Küsimus selline, et mul omal omega 3.2, 160 kw on neljane kast all, aga plaan oleks panna omega diisli kast 110kw.
Kas pean selleks muutma kinnitusi ja kas see üldse sobib?, ning mis muutuks auto minekus ja võimekuses ?
Käigukast
- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1016
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 28 korda
Re: Käigukast
Sellepärast, et Sinu küsimuses on väga palju puudulikkust.alan2222 kirjutas:Küsimus selline, et mul omal omega 3.2, 160 kw on neljane kast all, aga plaan oleks panna omega diisli kast 110kw.
Kas pean selleks muutma kinnitusi ja kas see üldse sobib?, ning mis muutuks auto minekus ja võimekuses ?
1) Mis kast? Automaat või manuaal?
2) Eeldusel, et automaat, pole tal ikkagi 4 käiku.
3) Kinnitusi pead kindlasti muutma, kuna kastid on pärit erinevatelt mootoritelt.
4) Miks üldse selline ettevõtmine ette võtta? Kasu ta eeldatavasti ei too.
5) Võimekus sõltub vast mootorist ja diffrist rohkem.
6) Kasti vastupidavus on kindlasti diislil parem kui bensukal.
7) Kui tõsimeeli tahad siiski vahetada, pead kindlasti ka ketta ja korvi ringi vahetama.
Kuna usun, et keegi sellist asja varasemalt pole teinud, võid olla esimene ja ära proovida. Sellepärast ka vastuseid pole tulnud.
Re: Käigukast
Hetkel 4 käguline automaat, aga oli väike mõte diisli kasti panna mis aga oleks 5 käiguline. Ja muidugi Lsd diffrit tahaks paigaldada
AnvarV kirjutas:Sellepärast, et Sinu küsimuses on väga palju puudulikkust.alan2222 kirjutas:Küsimus selline, et mul omal omega 3.2, 160 kw on neljane kast all, aga plaan oleks panna omega diisli kast 110kw.
Kas pean selleks muutma kinnitusi ja kas see üldse sobib?, ning mis muutuks auto minekus ja võimekuses ?
1) Mis kast? Automaat või manuaal?
2) Eeldusel, et automaat, pole tal ikkagi 4 käiku.
3) Kinnitusi pead kindlasti muutma, kuna kastid on pärit erinevatelt mootoritelt.
4) Miks üldse selline ettevõtmine ette võtta? Kasu ta eeldatavasti ei too.
5) Võimekus sõltub vast mootorist ja diffrist rohkem.
6) Kasti vastupidavus on kindlasti diislil parem kui bensukal.
7) Kui tõsimeeli tahad siiski vahetada, pead kindlasti ka ketta ja korvi ringi vahetama.
Kuna usun, et keegi sellist asja varasemalt pole teinud, võid olla esimene ja ära proovida. Sellepärast ka vastuseid pole tulnud.
Re: Käigukast
See mõte unusta ära!
Kinnitused mootorile on täielikult erinevad, turbiini koda on täielikult teise kujuga, 5L40E kasti aju tahab kindlasti mootori ajuga suhelda ja ta suhtleb ainult 110kw diisli omaga. Kardaanist, juhtmestikust ja muust pudi-paadist ma ei hakka rääkimagi.
Kinnitused mootorile on täielikult erinevad, turbiini koda on täielikult teise kujuga, 5L40E kasti aju tahab kindlasti mootori ajuga suhelda ja ta suhtleb ainult 110kw diisli omaga. Kardaanist, juhtmestikust ja muust pudi-paadist ma ei hakka rääkimagi.