Martink91 kirjutas: ↑02 Mai 2018 18:25
väga maasikas pill nende velgedega.
Kärukonks on ka ära kadunud.
Mul mootori kate müüa endiselt
Kollane õlikork on maitse asi, ma olen kõik kollaseks vahetanud , tekkib mingi kontrast kapoti all vähemalt.
Veel vaja märgita iluvõre ja korralik sumpa 2.5" toruga, siis välimusest valmis.
Mootorikate ei näe mõttet osta/panna. Raha raisamine
Novott.
The end mingiks ajaks.
Auto panin garassi. ÜV ja KIND läbi, vaja remontida SITAKS asju.
Paar päeva tagasi mingi voolik plahvatas ja kõik roolivõimuvedelik valas ära, niing roolivõim kaotas ära.
MIS ON VAJA TEHA/VAHETADA:
1) Sisselaskekollektori tihendid (kompleekt 6+6+1)
2) Tagumised pidurikettad 2tk
3) Esi vasak pidurisupport, koos kuulumisanduriga
4) Esi pidurikolvid 2tk (remondikompleektid)
5) Viscosidur
6) See voolik, mis ära plahvatas.
7) Võimalik et roolivõimupump
8. Vaatan üle kõik rihmad
9) Vaatan üle kõik rullikud
10) Peab vaatama kust mootor lekkib
11) Ees vasakpool hakkas midagi kolisema
12) Taga vasak õtshoova puks
13) Kässar, hetkel üldse ei hoia
14) Sillastend siiamani tegemata
15) Värvimistööd kerele: tagastange, vasak tagatiib, pagassiluuk.
16) ÜV + Kindlustus
17) Märgita iluvõre
18) Käigukast
19) Summuti
Kõik kokku päris suur summa küll
Korraks juba mõtlesin 3.0d 142kw + R30, aga see ka päris hea summa
Kõik oleneb rahalt, kui saan prg hea töö, siis hakkan rohkem mõtlema. Omega meeldib, aga M57D30+manu meeldib rohkem
Vene forumis suht palju on tehtud swapi
1näide: https://www.drive2.ru/l/7246369/
Ma võin sulle 50€ eest 3liitrise alumise otsa ära müüa.
Plokikaanel on eelsüüteküünla pesa täitsa õhtal. Sinu m57d25 plokikaas läheb ilusti sinna peale. Teed kaaneremondi ka (klapipesade sooveldamine ja juhtpukside vahetus) ja saab päris hea kokku.
Tagumised pidurikettad maksavad 30€ ladu24jas (ventileeritavad).
Pooled tööd sinu nimekirjas oleksid väga odavad kui sa ise teeksid, aga nagu aru saan, siis sul keegi remondimees võtab oma raha sealt veel juurde.
2,5->3,0 on täielik plug & play