Omega B 100 kw endiselt tõrgub?

Kaasa arvatud kütusekulu ja muu tehniline jutt
Vasta
redko

Omega B 100 kw endiselt tõrgub?

Postitus Postitas redko »

Tere teema siis siuke,et sai vahetatud küünlad ,bensufilter,õhufilter,nuka-andur ,lamda testriga mõõdetud (numbrid kõiguvad 0,20-4,00ni) Aga auto endiselt nõksutab mingil hetkel kiirendusel,kaob jõud nagu korraks ja siis jälle pääseb.Ise kahtlustan süüte moodulit kuna enne klapiklambri kaane tihendi vahetamist uppusid küünlad õlis.Ja kui nagu peeneks lasta lööb vahel mootori tule põlema???

Ette tänades.
eedu32
Huviline
Postitusi: 310
Liitunud: 29 Nov 2007 22:43
Asukoht: Lõuna-eesti
Kontakt:

Re: Omega B 100 kw endiselt tõrgub?

Postitus Postitas eedu32 »

Miskit sorti vale tulemus testriga mõõtes. Ei tohiks nagu üle 1,2 v minna ja sellest alla poole nullini peaks see vahemik olema. Nu ja eks muidugi pista see kirjaklamber pessa ja vaata mis vilgu kood ütleb
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu

Re: Omega B 100 kw endiselt tõrgub?

Postitus Postitas Tim »

Küünlajuhtmed on nimekirjast puudu!

Minu masinal kadus selline jõnksutamine peale küünlajuhtmete vahetust.
Aga et mootori tuli põleb,vb.ka väntvõlli andur...käivitamisprobleeme pole esinenud?
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
redko

Re: Omega B 100 kw endiselt tõrgub?

Postitus Postitas redko »

Ei ole käima läheb ilusti ka külmaga vahest ainult ei lase tühikäiku alla jätab 1500peale kuskil.Aga mootori tuli kustub ära ei jää põlema jäädavalt.Tegin teagnosti nr sain 13 ,74,91,92
erks932

Re: Omega B 100 kw endiselt tõrgub?

Postitus Postitas erks932 »

redko kirjutas:Ei ole käima läheb ilusti ka külmaga vahest ainult ei lase tühikäiku alla jätab 1500peale kuskil.Aga mootori tuli kustub ära ei jää põlema jäädavalt.Tegin teagnosti nr sain 13 ,74,91,92

mina saan 13- nuka andur
74- välis temp. andur
91-kütuse rõhuregulaator 1
92-see kh midagi eelmisega seoses...


tegin 98. 2.0 100kw veakoodide lugemise..
kuna sul aastat kirjas plnud( mulle silma ei jäenud vähemalt)
redko

Re: Omega B 100 kw endiselt tõrgub?

Postitus Postitas redko »

Nujh aga mul 1995 aasta auto sorry
erks932

Re: Omega B 100 kw endiselt tõrgub?

Postitus Postitas erks932 »

:cry: okey,

kui ma homme koju jõuan siis võin vaadata mis näitab autodata:)
redko

Re: Omega B 100 kw endiselt tõrgub?

Postitus Postitas redko »

???
erks932

Re: Omega B 100 kw endiselt tõrgub?

Postitus Postitas erks932 »

:oops: sorry, olid kiired ajad, aga nüüd
2.0 16v 100kw ja 95.a omasid loen nüüd (loodan,et õige)

13- lambda andur
74-mass air flow sensor - voltage low
wiring short to positive MAF sensor
õhulugeja siis ÄKKI ???? :roll: :roll: :roll:

91- oxygen sensor heater - hapniku anduri küttekeha
92-camshaft position sensor incorrect signal- nukkvõlli asendi andur, vale signaal.
oled siis nuka anduri valesti peale pannud või on peetis.....
aleks25
Huviline
Postitusi: 186
Liitunud: 01 Mär 2010 19:01
Asukoht: Lääne-Virumaa kadrina ja Vantaa

Re: Omega B 100 kw endiselt tõrgub?

Postitus Postitas aleks25 »

Vaata õhutoru üle korralikult mis tuleb sisselaskest õhulugejani mul oli pragu sees sellel torul ja kiirendusel ka tõmbles
redko

Re: Omega B 100 kw endiselt tõrgub?

Postitus Postitas redko »

Selge eks ma homme vaatan :) Aga veakoodid saadud seisva mootoriga ja kas nuka andurit ei näita siis koguaeg mitte???
Täna avastasin kui süttim mingi aeg mootori tuli kaob jukerdamine ära aga kui mootori tuli näiteks ära kustub hakkab jõnkamna ja pooma.
erks932

Re: Omega B 100 kw endiselt tõrgub?

Postitus Postitas erks932 »

redko kirjutas:Selge eks ma homme vaatan :) Aga veakoodid saadud seisva mootoriga ja kas nuka andurit ei näita siis koguaeg mitte???
Täna avastasin kui süttim mingi aeg mootori tuli kaob jukerdamine ära aga kui mootori tuli näiteks ära kustub hakkab jõnkamna ja pooma.

viimase lause algusest on raske aru saada :oops:

veakoode loetakse minuteada ainult seisva mootoriga.

kui nuka andur mingi "emane" ,et töötab ja ei tööta kordamööda siis võib ju tulla,et näitab ja ei näita veakoodina...

tööle läheb ta ka ilma nuka andurita ( minu oma vähemalt)
nuka andurit on ainult autol käivitamiseks vaja. see määrab esimese silindri asukoha.
ilma nuka andurita tahab rohkem käijamist saada,et tööle läheks.


pm kui mootori tuli kustub siis ta ei tohkis veakoode leida ja peaks töötama juu :roll: :roll:


lambda peaks kütusekulu tõstma...
mass air.... seda ei oska õelda.. tean,et kui minul näiteks õhulugeja läbi siis kaob säde ära kohe....


seda hapiniku anduri küttekeha ma ei oska kommenteerida



TEAD, räägin nüüd oma kogemuse.
mul kh käis ainult kuni 2000 pm ja poos kinni. järsku gaasi andes hakkas kohe pooma...
viga oli KAT-is mis oli umbes, väljalase oli ummistunud ja sellest ka poomine jne....

edu autoga loodan,et saad ruttu tööle:)
redko

Re: Omega B 100 kw endiselt tõrgub?

Postitus Postitas redko »

Tänud ma suht võhik selle teagnosti teemal.Aga autol ei ole kati alla ja lamda näitab imelikke suuri nr 4,30-0.30 volti???? Vahetasin õhulugeja ja tõrkumine kadus aga lambda näidud samad???? Sõitsin uue õhulugejaga kuskil 100km ja hakkas ikka julmalt tõrkuma ei läinud enam pöördesse ja käis ainult põhjas võtsin õhulugeja pistiku küljest ja norm sain koju sõita aga milles nagu põhi jama ???
erks932

Re: Omega B 100 kw endiselt tõrgub?

Postitus Postitas erks932 »

tead,
ma otsiks kuskilt töötava lambda ja muud andurid mis veakood näitas.
vahetaks ära ja siis prooviks uuesti.

õhulugeja oli ikka sellele autole mõeldud?
nuka andur seda teha ei tohiks.
teised andurid ostaks ma ennem ja prooviks... :cry:
Vasta