Kiiruse piiraja?

Kaasa arvatud kütusekulu ja muu tehniline jutt
Vasta
Easyman

Kiiruse piiraja?

Postitus Postitas Easyman »

Auto Opel Omega 2,6 V6 bensiin 132kw,automaat.Mure siis selline,et kiirendades kuni 150km/h ongi lagi käes.Alguses hakkas mootori tuli vilkuma ning siis jäigi.Peale mootori välja ja sisse lülitamist kustus tuli taas.Versioon tuli ka "kuskilt",et ehk on auto olnud ennem mõne firma või inimese kasutuses kes on meelega kiiruse piirangu kehtestanud.See on siis vaid versioon.Kas oskab keegi kaasa rääkida?On veel üks jutt liikvel,et mõned automaat kastid on aju ja mäluga ning mäletavad sissesõidul kasutatud sõiduvõtteid.Ehk on veel versioone sellele anomaaliale.Diagnostikas muideks näitas mitte aktiivset veakoodi mis vastas kiiruse andmete hetkelisele puudumisele minevikus.Ehk on kuskil andur mis loeb kiirust ja jagab seda ajuga?
Kui on kiiruse piirang peal siis kuidas ja kus seda saab eemaldada?
opelist

Re: Kiiruse piiraja?

Postitus Postitas opelist »

Kohapeal pöörded üle 4500 RPM lähevad?
Easyman

Re: Kiiruse piiraja?

Postitus Postitas Easyman »

opelist kirjutas:Kohapeal pöörded üle 4500 RPM lähevad?
kui aus olla siis ei lähe nagu palju
nero75

Re: Kiiruse piiraja?

Postitus Postitas nero75 »

Easyman kirjutas:
opelist kirjutas:Kohapeal pöörded üle 4500 RPM lähevad?
kui aus olla siis ei lähe nagu palju
Nuka-andur!
Easyman

Re: Kiiruse piiraja?

Postitus Postitas Easyman »

nero75 kirjutas:
Easyman kirjutas:
opelist kirjutas:Kohapeal pöörded üle 4500 RPM lähevad?
kui aus olla siis ei lähe nagu palju
Nuka-andur!
Ma olen suhteliselt võhik asjas aga kus asub NUKA andur ja kas ma saan selle ise ära vahetada või vajan spetsialisti abi ja kas oleks kohe korraga kasulikum kõik potensiaalsed andurid ära vahetada (millised need siis oleks)mis võivad ka tulevikus otsi andma hakata?Lisan veel seda,et kui kiirendan siis tundub nagu mootor teeks julmalt tööd aga kuidagi väheks jääb tõhusust.Tundub nagu käigud jääks lühikeseks.
nero75

Re: Kiiruse piiraja?

Postitus Postitas nero75 »

Minu masinal väheke teistsugune mootor, seega ei oska ma öelda kus asub sinu mootoril nukvõlli andur, diagnostika peaks siiski selle vigasust näitama, ei maksa tormata kohe kõiki andureid vahetama!See et pöörded üle 4500 ei lähe viitab tõesti mootori avarii reziimile, kuid sellel võib ka mõni muu põhjus olla, korralik diagnostika peaks vastuse andma!
Vasta