Käigukast

Kaasa arvatud kütusekulu ja muu tehniline jutt
Vasta
alan2222
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 06 Jaan 2011 20:41

Käigukast

Postitus Postitas alan2222 »

Küsimus selline, et mul omal omega 3.2, 160 kw on neljane kast all, aga plaan oleks panna omega diisli kast 110kw.
Kas pean selleks muutma kinnitusi ja kas see üldse sobib?, ning mis muutuks auto minekus ja võimekuses ?
alan2222
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 06 Jaan 2011 20:41

Re: Käigukast

Postitus Postitas alan2222 »

Mitte keegi ei oska selle kohta mingit infot mulle anda ?
Kasutaja avatar
AnvarV
Üldmoderaator
Postitusi: 1016
Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
Asukoht: Rakvere/Tallinn
Has tänanud: 12 korda
Been tänatud: 28 korda

Re: Käigukast

Postitus Postitas AnvarV »

alan2222 kirjutas:Küsimus selline, et mul omal omega 3.2, 160 kw on neljane kast all, aga plaan oleks panna omega diisli kast 110kw.
Kas pean selleks muutma kinnitusi ja kas see üldse sobib?, ning mis muutuks auto minekus ja võimekuses ?
Sellepärast, et Sinu küsimuses on väga palju puudulikkust.

1) Mis kast? Automaat või manuaal?
2) Eeldusel, et automaat, pole tal ikkagi 4 käiku.
3) Kinnitusi pead kindlasti muutma, kuna kastid on pärit erinevatelt mootoritelt.
4) Miks üldse selline ettevõtmine ette võtta? Kasu ta eeldatavasti ei too.
5) Võimekus sõltub vast mootorist ja diffrist rohkem.
6) Kasti vastupidavus on kindlasti diislil parem kui bensukal.
7) Kui tõsimeeli tahad siiski vahetada, pead kindlasti ka ketta ja korvi ringi vahetama.

Kuna usun, et keegi sellist asja varasemalt pole teinud, võid olla esimene ja ära proovida. Sellepärast ka vastuseid pole tulnud.
alan2222
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 06 Jaan 2011 20:41

Re: Käigukast

Postitus Postitas alan2222 »

Hetkel 4 käguline automaat, aga oli väike mõte diisli kasti panna mis aga oleks 5 käiguline. Ja muidugi Lsd diffrit tahaks paigaldada



AnvarV kirjutas:
alan2222 kirjutas:Küsimus selline, et mul omal omega 3.2, 160 kw on neljane kast all, aga plaan oleks panna omega diisli kast 110kw.
Kas pean selleks muutma kinnitusi ja kas see üldse sobib?, ning mis muutuks auto minekus ja võimekuses ?
Sellepärast, et Sinu küsimuses on väga palju puudulikkust.

1) Mis kast? Automaat või manuaal?
2) Eeldusel, et automaat, pole tal ikkagi 4 käiku.
3) Kinnitusi pead kindlasti muutma, kuna kastid on pärit erinevatelt mootoritelt.
4) Miks üldse selline ettevõtmine ette võtta? Kasu ta eeldatavasti ei too.
5) Võimekus sõltub vast mootorist ja diffrist rohkem.
6) Kasti vastupidavus on kindlasti diislil parem kui bensukal.
7) Kui tõsimeeli tahad siiski vahetada, pead kindlasti ka ketta ja korvi ringi vahetama.

Kuna usun, et keegi sellist asja varasemalt pole teinud, võid olla esimene ja ära proovida. Sellepärast ka vastuseid pole tulnud.
Kasutaja avatar
kait
Huviline
Postitusi: 403
Liitunud: 08 Mai 2006 10:11
Asukoht: Tallinn

Re: Käigukast

Postitus Postitas kait »

See mõte unusta ära! :lol:

Kinnitused mootorile on täielikult erinevad, turbiini koda on täielikult teise kujuga, 5L40E kasti aju tahab kindlasti mootori ajuga suhelda ja ta suhtleb ainult 110kw diisli omaga. Kardaanist, juhtmestikust ja muust pudi-paadist ma ei hakka rääkimagi.
Vasta