Mure 2.0 100 kw mootoriga.
Mure 2.0 100 kw mootoriga.
Teema siis selline et mootoris kaob õli väga palju ja tosool samamoodi, muidu mootoril mingeid kobinaid ja värke pole tunduks nagu töötab ideaalselt,oskab keegi aidata mis ja mida oleks nüüd vaja kontrollima hakata ja vahetama või oleks targem juba mootorit vahetada??
Re: Mure 2.0 100 kw mootoriga.
Minul endal oli selline probleem, et kadus jahutusvedelik, õli küll oli alles, ja lõpuks hakkas õli juurde tulema(jahutusvedelik siis sinna).
Ei kirjutand hirmutamiseks aga vahetasin plokikaane tihendi ja lasin ka lihvida. Ei läinud sellega õnneks ja paar päeva hiljem sain probleemi tagasi. Ostsin selkorral siis uue mootori, ei tea kas vanal plokis või kaanes mõra/pragu/mis iganes.
Aga sümptomid olid sellised:
-valget suitsu ajas tagand palju
-paisupaagis oli surve
-jahutusvedelikku kulus rohkem kui bensiini
-mootor ise käis ilusti ja vaikselt(ei klõbisenud ega kõikunud). Lõppstaadiumis hakkas käima kehvemalt, nagu mõni silinder tagant ära. Eks küünlad märjad(vedelik läks sinna)
Loodan et on mingit abi sellest infost. Midagi omast kogemustest külge jäänd.
Lõpuks ostsin jah uue mootori, saan vanast tagavaraks midagi jätta.
Kui sümptomid samaks kipuvad minema siis on jama.
Soovitatakse muidugi süüteküünlaid kontrollida. Vaata ka karterituulutus lõdvik üle, see mis plokist kambrikaane peale jookseb. Ega seest valget löga täis pole? Õlikork ei näita väga seda.
Ei kirjutand hirmutamiseks aga vahetasin plokikaane tihendi ja lasin ka lihvida. Ei läinud sellega õnneks ja paar päeva hiljem sain probleemi tagasi. Ostsin selkorral siis uue mootori, ei tea kas vanal plokis või kaanes mõra/pragu/mis iganes.
Aga sümptomid olid sellised:
-valget suitsu ajas tagand palju
-paisupaagis oli surve
-jahutusvedelikku kulus rohkem kui bensiini
-mootor ise käis ilusti ja vaikselt(ei klõbisenud ega kõikunud). Lõppstaadiumis hakkas käima kehvemalt, nagu mõni silinder tagant ära. Eks küünlad märjad(vedelik läks sinna)
Loodan et on mingit abi sellest infost. Midagi omast kogemustest külge jäänd.
Lõpuks ostsin jah uue mootori, saan vanast tagavaraks midagi jätta.
Kui sümptomid samaks kipuvad minema siis on jama.
Soovitatakse muidugi süüteküünlaid kontrollida. Vaata ka karterituulutus lõdvik üle, see mis plokist kambrikaane peale jookseb. Ega seest valget löga täis pole? Õlikork ei näita väga seda.
Re: Mure 2.0 100 kw mootoriga.
Pole nagu täheldanut et valget suitsu palju tuleks ja samas ka jahutussüsteemis pole survet
tuleb ainult väike vurts:)
Ja sama eile tegi auto nii et temperatuuri näidik kõikus üles ja siis korra 90 peale tagasi niii koguaeg ja katsudes kas sooja tuli kõikus ka see et korra tuli siis jälle külm??
tuleb ainult väike vurts:)
Ja sama eile tegi auto nii et temperatuuri näidik kõikus üles ja siis korra 90 peale tagasi niii koguaeg ja katsudes kas sooja tuli kõikus ka see et korra tuli siis jälle külm??
Re: Mure 2.0 100 kw mootoriga.
minul kadus kh jahutusvedelik... kadus ta silindrisse ja sealt edasi sumpast välja:D
uus plokikaane tihend ja asi korras..
võta küünlad maha ja vaata kas mõnel silindril mingit vedelikku sees pole.. ( minul oli kohe näha,et ühes silindris oli midagi sees... panin pika varda sisse küünla august ja välja võttes oli jahutusvedelikuga koos...
mul oli ka kolmikpea kraani juuest väike vaakum voolik lahti... mingiaeg ja siis hakkas kh jahutusvedelik kaduma
uus plokikaane tihend ja asi korras..
võta küünlad maha ja vaata kas mõnel silindril mingit vedelikku sees pole.. ( minul oli kohe näha,et ühes silindris oli midagi sees... panin pika varda sisse küünla august ja välja võttes oli jahutusvedelikuga koos...
mul oli ka kolmikpea kraani juuest väike vaakum voolik lahti... mingiaeg ja siis hakkas kh jahutusvedelik kaduma
