hakkavad halama et 2.0 100kw parem jne
Mõned küsimused siis.
Kas on mõttet seda chippida või muud moodi võimsust suurendada või piisab sellest, et jätta see auto stokiks? Et kas see jõuab edasi vedada omega universaalset/sedaan keret paremini kui 2.0 100kw?
Kui suur probleem on konkreetse diisli pump, tean et uuemad on kontakti vabad - kas peab vastu või arvestan sellega et 2-3 aasta tagant peab tegema pea 1000 EUR-ose välja mineku
Kas uuemal kerel on see 96kw diisel täiustatud või üksühele sama ( praagitud välja vead)?
Diisli ja bena hind on küllaltki sama, kuid parem saan sõita ühe küttega kauem ja maksan sama hinda. Pealegi, 2.0 on nagi si** häda, kuna on liiga lahja mootor ja eeliseid on vähe. < -- pole mõtet hakatagi minuga sellel teemal vaidlema, pähe saate nii või naa .
Alates sellest kui eedu enda diisli kohta väikse ettekande tegi suutis mu mõistus diislit vastuvõtlikumaks teha.
Tänud siis neile kes viitsivad siia oma arvamusi kirjutada, neil pole asja siia kes hakkavad halama et 2.0 100kw parem jne
Re: 2.5 96kw diisel infot selle kohta.
egas muud polegi,kui mõnega proovi sõitu tegema,siis näed ise ära kuida on
ise valiksin kindlasti diisli,kui võrrelda 2,0 benaga..hetkel kulgen v6-ga ja on küll vaikne ja astub edasi,aga kui soomest tulen 400km siis läheb u 45l bena,samas diisliga läks sama maa läbimisesks u 25l aint
linnas ja lühikeste otstega võtab 10L sajale ära,kui ökosõitu teed,siis vb vähem..
võimu saab juurde vabalt,oleneb palju pappi välja käid..150kw poleks probleem.
facelift kere peal täpselt sama mootor,mis vanematel
ise valiksin kindlasti diisli,kui võrrelda 2,0 benaga..hetkel kulgen v6-ga ja on küll vaikne ja astub edasi,aga kui soomest tulen 400km siis läheb u 45l bena,samas diisliga läks sama maa läbimisesks u 25l aint
linnas ja lühikeste otstega võtab 10L sajale ära,kui ökosõitu teed,siis vb vähem..
võimu saab juurde vabalt,oleneb palju pappi välja käid..150kw poleks probleem.
facelift kere peal täpselt sama mootor,mis vanematel
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3806
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: 2.5 96kw diisel infot selle kohta.
risto kirjutas:egas muud polegi,kui mõnega proovi sõitu tegema,siis näed ise ära kuida on
ise valiksin kindlasti diisli,kui võrrelda 2,0 benaga..hetkel kulgen v6-ga ja on küll vaikne ja astub edasi,aga kui soomest tulen 400km siis läheb u 45l bena,samas diisliga läks sama maa läbimisesks u 25l aint
linnas ja lühikeste otstega võtab 10L sajale ära,kui ökosõitu teed,siis vb vähem..
võimu saab juurde vabalt,oleneb palju pappi välja käid..150kw poleks probleem.
facelift kere peal täpselt sama mootor,mis vanematel
Chippimise all mõtlen pigem seda, et ehk annab pingutada sama palju välja kui 110kw on, muidugi ei teeks seal ka 120kw paha aga iseasi kuidas see teistele elementidele mõjuma hakkab.
Re: 2.5 96kw diisel infot selle kohta.
Esimeses postituses on kõik vastused juba olemas. Vali auto välja ja osta ära. Kui ei meeldi siis leiad ostja ja müüd maha. Bemmi peal on tunda vahet 3,0 ja 2,5 TD. Omegale 3,0 ei pakuta kahjuks.
Re: 2.5 96kw diisel infot selle kohta.
Miks mitte 110 KW DTI? Lisaks suuremale võimsusele ja paremale ökonoomsusele saad ka lisasoojendi, mis diisli puhul pole üldsegi mitte halb.
Re: 2.5 96kw diisel infot selle kohta.
Jah, kui just mõni "hoolitsev" autoomanik pole seda eemaldanud.Jospa kirjutas:110kw kõikidel on peal Eberprächer?
Re: 2.5 96kw diisel infot selle kohta.
ise soovitaks diislit kuna endalgi 2.5 td 96 kw ja ka plaanis vähe chippida aga kui sellist masinat ostad siis pead lihtsalt teadma selle mootori häid ja halbu külgi ja tema hooldevälba ajalugu raske ta on aga võimalik. edu dislaga. soovitan väga hea masuudi prits.
Re: 2.5 96kw diisel infot selle kohta.
Jospa kirjutas:110kw kõikidel on peal Eberprächer?
kõikidel oomidel või bmw-l?
Sõidukite kliima/ konditsioneeri täitmine ja kontroll Tallinnas.
56997null0seitse
56997null0seitse
Re: 2.5 96kw diisel infot selle kohta.
omegatel ikka...meduus kirjutas:Jospa kirjutas:110kw kõikidel on peal Eberprächer?
kõikidel oomidel või bmw-l?