2.5td ketimärgid?
2.5td ketimärgid?
On võimalik vaadata kas märgid on paigas ilma, et mootorit peaks laiali lammutama? mootoril käis pump maas ning liigutati väntvõlli nii ühelepoole kui teiselepoole võib olla, et kett võis visata üle hamba?
Marek.
Marek.
Re: 2.5td ketimärgid?
TEre
Märgid üldkjuhul paigast ära ei saa minna, sest mõlema keti pinguti surub neid pingule isegi siis kui pump küljest ära. Aga kindel on see et pump tuleb kellaga uuesti paika panna, muidu jääb süüte nurk vale. Kas klapikambri kaan oli ka maas.
Märgid üldkjuhul paigast ära ei saa minna, sest mõlema keti pinguti surub neid pingule isegi siis kui pump küljest ära. Aga kindel on see et pump tuleb kellaga uuesti paika panna, muidu jääb süüte nurk vale. Kas klapikambri kaan oli ka maas.
Re: 2.5td ketimärgid?
Ei olnud maas.risto0008 kirjutas:TEre
Märgid üldkjuhul paigast ära ei saa minna, sest mõlema keti pinguti surub neid pingule isegi siis kui pump küljest ära. Aga kindel on see et pump tuleb kellaga uuesti paika panna, muidu jääb süüte nurk vale. Kas klapikambri kaan oli ka maas.
Re: 2.5td ketimärgid?

Sõidukite kliima/ konditsioneeri täitmine ja kontroll Tallinnas.
56997null0seitse
56997null0seitse
Re: 2.5td ketimärgid?
1 silinder dtc asendis ja kaks esimest nuka peavad vist olema horisontaalselt mootoriga.
Vaata siist äkki saad midagi http://www.upload.ee/files/1090419/M51D ... 1_.pdf.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Vaata siist äkki saad midagi http://www.upload.ee/files/1090419/M51D ... 1_.pdf.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Sõidukite kliima/ konditsioneeri täitmine ja kontroll Tallinnas.
56997null0seitse
56997null0seitse
Re: 2.5td ketimärgid?
Pumba said ikka korralikult külge? Mutter läks kuni lõpuni kergelt külge?
MB W211 E320CDI, Opel Omega B C20NE
Re: 2.5td ketimärgid?
Pump korralikult küles ning mutter lõpuni. Lammutasin eelmise mootori laiali, et vaataks neid märke jne nii pumba kui ka väntvõlli ratta peal olid märgid olemas kuid mitte ketil?`võibolla ei peagi olema kuid kuidas näen ära millises ketilülis märge/hammas olema peab? arvatavasti on väntvõlli pealt üle visanud kuna võrdlesin nii, et panin rihmarattaga vända uuel kui ka vanal mootoril paika ning paistab, et oleks nagu 2-3 hammast üle visanud? (võrreldes pumba rattaga)vivaldi kirjutas:Pumba said ikka korralikult külge? Mutter läks kuni lõpuni kergelt külge?
Marek.
Re: 2.5td ketimärgid?
Vaadates ka sinu teises teemas kurdetud muret, kordaks Risto küsimust: kas kõrgsurvepump sai indikaatorkellaga paika pandud, st väntvõll hoorattast fikseeritud ja plunseri tõusu järgi pumba nurk õigeks? Kui ei, siis tasuks alustada sellest, sest vale pritsenurga korral mootor suitseb, teeb rohkem häält ja jõudu pole. Ehk siis kõik need sümptomid, mida sa kirjeldanud oled.
Re: 2.5td ketimärgid?
Kuna ise ei jaga nendest diislitest midagi siis uurin ehk saab keegi aidata kohapeal olles ,võin asja hullemaks teha ning ei sooviks uut mootorit ostma hakata.Erki kirjutas:Vaadates ka sinu teises teemas kurdetud muret, kordaks Risto küsimust: kas kõrgsurvepump sai indikaatorkellaga paika pandud, st väntvõll hoorattast fikseeritud ja plunseri tõusu järgi pumba nurk õigeks? Kui ei, siis tasuks alustada sellest, sest vale pritsenurga korral mootor suitseb, teeb rohkem häält ja jõudu pole. Ehk siis kõik need sümptomid, mida sa kirjeldanud oled.
Tänud!
Marek.
Re: 2.5td ketimärgid?
Täna sain siis lõpuks niipalju aega ning võtsin mootori maha, selgus, et 2 hammast oligi üle visanud. Hetkeks siis mootor peal ning nüüd oleks vaja kedagi kes pumba paika ajaks.
Ehk oskab keegi kedagi soovitada? Hea oleks kui Harjumaa kandis.
Tänud,
Marek.


Tänud,
Marek.
- risto002
- Klubiliige
- Postitusi: 424
- Liitunud: 10 Veebr 2010 13:00
- Auto: Nissan Patrol Y61
- Asukoht: Tallinn/Aruküla/Klooga
- Has tänanud: 6 korda
- Been tänatud: 12 korda
Re: 2.5td ketimärgid?
Vihjeks sulle nii palju ,et süüte nurga võid panna kuini 120mm tõusu aga soovituslik oleks 100mm !!!!
Autotada andmed valetavad 88-97mm on liiga vähe masinal pole jõudu siis.
NB! väntvõlli rattal olevat märki ei kasutata süütenurga paika reguleerimiseks vaid hooratta fiksaatoriga
Autotada andmed valetavad 88-97mm on liiga vähe masinal pole jõudu siis.
NB! väntvõlli rattal olevat märki ei kasutata süütenurga paika reguleerimiseks vaid hooratta fiksaatoriga
Omega B 2,0 100kw sedaan manuaal+LSD
Nissan Patrol Y61 3.0TD 4WD
Omega B-FL 2,5tdi 110kw automaat+LSD
Opel rekord E1 2,0s automaat
Nissan Patrol Y61 3.0TD 4WD
Omega B-FL 2,5tdi 110kw automaat+LSD
Opel rekord E1 2,0s automaat