Ebersprächer mootori lisasoojendus!

Kaasa arvatud kütusekulu ja muu tehniline jutt
Vasta
kruvikeeraja

Ebersprächer mootori lisasoojendus!

Postitus Postitas kruvikeeraja »

Tere mehed!
Kas keegi oskab öelda kuidas mainitud lisasoojendust tagant ära võtta, välja lülitada? Tegemist siis Ebersprächeri automaatse mudeliga, tehases installitud, kuskil 3,2 kw. Töötab automaatselt. Tahan sellepärast ära võtta, et arvan auto ka ilma selleta soojaks minevat. Sai enne ahju küünla vahetust ka mootori termostaat vahetatud ja siis tõusis -15C temp normaalselt. Tahaks proovida kuidas ahju tagant võtmine kütusekulule mõjub? Rooliall olevas karbis mingit vastavat kaitset ei leidnud, kas küünlal juhe maha?
Ei jõua enam kütet peale valada, arvan ,et mingi 1,5 l 100km peaks küll kokku hoidma, sest see ahi on mul väga "innukas", töötab ka +0,5 C juures, rääkimatta miinustest. Autoks on siis 2,5 tdi 110kw autom, univ 2002.a Omega ja võtab kahe kuu keskmiselt 12l/100km. Vist natuke palju!!! 50%linn50%maantee, pedaaliga ei koonerda.
Kõik muud asjad peaks ok olema peale eelsüüteküünalde, samas ärkab auto hommikul elektril.plokisoojendusega, ehk soojalt. CO2 nagu uuel autol, kiirendus ok, mootor käib ühtlaselt! Sai vist liiga pikk kiri, ehk teab keegi kuidas välja lülitada? :roll:
meduus
Huviline
Postitusi: 530
Liitunud: 23 Sept 2009 15:59
Asukoht: Tallinn

Re: Ebersprächer mootori lisasoojendus!

Postitus Postitas meduus »

Kruvi maha ja müü mulle.
Sõidukite kliima/ konditsioneeri täitmine ja kontroll Tallinnas.

56997null0seitse
kruvikeeraja

Re: Ebersprächer mootori lisasoojendus!

Postitus Postitas kruvikeeraja »

Sorry, häire maha, käes! Ise küsin, ise vastan.
Kaitse nr 24 (kühlmittelheizung) 20A välja ja ahi vaikib. Vaatame mis küttekulu siis teeb!
danel777
Huviline
Postitusi: 171
Liitunud: 04 Nov 2009 07:53
Asukoht: L-VIRUMAA ROELA 56249760

Re: Ebersprächer mootori lisasoojendus!

Postitus Postitas danel777 »

kruvikeeraja kirjutas:Sorry, häire maha, käes! Ise küsin, ise vastan.
Kaitse nr 24 (kühlmittelheizung) 20A välja ja ahi vaikib. Vaatame mis küttekulu siis teeb!
Küttekulu peaks suurenema ja kohapeal soojaks ei lähe enam .
On nii V...
krirp

Re: Ebersprächer mootori lisasoojendus!

Postitus Postitas krirp »

see võtab kütust ainult 100ml tunnis
lase parem juhtpult panna ja saad autonoomse seisusoojenduse hea talvel sooja autosse minna ja sooja mootoriga kohe sõitu alustada :D
Kasutaja avatar
kait
Huviline
Postitusi: 403
Liitunud: 08 Mai 2006 10:11
Asukoht: Tallinn

Re: Ebersprächer mootori lisasoojendus!

Postitus Postitas kait »

Mõttetu välja lülitada. Koos sellega soojeneb auto oluliselt kiiremini, saad ka salongi kiiremini sooja. See töötab ainult kuni 80 kraadini, siis lülitub välja.

110kw. diislil on 2 termostaati, üks on "traditsiooniline" mootori termostaat ja teine ja mitte välhem oluline on EGR-i termostaat, mis on enamasti probleemne.

Autonoomseks tegemise lisakomplekti hinnad algasid kunagi 6000.- kroonist.
Aga kui osav oled, siis ehitab selle ise valmis.
siim1314

Re: Ebersprächer mootori lisasoojendus!

Postitus Postitas siim1314 »

Oskab keegi öelda kust või mis manualist võiksin leida elektriskeemi kus need eberi juhtmed ka olemas... Nimelt käisin enda omaga diganostis aga ei saanud me kuidagi selle ahjuga ühendust. Niisiis kas juhtmed või selle aparaadi aju ilmselt. Ja veel, kas eberi küttepumbale annab signaali/voolu auto ise või käib see läbi ahju aju- sinna igatahes tuli pinge peale.

Kui selle ahju sealt maha krutin ja need jahutussüsteemi voolikud lihtsalt toruga ära ühendan, siis ei tohiks midagi hullu juhtuda?
Ja teab äkki keegi öelda mis mudel see ahi täpsemalt on 2,2 2003a omegal
Kasutaja avatar
kait
Huviline
Postitusi: 403
Liitunud: 08 Mai 2006 10:11
Asukoht: Tallinn

Re: Ebersprächer mootori lisasoojendus!

Postitus Postitas kait »

siim1314 kirjutas:Oskab keegi öelda kust või mis manualist võiksin leida elektriskeemi kus need eberi juhtmed ka olemas... Nimelt käisin enda omaga diganostis aga ei saanud me kuidagi selle ahjuga ühendust. Niisiis kas juhtmed või selle aparaadi aju ilmselt. Ja veel, kas eberi küttepumbale annab signaali/voolu auto ise või käib see läbi ahju aju- sinna igatahes tuli pinge peale.

Kui selle ahju sealt maha krutin ja need jahutussüsteemi voolikud lihtsalt toruga ära ühendan, siis ei tohiks midagi hullu juhtuda?
Ja teab äkki keegi öelda mis mudel see ahi täpsemalt on 2,2 2003a omegal
Küttepumpa juhib ahju enda aju.Kus diagnostis käisid ja millega diagnoositi?
Võid toru vahele panna ja asi ok.
2.5dti-l on peal Eberdpächer D3W, 2.2 oma peast ei mäleta.
siim1314

Re: Ebersprächer mootori lisasoojendus!

Postitus Postitas siim1314 »

kait kirjutas:
siim1314 kirjutas:Oskab keegi öelda kust või mis manualist võiksin leida elektriskeemi kus need eberi juhtmed ka olemas... Nimelt käisin enda omaga diganostis aga ei saanud me kuidagi selle ahjuga ühendust. Niisiis kas juhtmed või selle aparaadi aju ilmselt. Ja veel, kas eberi küttepumbale annab signaali/voolu auto ise või käib see läbi ahju aju- sinna igatahes tuli pinge peale.

Kui selle ahju sealt maha krutin ja need jahutussüsteemi voolikud lihtsalt toruga ära ühendan, siis ei tohiks midagi hullu juhtuda?
Ja teab äkki keegi öelda mis mudel see ahi täpsemalt on 2,2 2003a omegal
Küttepumpa juhib ahju enda aju.Kus diagnostis käisid ja millega diagnoositi?
Võid toru vahele panna ja asi ok.
2.5dti-l on peal Eberdpächer D3W, 2.2 oma peast ei mäleta.

Diagnostis käisin tartus sellises kohas nagu OÜ Autodiganostika, ja testseadmeks ole tech 2. Niiet täpselt see mis peaks olema vist? Ennegi seal käinud erinevate muredega ja suht rahule jäänud enamasti sealse tööga- tundub asjalik vend.
Hmm, ehk siis aju päris ära pole ilmselt kärssand- muidu ta ei oskaks ju küttepumbale voolu anda.
Kasutaja avatar
kait
Huviline
Postitusi: 403
Liitunud: 08 Mai 2006 10:11
Asukoht: Tallinn

Re: Ebersprächer mootori lisasoojendus!

Postitus Postitas kait »

siim1314 kirjutas:
kait kirjutas:
siim1314 kirjutas:Oskab keegi öelda kust või mis manualist võiksin leida elektriskeemi kus need eberi juhtmed ka olemas... Nimelt käisin enda omaga diganostis aga ei saanud me kuidagi selle ahjuga ühendust. Niisiis kas juhtmed või selle aparaadi aju ilmselt. Ja veel, kas eberi küttepumbale annab signaali/voolu auto ise või käib see läbi ahju aju- sinna igatahes tuli pinge peale.

Kui selle ahju sealt maha krutin ja need jahutussüsteemi voolikud lihtsalt toruga ära ühendan, siis ei tohiks midagi hullu juhtuda?
Ja teab äkki keegi öelda mis mudel see ahi täpsemalt on 2,2 2003a omegal
Küttepumpa juhib ahju enda aju.Kus diagnostis käisid ja millega diagnoositi?
Võid toru vahele panna ja asi ok.
2.5dti-l on peal Eberdpächer D3W, 2.2 oma peast ei mäleta.

Diagnostis käisin tartus sellises kohas nagu OÜ Autodiganostika, ja testseadmeks ole tech 2. Niiet täpselt see mis peaks olema vist? Ennegi seal käinud erinevate muredega ja suht rahule jäänud enamasti sealse tööga- tundub asjalik vend.
Hmm, ehk siis aju päris ära pole ilmselt kärssand- muidu ta ei oskaks ju küttepumbale voolu anda.
OK. Igasuguste Webastote ja Eberite probleemiga soovitan pöörduda sellisesse kohta kus neid kerosid remonditakse ja diagnoositakse. Isiklikult ei oska Tartus ühtegi kohta nimetada aga kindlasti neid on.
siim1314

Re: Ebersprächer mootori lisasoojendus!

Postitus Postitas siim1314 »

kait kirjutas: 110kw. diislil on 2 termostaati, üks on "traditsiooniline" mootori termostaat ja teine ja mitte välhem oluline on EGR-i termostaat, mis on enamasti probleemne.
Mida see EGR termostaat täpsemalt seal teeb, mängib ta olulist rolli mootori soojenemisel ka?

Ning kas see ainult 110kw isendil või on omega 88kw ja vectra 92kw ka olemas, oskad öelda?
Kasutaja avatar
kait
Huviline
Postitusi: 403
Liitunud: 08 Mai 2006 10:11
Asukoht: Tallinn

Re: Ebersprächer mootori lisasoojendus!

Postitus Postitas kait »

siim1314 kirjutas:
kait kirjutas: 110kw. diislil on 2 termostaati, üks on "traditsiooniline" mootori termostaat ja teine ja mitte välhem oluline on EGR-i termostaat, mis on enamasti probleemne.
Mida see EGR termostaat täpsemalt seal teeb, mängib ta olulist rolli mootori soojenemisel ka?

Ning kas see ainult 110kw isendil või on omega 88kw ja vectra 92kw ka olemas, oskad öelda?

Väljalaskegaasid lastakse läbi õhk-vesi jahuti. Mängib väga olulist rolli, kui on rikki siis mootor ei soojene piisavalt.

Teistel minuteada pole.
Vasta