Jah,olek tore kui oleks samuti kat aga see ei lähe nii kiiresti umbe,õhtul sõitis nii nagu peab jõud ja kiirendus hea,hommikul käima pannes järsku lonkab pütte! Käivitamise pealt läks peeti midagi,Müsitka!erks932 kirjutas:minul sama mootoriga isendil oli jama ,et käib kohapeal aga üle 2500 pöörde ei lähe...
poos kinni..
nüüd viga avastatud ja asi oli KAT-is, nimelt oli umbes...
K:100kw puterdab
Re: K:100kw puterdab(VAJAN KIIRELT ABI)

Re: K:100kw puterdab(VAJAN KIIRELT ABI)
Teisest teemast võetud lause et mootor käib kui traktor.Enda omal hetkel nii et kui tuure anda siis temp. seier hüppab kuidas tahab seal armatuuris ja puterdab alguses palju,kõrgematel pööretel töötab normaalselt.Sama veaga kaasnenud ka väljalaske kollektori mõra,kas nüüd juhuste kokkusattumus või...?Taies kirjutas:Külmkäivitusega võib temp. andur sellist jama korraldada või osaliselt jahtunud mootoriga.

Re: K:100kw puterdab(VAJAN KIIRELT ABI)
Nii:Lõpetan siis teema ära!Sai siis selgust mis juhtus,nimelt oli klapp põlenud ja polnud kompressiooni.Sai siis klappide mäng lihvida,uus klapp ja uus plokikaane tihend panna ja sõidab jälle! 

-
Omega Sport Packet
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: K:100kw puterdab
Tore
Tasub meelde jätta, et diagnostika elektripoolel seda viga kinni ei püüa võib ainult oletada
Välalaske mõra tekkimise teooria:Äärtes kuum , keskel "külm" ja mõra sinna tuligi
Tasub meelde jätta, et diagnostika elektripoolel seda viga kinni ei püüa võib ainult oletada
Välalaske mõra tekkimise teooria:Äärtes kuum , keskel "külm" ja mõra sinna tuligi