küsimus mootori sobivuse kohta..
küsimus mootori sobivuse kohta..
mure siis selline et kas ja kui hästi sobiks opel omegale 2.0 100kw mootori asemele vectra 2000 pealt võetud 2,0 110 kw vectral oli f 20 kast... aga kas mootor sobiks oomi kasti otsa ja mis mured võivad kaasneda juhtmete vahetamisel kui üldse vaja vahetada pistikud enamus ju samad aju ..teine ...ei tea ...kes oskab see vastab... tänud..
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: küsimus mootori sobivuse kohta..
110 kw on teine mootor.Juhtmestik erinev, nn aju teine
Sobib omega kasti otsa.
Karteripõhi vectral teine
100 kw väljalase ei sobi
Nipet näpet
Sobib omega kasti otsa.
Karteripõhi vectral teine
100 kw väljalase ei sobi
Nipet näpet
Re: küsimus mootori sobivuse kohta..
Omega Sport Packet kirjutas:110 kw on teine mootor.Juhtmestik erinev, nn aju teine
Sobib omega kasti otsa.
Karteripõhi vectral teine
100 kw väljalase ei sobi
Nipet näpet
paneks 110 kw väljalaske ka...mootori all teeks siis lihtsalt käänaku ümber... aga kui palju siis see juhtmestik erinev on.. andureid enamvähem sama palju ja samasugused... ka siis karteripõhi läheb vastu esimest silla tala või stabikat???pole ise weel lähemalt uurinud...põhiteema on see et 110 kw käib nagu kell ja 100 kw ei taha siiamaani weel korralikult käia...tahaks nagu normilt sõita...vähemalt plan selline...

Re: küsimus mootori sobivuse kohta..
Kui sul vanem c20xe ehk110kw mootor siis selle suur miinus on PIRAKAS jagaja, mis jääb arvatavasti jalgu.
c20xe ja c20xev plokid peaks samad olema ehk saad mootori käpad ära kasutada ja kui ma väga mõõda ei pane saab ka 100kw karteri 110kw alla ka panna.
Huvitav kas kompuuter hakkab tööle??
c20xe ja c20xev plokid peaks samad olema ehk saad mootori käpad ära kasutada ja kui ma väga mõõda ei pane saab ka 100kw karteri 110kw alla ka panna.
Huvitav kas kompuuter hakkab tööle??
Re: küsimus mootori sobivuse kohta..
hm jagaja vb tõesti mul ka see vanem 110kw millel jagaja küljes...urmo1989 kirjutas:Kui sul vanem c20xe ehk110kw mootor siis selle suur miinus on PIRAKAS jagaja, mis jääb arvatavasti jalgu.
c20xe ja c20xev plokid peaks samad olema ehk saad mootori käpad ära kasutada ja kui ma väga mõõda ei pane saab ka 100kw karteri 110kw alla ka panna.
Huvitav kas kompuuter hakkab tööle??
nuh see kas kompu toimib vb ei olegi nii tähtis põhiline oleks ikka et sõidaks probleemi vabalt.
muidugi võiks toimida..
ja kui samad need ploikd on seda ma ei tea...aga huvitav miks tehases ei ole kunagi pandud omega peale seda c20xe 110 kw mootorit...ma täna natsa vaatasin mõlemaid mootoreid ja ega seal palju erinevust ei ole kui siis aint sisselaske osa..110kw siis see sfi(oli vist) kopsik ja oomil suht tyhjus kapotti all..
andurid ikki samad pistikuid ei uurinud eriti aga oomil kapotti all nii mõnigi sama pistiks mis vecul..isegi oomil need otsad niisama rippumas...vecul yhendatud...
ei tea jha plaan oleks tore..vb keegi foorumis siin keegi kunagi proovinud teha..või täitsa valmis teinud ka ???
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: küsimus mootori sobivuse kohta..
110 kw on plokikaan erinev ja õlikanal vist ei sobinud kokku.Pead ei anna, ei mäleta.Mingi erinevus oli
väljalaske kolle hoopis teine , sisselaskega sama jant.
10kw= 13.6 hobujõudu.
Kui juba ehitama hakata siis tasub c20Let peale mõelda.
väljalaske kolle hoopis teine , sisselaskega sama jant.
10kw= 13.6 hobujõudu.
Kui juba ehitama hakata siis tasub c20Let peale mõelda.
Re: küsimus mootori sobivuse kohta..
Oleks vaid Let'ikale nii lihtne mõeldaOmega Sport Packet kirjutas:110 kw on plokikaan erinev ja õlikanal vist ei sobinud kokku.Pead ei anna, ei mäleta.Mingi erinevus oli
väljalaske kolle hoopis teine , sisselaskega sama jant.
10kw= 13.6 hobujõudu.
Kui juba ehitama hakata siis tasub c20Let peale mõelda.


Aga eks mootorite vahetamisel tuleks kõige rohkem karta elektri jama.

Re: küsimus mootori sobivuse kohta..
Oled oomile 110kw vahele kinni keeranud või jäi teema pooleli?
Tervitades Urmo
Tervitades Urmo
